6 mei 2025, 11:26:43

parfum

Gestart door Barbara, 19 mei 2003, 05:49:09

« vorige - volgende »

Barbara

Hallo allemaal,

weet iemand of valkjes parfum lekker kunnen vinden ruiken? Ik heb t idee dat als ik net parfum heb opgespoten (o.a. op mn polsen) en ik haal Dimi er toch nog even uit op mijn hand, dat hij dat lekker vindt ruiken omdat hij dan vaak zijn vleugels een btje wijd doet en op zijn mooist gaat fluiten en zijn kopje opzij doet om me met 1 oog heel goed te bekijken (denk ik). Ik doe niet vaak parfum op voordat ik de valkjes eruit laat, omdat ze dat volgens mij te sterk vinden ruiken, dus dat doe ik dan pas later op de dag als ik weg moet, maar blijkbaar kan t dus juist een leuk effect hebben   :) Dimi die me wil versieren, haha  :D

Karin

Misschien zitten er wel valkparkietferormonen in je parfum   ;D Reageerd hij zo op diverse parfumgeuren of heb je er één ? Ik merk niets aan mijn valkjes of ik nu wel of geen parfum op heb.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Barbara

Omdat ik t niet zo vaak opdoe als ik ze uit de kooi ga halen, weet ik t niet zeker, maar Dimi doet eigenlijk nooit macho, behalve soms als ik hem eruithaal en ik denk dus nu dat ik dan net parfum op had gedaan. Ik durf al helemaal niet te zeggen of ie ook nog een voorkeur heeft, maar ik draag meestal t zelfde (Tommy girl) of anders een geurtje dat in elk geval ook vrij zoet is, een btje dezelfde soort geur zeg maar. De keer dat ik bedacht dat t mn parfum kon zijn, had ik volgens mij een vrij zware, ook weer zoete geur op (Sensi van Armani). Misschien moet je eens een monsterflesje halen en t uitproberen bij je valkje, wie weet wordt t het nieuwe middel om een paartje waarmee gefokt gaat worden verliefd te maken  :D  :D  :D Haha, eitjes dankzij Tommy girl of Armani!  :D

Barbara

Ben ik weer! Kwam net op t idee om de proef op de som te nemen: een btje parfum in t dopje en bij Dimi houden, en ja hoor, macho doen! Bij alle 3 de luchtjes die ik heb, doet ie t, haha! Om te kijken of tie niet t dopje gewoon leuk vond, heb ik t ook nog op mijn pols gespoten en bij hem gehouden. De reactie was er wel maar iets minder, maar ja, hij had dan ook al 3x voor nix z'n best gedaan  ::) Daarna heb ik nog een vinger bespoten en bij hem gehouden, daar ging hij aan knabbelen, dus dat vond ie wel wat! Maar t leek me niet echt goed, dus ben weer weg gegaan. Dimi is nu wel weer uit zijn kooi gekomen en op mn hoofd gaan zitten, terwijl de deur al de hele tijd open was en hij zelf zn kooi in was gegaan  :) Ik ga t maar eens in de gaten houden en tussendoor af en toe testen of t echt zo is, zou wel grappig zijn!  :)

Pucky

Hallo,

Die van mij die gaat op mijn hoofd zitten en pakt dan als ik schuimgel in mijn haar heb eet ie dat eraf. Hij is er nog niet ziek van geworden.

Groetjes Hester

Remco_Ultee

Moet je die parfum eens op een ander valkparkietje spuiten kijken wat tie dan doet  ;D

Barbara

4 juni 2003, 21:27:18 #6 Last Edit: 4 juni 2003, 21:27:59 by Barbara
Misschien kan ik er voor zorgen dat ie eindelijk verliefd wordt op Croky, haha! Als dat tenminste een vrouwtje is dan, dat weet ik nog niet helemaal zeker. Wie weet wordt ie anders wel spontaan homofiel!   ::) Kan ik alleen nooit een nestje met hem krijgen  :-[

Kolkkie

Hey allemaal,

Coco zat voor het laatst bij mijn oma, die dus ook parfum op had. Het arme beesie stonk 4 dagen naar die rotzooi :-/. Geef mij toch echt maar de echte valkjesgeur :D.

Bij mij eet Coco ook atijd het gel uit mijn haar. Hij is er ook nooit ziek van geworden, maar echt gezond lijkt het mij echt niet.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006