17 juni 2024, 03:52:46

Naam voor Albino

Gestart door Mariska, 7 september 2005, 19:53:08

« vorige - volgende »

angel310

ja zou best kunnen dat je het wel hebt gezien maar het je niet kan herrinneren ;)


Roosje


patty_dordtse valkjes

Hoi,

als je weet of het man of popje is  ;D dan was het makkelijk.

1:sheba
2:dove(white songbird)
3:jewel
4:willow
5:whitley
6:ginger
7 NOVA
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Rianne

Ik ken Bouli ook nog wel van vroeger. ;D
Ik heb op Google gezocht naar sites met namen met een betekenis. Velen kijken op www.babynames.com
De naam Tinco heb ik van deze site: http://www.grey-company.org/Circle/language/elv2com.htm Het is een site met elven taal. Tinco betekent Metal, voor mij toepasselijk aangezien ik fan ben van Metallica. :)

Monky

Ik wil ook nog een duitje in de zak doen:

Witty
Vala
Minke
Shia

Laat weten welke naam je voor je Albinootje (hm ziet er raar uit als je het opschrijft ??? ) gekozen hebt. Ik ben erg benieuwd. Kan ik ook ideeen opdoen voor mijn toekomsitge nieuwe valkje  ;)

Monky

Mariska

Hoi Allemaal,

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik was de hele dag druk met het valkje halen en zo. Maar wat een leuke ideeen hebben jullie allemaal gegeven. Jullie zijn daar dus beter in als ik. Maar gisteravond laat kreeg ik een ingeving. Ineens kwam Misty in me op. Leek me leuk omdat ze ook bij Snowy in de kooi komt. Sneeuw en mist, snappie, en het klinkt ook goed als je die 2 namen in 1 adem uitspreekt. Maar ik heb er nog de hele dag over nagedacht, maar kreeg dat niet uit me hoofd. Dus ik ga het daar bij laten. Ik ga jullie ideeen wel allemaal bewaren, want ik heb de valkenkoorts en de kweekster denkt niet dat ik het hierbij kan laten ;D ;D ;D.
Kan ze weleens gelijk in hebben. Bedankt allemaal voor jullie hulp.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Hey,

Leuk zo heet de kat van rianne ook!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hey Lin,

Klinkt ook wel lief he? En dat is ze ook. echt een poppetje.
En ik denk ook dat het een popje is dus dat komt dan goed uit, maar dat zal de tijd uitwijzen ???.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Mijn kat heet idd ook zo, alleen dat is een je weet wel kater. ;D

abdallah

bingo zal wel goed zijn !!! :)

Mariska

11 september 2005, 14:01:22 #25 Last Edit: 11 september 2005, 15:41:12 by Mariska
Hoi Abdallah,

Ik had al een naam. Misty ;D
Maar Bingo is ook leuk.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)