2 mei 2025, 16:21:01

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: valkchico op 15 oktober 2005, 17:17:44
hallo,

Nuvola betekent wolk in het italiaans.

gr Esther

Hoi Rianne,

Ik geef maar even antwoord voor Esther. Vind ze vast niet erg.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo,

thx mariska :-*

mmm Nuvola is nu ruim 5 weken dus het zal er om hangen morgen.Het maakt me ook niet zo veel uit of Nuvola mee kan of niet. Ik ga niet bellen laat het morgen gewoon over me heen komen ;).

Vanmorgen was Paco ff niet snel genoeg om zich om te draaien en weg te lopen.En dus was hij eerder uit de kooi dan Chico en die is er altijd als de kippen bij ;D.
Wel moest ik net ff weg (joost heeft sinds vrijdag slotjesbeugel en daar was er 1 van los gegaan dus even naar Zwijndrecht op en neer geweest) en dan wil Paco er eigenlijk niet uit nu ,dus wachten we even en straks komt hij wel. Ze zitten nu te dutten (middagslaapje).
Komt wel even mooi uit kan ik even poetsen :P Ben alls van de kasten aan het verwijderen zodat ook daar veilig geland kan worden en dat het er ook niog een beetje schoon te houden is! ;D

Ik ben ook best een rare deur hoor want ook ik loop nu met foto's van Nuvola in mijn tas (ja stel je voor  ;D)

tot later Esther

valkchico

hallo,

wie kan mij helpen .Ik wil het fototje links vervangen maar dat lukt me niet :-[

gr Esther

Mariska

Hoi Esther,

Nou jij bent er dan kennelijk wel helemaal klaar voor als ze komt. Alles gepoetst ;D, stel je voor dat er een vlekje op dat smetteloze witte valkje komt ;D ;)
Grapje hoor Esther :P

En dan loop je ook nog met foto's in je tas ;)
Nee hoor, je heb helemaal gelijk, wees er maar trots op.
Ze is ook om trots op te zijn.
Ik ben heel benieuwd naar morgen :D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Esther,

Wat lukt er niet precies met die afbeelding??

valkchico

hallo,

hij accepteerd de afbeelding niet?????????

Morgen gaat niet door :'( :'(.
Want Nuvola woont sinds vandaag op zichzelf en als dat allemaal goed gaat dan mag ze mss dit weekend naar huis. En om twee keer in 1 week op en neer te gaan naar Apeldaarn is mss toch wat veel van het goede. Moet het nog maar even met de fotö's doen ;).
Komt vast helemaal in orde en hoop dat ze in het weekend naar huis mag en niet erna. Dus duimen maar!!!!!! ;D

Hahah nee er komt geen vlekje hoor op mijn valkje Uuhhmmm.
Nee was gewoon nodig en aangezien chico al aardig haar vliegkunsten terug krijgt wil ik dat ze daar veilig kan landen.
jajaja ik ben een muts weet het (iedereen vraagt of ik gestoken ben door een werkbij ;))
Ben namenlijk niet zo een poetser de kooien en vissen vind ik niet erg maar de was enzo bleeeeee.

tot later

Ozzie

17 oktober 2005, 20:06:13 #81 Last Edit: 17 oktober 2005, 20:10:03 by Ozzie
Hoi Esther,

op de foto is ze mooi, maar in het echt nog veel mooier!  ;D :D ;) :)

Nuvola is echt een schatje, hoop dat je haar snel halen kunt.

Groetjes, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Mariska

Hoi Esther,

Ik duim met je mee hoor dat ze in het weekend naar huis mag!! ;)

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi Esther,

Hoe is het nu met de blafziekte?
Ik hoop alweer een beetje beter.
Ik dacht ik help je even omhoog, want je stond al op pagina 2.
Ben ik niet van je gewend.
Weet je al wat meer van Jura?

Groetjes Mariska

Lin

Hey,

Leuk joh weer een albino op het forum. Is een prachtige mutatie! Maar wat een schatje is nuvola. Ik moest wel weer even bijlezen want ik had het gemist dat je er een albino bij krijgt. Maar van harte gefeliciteerd!

Nog even als reactie op de parels. Deze vlekken gaan ook weg hoor, wordt een egale kleur grijs.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Oooh oke, het betekent wolk. Namen met betekenis vind ik altijd leuk! :)

Caroline

Mooie albino!! Ze is om te  :-* :-* :-* .

Heel veel plezier het weekend(als het doorgaat, duim duim).

Groetjes van een albinogek  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Hopelijk mag je Nuvola het weekend meenemen! Ze ziet er prachtig uit en heeft een supermooie en originele naam, dus dat komt helemaal goed!

Groetjes,
Peet

valkchico

hallo,

even snel een berichtje van deze kant. Ben ziek geweest had/heb het aan mijn keel gehad en een vol hoofd dus lezen was er niet echt bij. Zo'n scheelkijk hoofdpijn.

VANDAAG IS HET ZOVER NOG MAAR 3,5 UUR EN DAN ZIE IK NUVOLA. EN MAG IE MEE NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!

IK had een mailtje gehad van Jura dat Nuvola wel erg veel was afgevallen (7 gram) nadat Nuvola zelf moest gaan eten dat was even zorgwekkend maar donderdag was er al weer 2 gram bij en dat is zo doorgezet.
En omdat Nuvola de twee andere kan zien eten verwacht Jura niet veel problemen.
Ik heb er erg veel zin ga om 2 uur rijden dus vanavond zal ik zeker laten weten hoe het gegaan is.
Ben in principe van plan om ze eerst gescheiden te houden tenzij nuvola niet wil eten dan gaan ze samen.
We zullen zien hoe het gaat.

Gr Esther

caroline bedankt voor het duimen zoals je ziet het heeft geholpen :-*
Citaat van: Mariska op 20 oktober 2005, 19:08:03
Hoi Esther,

Hoe is het nu met de blafziekte?

ben wel afgestudeerd zeehond nu  ;D

Mariska

Hoi Esther,

Wat leuk voor je dat je haar vandaag mag ophalen.
En gelukkig ben je weer wat beter.
We horen het vanavond wel van je ;D ;)
Misschien is ze trouwens wel familie van Misty ???

Groetjes Mariska