Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Rianne op  3 december 2005, 14:06:44
Ik heb al eens zitten rekenen, en op zich is het bij mij niet zo'n groot probleem als ze eens vreemdgaan.

tja ik zou het niet leuk vinden als er ruzie ontstaat of dat ik niet weet wat het geslacht is van een valkje. Als het mogelijk is gaan ze wel in aparte vluchten.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik vind het wel gezellig om ze met z'n allen bij elkaar te zien. Ik zie wel wat er gebeurd. :)

Rianne

Lin

Citaat van: Rianne op  3 december 2005, 14:18:51
Jeetje, nog een binnenvoliere? ;D (verkoop pagina)

ja voor Kaiyo en de primrose. Het kan zo wel alleen het is een spuuglelijke kooi.  ;D

Rianne

aad

hoi Linda

Alweer tijdje erug dat ik hier wat geplaatst heb .. maar ja kan ook niet alles bij houden :)
Wel even melden dat ik net hiet filmpie kijkt van "Kaiyo-fluit-alleen "maar was niet echt naar te luisteren , der wordt er één gek hier , Luuk uit zijn dak ;) ;)

Groetjes Aad

~Natas~

Hoi Lin,

Gelukkie gaat het samenwonen goed, alleen het koken ach ja dat komt vanzelf wel.
Alles op z'n tijd en straks weet je niet beter  ;D
Leuke foto's weer hoor van je vogels, ze zijn allemaal even mooi om te zien.
Ben benieuwd hoe het gaat met de eitjes straks.
Succes verder

Groetjes,

Natas

Kirsten

Hoi Lin,

Ook spannend allemaal bij jou,. en een voliere in de planning,.
Ik heb gekozen voor een gezamelijke voliere,. ik vind het gewoon prachtig zo allemaal bij elkaar.
Er zijn een aantal vast koppels en een aantal die nog niet echt een vast partner hebben. Ik vind het niet zo'n probleem en heb ook nog aparte broedkooien, waar ik dus in kan koppelen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

hallo lin,

gelukkig gaat het allemaal goed zo in jullie nieuwe huis. Nu de valkjes nog ze moeten wel slapen hoor s'nachts anders gaat het baasje flippen ;).
Klinkt heel veel belovend alle plannen met de koppels en met de te bouwen voliere.

leuke reportage van je valkjes en ze zitten daar zo relaxed te poseren (haha moeten ze s'nachts doen)

gr Esther

Lin

Citaat van: Rianne op  3 december 2005, 14:21:41
Die waar eerst je zebravinkjes inzaten?

klopt! die is ruim zat.
Citaat van: aad op  3 december 2005, 14:33:26
hoi Linda

Alweer tijdje erug dat ik hier wat geplaatst heb .. maar ja kan ook niet alles bij houden :)
Wel even melden dat ik net hiet filmpie kijkt van "Kaiyo-fluit-alleen "maar was niet echt naar te luisteren , der wordt er één gek hier , Luuk uit zijn dak ;) ;)

Groetjes Aad

hey aad,

Het si inderdaad erg druk met dagboeken, maar leuk dat ej toch weer even hier terugkomt. Wat grappig dat luuk zo uit zijn dak gaat! Alleen wel jammer dat je het filmpje dan niet kan afluisteren :-)

Citaat van: ~Natas~ op  3 december 2005, 23:23:14
Hoi Lin,

Gelukkie gaat het samenwonen goed, alleen het koken ach ja dat komt vanzelf wel.
Alles op z'n tijd en straks weet je niet beter ;D
Succes verder

Groetjes,

Natas

Koken ging eerst goed, alelen gisteen een beetje teveel water gebruikt. toen hadden we waterige saus over de macaroni  ;D Zou leuk zijn als je weer mijn verhaal blijft volgen als er weer jongen zijn. Heb je nu al een 2e trouwens? Of moest die nog geboren worden?

