Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Lin,

Gefeliciteerd met Naira. Wat een prachtige valk. En wat is ze al tam zeg. Een beauty hoor.

Van alle berekeningen snap ik ook niet veel, maar als ik ooit een nestje krijg hier vraag ik jou wel of je wilt berekenen wat er uit kan komen  ;).

Groetjes, Nel :)

valkchico

hallo lin,
alsnog gefeliciteerd met ayla :-*.

Heb al je berekeningen gelezen over de jongen die er in de toekomst gaan komen. Maar begrijp er ook uit dat je dus van ver terug eigenlijk ook de ouders moet weten om exact te kunnen weten wat het gaat worden? :P.
Vind het wel heel intressant dat jullie zo bezig zijn met de mutaties.Dat op zich is al een hele hobbie om dat te berekenen.
Ik zal het in de gaten houden aangezien ik in de toekomst vast nog wel een valkje wil (nu nog niet hoor)
Je fluitkoncert klinkt hier dagenlijks door de kamer, maar paco geeft er een eigen draai aan hahah klinkt goed maar niet de goeie melodie. ;D

gr esther

Lin

Even snel vanaf werk... Links bij tam maken staat het geschreven stuk over tam maken geschreven door Rianne en mij. Ik hoop dat hij nog komt te staan als sticky bij tam maken op het forum.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkchico

hallo lin,

ja ik heb het zien staan bij tammaken.
Ben er druk mee bezig alleen van aaien komt nog niets hoor ;) ben al blij als ie zonder bijten wil blijven zitten :o.  En  zit als ie op mijn schouder zit dan zit ie te blazen en bijten naar mijn haar ;D. Dus dan weer eraf en op hand.
we komen er wel. Zijn bij jou alle valkjes nou even tam??
gr esther

Lin

Even kort weer tussendoor. laatste dagen erg druk geweest en weinig geslapen. Vandaag onzettend hard gewerkt. En nu zit ik met een vermoeid lichaam. Ik moet opletten dat ik geen RSI krijg want ik werk de hele dag achter de pc. Echt te stressen omdat ik niet alles zo snel kan nog. Daarom nog geen verslag van de verjaardag van ayla of reacties van mijn kant. Sorry! ik hoop morgen minder last te hebben van mijn handen en dan reageer ik weer want het duurt veels te lang voor mij dit niet reageren als forum junkie. Valkjes gaan super trouwens..

Riny

Hoy Lin
Je moet maar zo denken als jij dadelijk ingewerkt bent gaat het ook allemaal sneller.
Misschien zit je nu ook wel meer gespannen omdat je nog zoveel moet leren.
Maar je moet wel eerst aan je zelf denken en dan pas aan het forum.
En we kunnen wel wachten op de foto's hoor.
Groetjes Riny :D en een  :-* van  Bink

Rianne

Anders citeer je maar dan schrijf ik het hier wel op ;D

bobbie

Hey Lin,

Rustig aan en breek het lijntje niet.

Wij redden het wel even zonder jou, zolang we maar weten dat het niet voor altijd is  ;D

Succes met alles.

groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Heeeee Forum Junkie  ;D!

Relax, en neem een kitkat  :)!
Kortom: wij wachten wel eventjes hoor Lin, denk eerst maar even aan jezelf! Soms moet je niet alleen je valkjes verwennen, maar ook jezelf!  ;)

Liefs,
Petra

Kirsten

hahaha eem snicker mag ook hoor ;) :D

Doe inderdaad rustig aan Lin, je nieuwe baan is erg belangrijk en wij kunnen best even wachten

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Gaat vandaag al beter met mijn handen, maar doen nog wel een beetje zeer. Daarom vanavond geen posts maar morgen kan het wel. Kan helaas ook niet de hele tijd kroelen met mijn lieverds  >:(

Rianne

Dat is het ergst natuurlijk! :o

Caroline

Hoi Lin,

Ik heb nog een berichtje in je oude dagboek achter gelaten, ik weet niet of je die nog leest, maar ik denk, leuk dan staat die ook weer eens blz. 1. ;D

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & Chica, die maandag komt. ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Hee Lin,

Doe gewoon rustig aan. Laat je handen maar goed verzorgen, want rsi is geen pretje! Denk maar eerst aan jezelf en dan pas je verslag. Wij wachten wel. ;)

Petra en Cheeky

Sterkte ermee, Lin, enne... niets forceren hoor! Dan wachten we wel wat langer op je!  ;)