5 augustus 2025, 19:12:13

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Roosje

Oei, sterkte morgen. Tandartsen...Brr...

valkchico

Hallo,

Heb gegeten dus dat gaat allemaal weer ;D Het is best meegevallen, heb alleen een kriebelneus (van de verdoving, heb ik altijd).
De schok van de cito ben ik alweer te boven nu de gesprekken afwachten :).
Ik heb vandaag zitten azen op een moment om even te kijken bij de eitjes maar dat is niet gelukt :(.Ze wisselen echt zo af dat er geen moment tussen zitten ze sturen de ander pas weg als ze lekker zitten ofzo ::).

Nuvola is vandaag Chico overal gevolgd zelfs op iedereen landen ;D ha en aangezien Nuvola dat nog niet zo goed kan werden er heel wat aanvliegroutes getest vandaag ;)

gr Esther

Roosje

Ik ken dat. Hier kom ik er ook niet tussen bij het broeden. Maar wees blij, ze doen het in ieder geval goed :D

carco

Hoi

Het wordt nu echt spannend bij je: ik ben zo benieuwd joh!
Mocht er iets zijn ik ben zo bij je!
Dus de tandarts is gelukkig wat meegevallen?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Riny

Hoy Esther
Nog een paar daagjes en jij bent ook valkjesoma!!
Ben je al een beetje zenuwachtig aan het worden.
Groetjes Riny :D

Caroline

Spannend hoor!!

Kun je nog herinneren hoe klein ze waren bij Irene??  ;)

Beterschap met je mond en je kriebelneus.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

kriebel in mijn neus is omgezet in hooikoorts (ggrr verdoving was net het laatste zetje)

IK ben weer wat minder actief hier op het forum sorry dat ik wat minder overal kom.
Ik zal in een notendop een beetje wat prive uit de doppen doen. Ik heb behoorlijk wat te stellen met mijn jongens (oudste moet naar andere school ongeïntreseerd projectiel, dan onze cito-boy veel geregel, onze hyper-jongen die zich het ondergeschoven kindje voelt,Pim is bekent)
Dan hebben we een eigen zaak die in beslag is genomen (dus ook ons huis) we hebben nog een maand om alles te regelen.
Een moeder die niet normaal loopt en hulp van mij nodig heeft. (ook hart problemen) enzo nog wat probleem familie leden.En dan heb ik ook nog een super huwelijk ;)
Mijn hoofd zit een beetje vol met vanalles en vooral alle onzekerheid.

Ik hoef hier geen aahh en oo te hebben maar jullie zijn ook allemaal eerlijk  over de dingen die thuis spelen :D
Maar goed dit verklaart misschien waarom ik hier zo wisselend ben ;D

Met mijn broedertjes gaat het goed ik heb gisteravond even heel snel een blik kunnen werpen in het masker en zag dat ze toch alle houtsnippers er weer uit gegeooid hebben en zitten weer op de kale ondergrond :(. Wat me wel opviel is dat er warmte opsteeg uit het masker.
We gaan nu een beetje aftellen soms zet ik even alle geluid uit in de kamer en ga onder het masker staan om even te luisteren. Hoezo nieuwschierig ;D
Dus er rest ons niets anders dan rustig afwachten en dat is zoooo moeilijk ::)

Riny

Hoy Esther
Je hoeft je niet te verontschuldigen als je er eens wat minder bent,en al helemaal geen verantwoording af te leggen.
Hopelijk zijn snel al je problemen opgelost ,maar het zijn niet de gemakkelijkste dingen, heb ik gelezen.
Ik wens je heel veel sterkte met alles.

imv

:o Jeetje Esther, wat een problemen joh!
Hoe bedoel je dat je een maand hebt om alles te regelen? Zijn jullie failliet en moet je geld regelen of heb je een maand om je huis uit te gaan?
Het zal zeker niet meevallen met de 3 jongens.. is er al wat meer bekend over je oudste zoon?
Als je wilt eens praten... je weet waar ik woon  ;)

Dat je valkjes het nestmateriaal eruit hebben gegooid is geen probleem, hoor! Hebben die van mij ook gedaan, en kijk eens wat er uitkwam  :P ;D