Citaat van: Kirsten op  7 december 2005, 21:21:30
Hoi Lin,

Ook spannend allemaal bij jou,. en een voliere in de planning,.
Ik heb gekozen voor een gezamelijke voliere,. ik vind het gewoon prachtig zo allemaal bij elkaar.
Er zijn een aantal vast koppels en een aantal die nog niet echt een vast partner hebben. Ik vind het niet zo'n probleem en heb ook nog aparte broedkooien, waar ik dus in kan koppelen.

Groetjes
Kirsten

ik vind het best wel moeilijk om te bepalen wat ik ga doen. als de ruimte het toelaat maak ik dus aparte vluchten. Het is nu wel erg ik denk alleen maar aan valkjes, jongen, volieres en grasparkieten..

Citaat van: valkchico op  7 december 2005, 21:39:27
hallo lin,

gelukkig gaat het allemaal goed zo in jullie nieuwe huis. Nu de valkjes nog ze moeten wel slapen hoor s'nachts anders gaat het baasje flippen ;).
Klinkt heel veel belovend alle plannen met de koppels en met de te bouwen voliere.

leuke reportage van je valkjes en ze zitten daar zo relaxed te poseren (haha moeten ze s'nachts doen)

gr Esther

Hey Esther!

Je het was echt een ruzie! Jeetje joh het bleef maar doorgaan. Naira was toen erg geschrokken, er bleek later overal bloed te liggen. Maar ze had er geen last van. Zag haar trouwens vandaag buigen om gekroeld te worden door Yasuo, zo lief! en ik ga heus niet flippen hoor, ik slaap de laatste tijd door alle stress toch wel slecht. Dus een paar uur langer maakt ook niet uit. Gelukkig is er nu geen onrust meer.

Hey allemaal!

Met mij alles wel redelijk. Ik heb het nog steeds erg druk  :-\ Heb ook niet mijn kerstkaart kunnen afmaken, ik had graag meegedaan. Ik zit nog een week in de drukte. Heb nog een generale met mijn orkest en uitvoeringen.

Dit weekend en de rest van de avonden probeer ik zoveel mogelijk voor te breiden voor mijn eindpresentatie van wel 40 min. Als ik deze vrijdag heb gehad ben ik helemaal klaar met school!

Ik ga dan vrijdag lekker uit eten, zaterdag geeft mijn moeder een feest die wordt 50 en zondag geven wij zelf een mini feestje. En de 20e ben ik jarig. Dus na de 16e heb ik alle tijd om lekker te genieten en weer op het forum terug te zijn. Helaas hebben we pas in jnauari internet in ons huis, dus eerst even bij mijn ouders.

Over Ayla en tiamo helaas nog geen nieuws.. :-\

Caroline

Leuk dat je er straks weer bent, 't is wel stil zonder Lin hier hoor!!

En nog niks bij Ayla en Tiamo,  :( maar de 2 weken zijn ook nog niet voorbij.  ;) ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik heb iig alvast een heel leuk kado voor je gekocht! :)

Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

~Natas~

Hoi Lin,

Alles op z'n tijd en straks weet je niet beter

Koken ging eerst goed, alelen gisteen een beetje teveel water gebruikt. toen hadden we waterige saus over de macaroni   Zou leuk zijn als je weer mijn verhaal blijft volgen als er weer jongen zijn. Heb je nu al een 2e trouwens? Of moest die nog geboren worden

Hey Lin,

Jesse is al thuis hoor.
Ik ben vleden week woensdag vanuit mijn werk naar Assen gegaan......ik ben daar 1 nachtje gebleven en donderdag ben ik naa rhuis gegaan met Jesse.
Dus Jesse is er al hoor.........en een schatje dat het is.
Kom maar eens lezen dan weet je het wel

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Lin

Oh ja dames er wordt een dagboek vergeten die erg leuk si willen jullie daar even kijken en eventueel reageren!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,13483.0.html