12 mei 2025, 08:02:10

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Rianne

Ach, wat een beauty! Daar past zo'n mooie naam goed bij! :)

Mariska

Hoi Esther,

Hoe is het met jou kleine meisje?

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ozzie

Ja Esther,

hoe gaat het met je wolkje? Of ben je (ook) een beetje ziekkies?

Lees je later!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

hallo,

Is hier beetje gekkenhuis (je hebt van die dagen >:()
met Nuvola gaat het heel goed ze eet goed begint ook al uit de bakjes te eten en zit nu op mijn schouder vlak naast Chico.
Weet niet of er van de drie twee maatjes worden want er word best wel wat naar elkaar gepikt. Het zijn gelukkig geen vechtpartijen  ;)

Nuvola kan ook al aardig vliegen wat ze dan ook geregeld doet en dan hangt ze weer aan de muur (fijne granol) ze is met recht een blondje ;D.

is haar plekje bij het ontbijd en op de achterste kan je mooi zien dat ze heel wit is

Paco begint wel heel hard te fluiten zodra hij alleen in de kooi over is (kan er wel uit hoor) maar de dames reageren er niet echt op dus stiopt ie er na een minuut of 10 wel mee ::).

Dus alleen goed nieuws vanaf hier erg saai dus :-*

gr Esther

valkchico

hallo,

Gisteravond was er even wat paniek in de tent. Mijn hubbie gooide een leeg flesje mijn kant op maar dat viel op de grond,dus Chico schrok zich 5 slagen in de rondte en sprong uit de kooi en probeerde alle kanten op te vliegen helemaal in paniek.
Heb haar gelukkig kunnen pakken en tot rust gebracht maar daarna bleef ze wel ff met grote ogen zitten kijken op haar plekje.
Daarna was iedereen wat van slag en wilde Nuvola bij Paco gaan zitten maar dat wilde hij echt niet dus heeft Nuvola een hele tijd aan de tralies gehangen om af en toe een poging te wagen.
om een uur of 1 was alles en iedereen weer rustig en had ook iedereen een plekje om te slapen.

dit is mijn jongste telg en wilde er deze foto in hebben dus  voila.

1 van mijn andere speelt gitaar en hij vind het altijd heel leuk als de vogels bij hem zitten dus eerst een kwartiertje met Nuvola en Chico en daarna met Paco. Die altijd heel fanatiek mee gaat zitten fluiten .(in zijn oor  ;D)

muziekliefhebbende valkjes ;)

verder gaat alles redelijk naar wens

gr Esther

Caroline

Wat een leuke kinderen, en fantastische foto's met de gitaar en de valkjes.  :D

Groetjes van Caroline  :D :D

PS. Heb je 2 kids of meer, je schrijft één van mijn andere?? Hoe oud en hoe heten ze. Hoezo nieuwsgierig?? Nee hoor gewoon geintressert  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Ik mis hier vanalles!!!  :o
Nuvola is thuis!!!! Wat is ze mooi!!!!! :)
Leuke foto's van je kids. :)
Leuk, een gitaarspelende zoon in huis. Zal ik mee komen spelen? Of speelt ie er geen klassiek op?
Groetjes,

Valerie

Petra en Cheeky

Ha Esther,

Wat een heerlijke foto's van de kinderen en de valkjes! Leuk dat ze ze grappig bij hem gaan zitten als hij gitaar speelt! Dat levert een lief plaatje op!

Wat een paniek zeg he, dat kan bij onverwachte geluiden ineens enorm toeslaan, ja! Hebben wij ook hoor! Als het thuis stil is en de telefoon gaat, hebben ze dat soms al, zeker als ze los zijn! En een andere keer weer helemaal niet! Maar ze vliegen dan in het wilde weg alle kanten op en overal tegen aan! Zo zielig!

Wat fijn dat Nuvola geaccepteerd is, al wordt er nog wel wat gepikt! Zolang dat maar niet voortdurend het geval is, komt het best wel goed! Ik blijf het een schitterende naam vinden, joh!

