2 mei 2025, 04:58:51

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

hallo,

even wat fototjes plaatsen,

Ik was hier met mijn jongste zoontje letters aan het trainen. (Pim is dysfatisch oftewel heeft een redelijk ernstige taalstoornis) Dus Chico deed vrolijk mee ;) Hoewel de koektrommel ook wel erg intressant was ;D.

Het zonnetje stond lekker op het raam dat paco er zowaar zelf uit is gekomen en zich richting raam ging bewegen. Waar hij heerlijk ging zitten snoepen.

sorry voor de onzuivere foto maar is het zo dat wanneer Paco door de rui heen is die vlekjes weg zijn??
Heb er niet zo heel veel verstand van  ??? :-[ ???

Ze hebben daarnet lekker gedoucht behalve Paco hij had geen zin maar chico wel ze word steeds gekker op water Is wel een leuk gezicht hoot krijg alleen lamme hand van het spuiten met de plantenspuit (dat kreng gaat op een gegeven moment vacuum)  Ze zijn weer lekker droog hebben even in de zon zitten drogen  ;D Zijn sneller droog dan mijn wasgoed ;).

gr Esther

Petra en Cheeky

Ha Esther,

Tja.... letters leren of de koektrommel plunderen, dan heb je als valkje toch snel je keuze gemaakt, kan ik me zo voorstellen!  ;) ;D Lieve foto!  ;)

Volgens mij heb jij je hubbie niet alleen lief aangekeken, Esther, als hij ineens compleet overstag ging!  :P Hoe dan ook, het heeft gewerkt! Leuk joh, Nuvola... betekent dat iets van nieuw of zo? Of heb je het zelf verzonnen?

Groetjes,
Petra

valkchico

hallo,

Nuvola betekent wolk in het italiaans.
Ik wilde een naam hebben dat toch wel een beetje op de kleur terug te halen was en dacht aan die mooie schapenwolkjes en het is natuurlijk een wolk van een valkje ;) ;D ;).

gr Esther

valkchico

hallo,

En nog even Petra mijn hubbie is heel snel tevreden hoor ;)
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) :P

gr Esther

Ozzie

Hey Esther!!!!

Hahaa, wie had het ook alweer over een virus?  ;D Mmm, maar ben het helemaal met je eens hoor: dat valkje hoort gewoon bij jou! En wat een ontzettende leuke naam, echt heel origineel!

Heb ook weer genoten van je foto's. Hier met Rocky gaat alles goed (zie dagboekje), heb voor haar ook een speelplankje en ben bezig met een klimboom.

Lang leve het V-Virus!!!! ;D :D ;) :)

Groeten, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Mariska

Hoi Esther,

Wat leuk dat je dinsdag naar Jura gaat en wat voor mutatie krijg je dan? Een albinootje?
Mijn mannetje heeft haar vanmiddag ook nog gebeld omdat ik er misschien 2 grasjes bij neem.
Maar ik heb hem nu wel zover dat als ik besluit dat niet te doen dat ik er wel een valkje bij mag. Maar die van mij is niet zo makkelijk te paaien hoor. moet het wel goed maken ;D :P
Ik vond je foto's heel erg leuk, wist niet dat valkjes ook kunnen lezen ;D ;) en Nuvola is een hele mooie naam met een hele mooie betekenis.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Esther,

Ben ik je nog voor ook.
Ga vanavond naar Jura
Moet ik nog foto's voor je maken.
Doe ik graag hoor.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ozzie

Ik heb maar één ding te zeggen:

HALEN DIE ALBINO!!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wendy en Rocky

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

hallo,

suc6 zo straks bij Jura Mariska!!!!!!

Zit ik hier even rustig achter de pc. En chico zit heerlijk voor het raam gaat ze ineens geluid maken wow en het lijkt zowaar een beetje op brabbelen :o. Zou zijn dan toch en hij zijn hahha dan kom ik niet meer bij.

Het maakt mij waarachies niet uit maar tot nu toe heeft ze nog steeds de gele spots onder haar vleugels en de gele streepjes op haar staart.(visgraat). Ze is toch al een hele poos aan het ruien en heeft al heel veel nieuwe veertjes. 8)
Ze maakt het wel spannend :-\.

Ben al wel een beetje zenuwachtig als het maar klinkt met Nuvola :D.

gr Esther

he Weny en Rocky  denk wel dat het goed komt Nuvola is nu ruim 5 weken dus denk niet dat ze/hij al mee kan

valkchico

NUVOLA

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Petra en Cheeky

Een prachtige naam bij een schitterend valkje! Wat een beauty is Nuvola! Je zou zeggen, tegen de muur valt ze weg, maar het geeft de foto juist iets bijzonders! Leuk gedaan joh!

Groetjes,
Petra

Mariska

Hoi Esther,

Ik had al begrepen van Herman dat hij je al een foto gestuurd had, maar je krijgt er toch nog 2 bij ;D

Nou en het is een scheetje hoor.
En nog een plaatje ook :-* ;)

En ik kan ernaast zitten, maar volgens mij kan ze wel al weg hoor.

Groetjes Mariska

Gerda

Wat een prachtige albino!!!!
Hij viel me meteen op in recente berichten omdat ik 'de bak' van Jura herkende.

Ik hoop dat je haar/hem snel kunt halen.

Groetjes Gerda

valkchico

17 oktober 2005, 09:28:11 #73 Last Edit: 17 oktober 2005, 09:45:17 by valkchico
hallo,

:-* :-*mariska :-* :-*

wat een mooie foto's  en ja had s'middags ook een foto gekregen maar ik heb er nooit te veel natuurlijk ;D.
En wow wat vind ik het mooie!!! :o.
Zou wel heel mooi zijn als Nuvola gelijk mee zou kunnen.

Ja he Gerda het is een plaatje. Het is mijn eerste valkje bij Jura vandaan .Maar heb hier zoveel goeds gelezen erover dat het niet anders dan goed kan gaan 8).

tot later Esther

Rianne

Oooh weer een albino! :-* En wat een aparte naam, betekent het ook nog iets?