17 juni 2024, 02:33:01

Naam voor Albino

Gestart door Mariska, 7 september 2005, 19:53:08

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi,

Ik krijg morgen misschien(eigenlijk wel zeker) een albino erbij.
Heeft iemand een leuk idee voor een naam voor een albino?
Snowy zou leuk zijn, maar zo heet mijn witmasker/bont al.
Ik zit te springen om leuke ideeen. ??? :D

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Tinco ;D
Ik heb een witte perzische kat en die heet Boily. :) Is geloof ik een visgereedschap maar het gaat om de naam.
Uh wat is er nog meer wit?  Malibu? Pina Colada?

Mariska

Hoi Rianne,

Ha ha dat zijn in ieder geval al een paar leuke ideeen. Daar kan ik wat mee, want ik vind het echt moeilijk. En als je een namenlijst bekijkt gaat het je helemaal duizelen.
Alvast bedankt. Toppie ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

He ik zie nu dat Tinco van jou is en me vriend en ik keken daar net al naar. Ik vond hem zo mooi en ze naam ook.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~Natas~

Hoi,

Je kan ook kijken hiernaast bij de namen.
Daar staan ook veel leuke namen in voor je valkje hoor.
Hopelijk kan je snel een leuke naam verzinnen.

Succes ermee,

Groetjes,

Natas

angel310

ik vind bouli (spreek je uit als boeli)  wel een leuke naam
vroeger(een jaar of 20 geleden) was er een tekenfilm over een sneeuwpopje dat zo heette
heel schattig

groetjes angelique

corry

ik had ook een albino(nu spijtig gestolen :'() en die noemde heel cliche witte hehe

Mariska

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie reakties. Daar ben ik heel blij mee en maakt het al weer wat makkelijker.

En Corry, wat erg voor je dat hij is gestolen. Hoe kon dat nou gebeuren?  :(

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

angel310

hoi mariska
laat je het ons nog weten welke naam het is geworden? ;)
zijn we wel heel benieuwd naar hoor

groetjes angelique

Mariska

Hoi Cory,

Ik zie het al. Jij heb vanmorgen dat stuk geplaatst over spijtige zaak. Ik vind het echt heel erg voor. Wat zal je er ziek van zijn. Hopelijk vind je ze nog terug.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Angelique,

ik laat het zeker weten als ik eruit ben.
Bouli klinkt ook heel lief. Ik ken het tekenfilmpje niet en ik was toen 5. Wel lammer, was wel benieuwd.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

angel310

ik kijk wel even of ik een plaatje kan vinden

groetjes angelique

Mariska

Hoi Angelique,

Dat zou leuk zijn. Ben benieuwd. :D

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

angel310

7 september 2005, 22:02:23 #13 Last Edit: 7 september 2005, 22:04:45 by angel310
dit is bouli



het leek een beetje op de smurfen en snorkels maar dan met sneeuwmannen en vrouwen

groetjes angelique

Mariska

Ach die ziet er wel lief uit. Maar hij komt me ook ergens wel bekend voor. Maar ik was nog klein natuurlijk.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)