Groetjes,
Peet

valkchico

hallo,

Heb in mijn dagboek de rest van de familie nog niet echt voor gesteld dus zal ik dat bij deze even doen ;). (voor de nieuwsgierige onder ons ;D)

Ik (Esther) ben 36 jr OUD getrouwd met hubbie Ruud 45 jr NOG OUDER!
zoon 1 Bas 13 jr SUPER PUBER, Zoon 2 Joost 11 jr MOPPERSMURF, zoon 3 Klaas 10 jr SPRIET (met gitaar),
zoon 4 Pim 6 jr SNOEPERD
Dan hebben we ook nog wat andere huisdieren 2 ratten speedy en blacky ,konijn stamper,cavia pipi,hamster whitie en warm water aquarium, bak met goudvissen en een bak met guppen.

Valerie ja hij speelt klassiek is vooral gek op spaanse muziek om te spelen. Nuvola is zeker een plaatje1

Petra dank je vind het zelf ook nog steeds een mooie naam.
Zelfs de jongste (die wel z'n mond open doet op de foto maar zeker niet bij de tandarts >:() kan zijn naam al uitspreken en hem onthouden (meestal dan)
alleen Ruud vind dat ze truusje had moeten heten ??? dus heeft Nuvola twee namne en truusje is de tweede naam ;).

Gisteravond was er geen paniek maar ze waren erg onrustig veel herrie en niet stil kunnen zitten heeft echt lang geduurd geloof dat het tegen 12 uur pas over was :-\.
Hoop dat ze vanavond wel rustig blijven is voor hun ook niets alleen Paco zat er rustig bij (typisch man)

gr Esther

Rianne

Truusje?!? Zo'n mooi valkje kun je toch geen Truusje noemen?!? ???

Petra en Cheeky

28 oktober 2005, 14:11:46 #115 Last Edit: 28 oktober 2005, 16:57:09 by (¯`°•.•°´¯)Petra
TRUUSJE??? <<Petra in shock>>

Ben ik blij dat jij het voor het zeggen had?! Dit is toch wel even fantasievoller (zonder de Truusjes op deze wereld op de tenen te willen trappen...)

;D ;D ;D

Caroline

4 zonen  :o wat een koningsbezit.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo,

dank je caroline ze zijn geweldig hoor de schatjes (kids) zeg altijd maar zo ach ze houden me van de straat ;).

Hahah geloof niet dat truusje erg in de smaak is gevallen ;) nou bij mij ook niet dus daar was niet eens een discusie over mogenlijk :D. Ruud is maar heel weinig thuis dus alle dieren vallen onder mijn hoede dus dan ook de naam ;D.

Vandaag is gelukkig weer gewoon een rustige dag geweest met de valkjes Zer hebben lekker in de zon een tak zitten slopen (althands 1 niet)

Chico en Paco hebben echt in een half uurtje alle blaadjes eraf net herfst in huis ;)

pff jullie doen je best maar ik ga lekker zitten pitten in de zon.

Terwijl ik de foto's nam was Joost naar buiten gegaan en zat lekker met stamper op zijn schoot in de zon

Vond het wel knap want stamper is niet echt de makkelijkste om te pakken.Als iwe eenmaal bij je zit dan is ie heel lief maar wat heeft hij een kracht in zijn achterpoten!
Zal ik gelijk even het maatje van stamper voorstellen.

hah hij zat ff niet op te letten weg banaan!

Er was net wat gaos voor het eten (met de kids) en toen ik langs de kooi zat zag ik dat Nuvola heerlijk uit de voerbak die op de grond staat te eten.

gaat echt heel goed met eten.

zo nu even de andere dagboeken af en dan maken we het vanavond niet te laat (neem ik  me wel vaker voor ;))

gr Esther

Rianne

Het gaat al hardstikke goed met Nuvola! dat is wel een geruststelling. Maak me altijd wel zorgen om nieuwe valkjes. Eten ze wel, drinken ze wel?

Lin

Hey Nog gefeliciteerd met Nuvola! Hartstikke leuk om je verhalen te lezen. Waarschijnlijk is het een zij. Er zijn namelijk veel minder berekeningen om een man te krijgen. Maar als je weet wat de ouders zijn kan ik het zo narekenen. Moest je je valkje ook nog in quarantaine houden en ontwormen, of hoefde dat niet?

Maar wta gezellig dta je familie ook zo betrokken si bij je valkjes. En nu weet ik ook hoe jullie thuis situatie is, heel gezellig dus.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)