Veel sterkte! Ik hou je in de gaten  ;)

Groetjes,
Irene

carco

Hoi Esther

Jeetje dat is inderdaad niet niks zeg, je huis uitmoeten!!
Heb je al iets anders gevonden? en hoe zit het met de inboedel ed. Wij hebben ook een eigen zaak en dat zijn dingen die je nooit hoopt mee te maken. Net als wat Irene schreef je weet ons te vinden hoor: geneer je niet.
Groetjes en sterkte: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Jeetje Esther, het zit je weer niet mee de laatste tijd.

Hopelijk heb je snel alles weer een beetje op een railsje, het zijn helaas niet dingen die zich allemaal snel laten regelen.

Als je ooit eventjes stoom wil afblazen, je weet ons dan te bereiken.

Knap hoor, hoe je het allemaal vol houd, maar je hebt natuurlijk weinig keuze, je moet wel doorgaan. Zeker voor je 4 jongens, en dan ook nog je super huwelijk, ik dacht een tijdje geleden te lezen in een ander dagboek  dat je gescheiden was (ging over hondjes, geloof ik) maar je bent dus inmiddels alweer hertrouwd of zit ik er nu helemaal naast.

Nou heel veel sterkte met alles en je mag me altijd mailen, bellen of IM als je even wil praten.

Liefs en een dikke knuffel van Caroline

PS. Succes met de eitjes, wordt nu echt wel spannend.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

even snel een reactie op jullie
:-* :-* :-* dank jullie wel
Ik ben nooit officieel gescheiden geweest maar wel 1,5 jaar uit elkaar geweest (hij had een ander enzo)

We hebben een maand om te proberen om ons huis te houden.

oke over tot de orde van valkparkiet.com ;D

foto's

Nuvola heeft een wondje aan haar vleugel :(.van der stokje gevallen :P

Nuvola in haar vleervalk houding

Kraaltjes van het vrouwtje haar blouse slopen leuk en ze zitten niet alleen op haar mouw ;D

he wat Chico kan lukt mij ook.. wat leuk kraaltjes

voeten van tafel joh!!!

Verder geen valkjes nieuws het gaat nog steeds goed met het broeden

gr Esther

Caroline

K  :censuur N joh, allemaal voor je!!

Hopelijk redden jullie het met het huis, zeker voor de kinderen.

Over op valkparkiet.com  ;D

Heerlijke foto's heb je gemaakt. Vooral Nuvola, wat een lekker ding is dat zeg.  :-*

Succes, sterkte en alles wat wenselijk is met je eitjes en eventuele donsjes en uiteraard ook met je problemen.

Liefs  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

Nog geen spannend nieuws van hier ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt wat verwacht hoor. (als ik ze af en toe met de eitjes hoor rollen)
OP zich kijk ik er wel weer naar uit dat ze weer 's avonds in de kooi kunnen. Kan ik weer kaarsjes branden ;D.

Paco en Nuvola waren net even de vleugels aan het strekken en ja hoor dombo's botsen in de lucht tegelkaar. ze hebben er geen schade van over gehouden behalve schrik ::).

verder weinig nieuws van het front ;).

gr Esther

Ozzie

Hallo Esther,

wat lees ik allemaal? Ik wens je iig veel sterkte met je kinderen en je huis en alles wat hiermee samenhangt.

Ben hier al een hele tijd niet geweest :-[ maar had er gewoon ff geen tijd/ zin in etc, ik hoor van de week (vrijdag) de uitslag van de test en ik heb al een week koppijn ervan en ben uit m'n hum, want toch de angst dat ze weg moeten. Het maakt me ontzettend triest door er alleen maar aan te denken.

Maar goed, we zullen zien, ik wilde toch even laten weten dat ik nog wel regelmatig op t forum kijk en nog geniet van mijn kleintjes, al gaat de lol er toch wel een beetje af met die testen enzo...

Maar ja, ik wens je veel sterkte nogmaals en kom hier binnenkort weer eens kijken.

Groeten, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline