12 mei 2025, 10:14:27

Puppie op komst

Gestart door Annouschka, 26 augustus 2005, 16:40:18

« vorige - volgende »

Kirsten

Spannend!,. voor dat je het weet is ze lekker bij jullie :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Annouschka
Leuke foto's heb je gemaakt.
Ik ben benieuwd naar alle belevenissen als jullie haar opgehaald hebben.
Groetjes Riny :D

carco

om te smelten gewoon :D ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

bobbie

Hoi,

Wat een snoezige foto's.  :D

En wat knap dat ze buiten haar behoefte is gaan doen. Dan is het inderdaad een kwestie van de hemel in prijzen zodat ze het volgende keer weer zo doet  :D.

Goed van haar hoor. Je bent met recht trots.

Nog 3 nachtjes nu he als ik goed heb geteld?

Ik hoop dat het snel gaat voor jullie.

groetjes en veel plezier met haar, Nel :)

Mandy

Aaahhh wat een schatje!  :-*
Maar dat zijn eigenlijk alle puppies wel. :)
Wij gingen ook kijken voor een puppie, ja kijken... ::)
En dan ben je verkocht! ;D

Geniet er maar van want zoals Lique al zegt, kleine pups worden snel grote honden  :) ;

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Annouschka

Hoi,

dank jullie voor de reacties, Mandy, is dat een engelse bulldog??  Lekker ding zeg :P

Natuurlijk ben ik een beetje bang voor de katten, er zal in het begin wel wat spanning hangen maar het zal wel loslopen ;)  En voor de valkjes zal het ook een hele verandering zijn, Ellis haar ligkussen ligt hier al zodat ze ook al wat kunnen wennen en de bench staat ook al op z'n plaats (waar de katten hun krabpaal en eetbakken hebben) dus die weten ook wel al dat er wat komst is.
Volgende week donderdag mogen we al naar de puppyinstuif bij een Martin Gaus hondenschool, daarna gaan we waarschijnlijk een basiscursus doen ( die is wel redelijk duur: 180€ voor 10 lessen :o) maar het schijnt een goede methode te zijn, beter dan de slipkettingmethode heb ik al van diverse mensen gehoord dus dan is het zijn geld wel waard vind ik dan als onze pup van bij het begin een goede start krijgt.  Nu zijn rottweilers ook niet van de makkelijkste honden en ik wil niet falen in d'r opvoeding dus lijkt me dat het beste.

Nog 3 keers slapen ;D....

Kirsten

Hoi,

Gaaf zeg dat jullie daar al snel heen kunnen,. Ze zijn misschien niet het makkelijkste ras, maar het zijn wel werkhonden,. Ze werken dus heel graag voor hun baas en zullen het erg waarderen als je dingen met ze onderneemt en ze ´taken´geeft. Wij hebben ook een aantal cursussen gevolgd en er een erg goed luisterende rotweiler aan overgehouden. Veel plezier!,.

Groetjes
Kirsten

bobbie

Hoi  Annouschka,

Hoe is het met Ellis? Ze is er nu al een paar dagen, dus is ze al een beetje gewend bij jullie? En haar plasje en poepje, buiten?

Wij horen hoop ik van je.

Groetjes, Nel :)

Annouschka

:'( :'( :'(
hoi,

ik heb hier niet eerder verteld over hoe het is omdat het helemaal niet goed gaat :'( :'(
Ze gromt en valt aan naar mij zodra ik haar straf, ik moet ze van de fokster afstraffen maar het wordt dan alleen maar erger :'(
Vandaag gaat we met haar terug naar de fokster en normaalgezien zal ze daar ook blijven :'(
Ik ben heel erg teleurgesteld in mijzelf en in haar, ze heeft echt een rotkarakter.  Ik loop hele dagen te huilen, wat ik ook doe, het lijkt wel of ze me haat :'(

carco

Hoi

Ah dit vind ik heel rot voor je zeg:kan me heel goed indenken dat je je op dit moment niet echt happy voelt.
Heel veel suces vandaag. :-*
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Riny

Hoy Annouschka
Je moet niet teleurgesteld zijn in je zelf.
Hier kun jij niets aan verhelpen anders had je het al lang gedaan.
Niemand wil graag verdriet.
Ik denk dat de pup juist een heel sterk karakter heeft en zich misschien niet los wil maken van de fokster.
Ik vindt het heel erg voor je ,je had je er zo op verheugd.
Vandaag zal ik extra aan je denken,het zal een zware dag voor je worden.
Laat je ons AUB weten hoe het gegaan is.
Liefs Riny :-*

Kirsten

Hoi Annouschka,

Alsjeblieft ga jezelf niets verwijten,. Er is absoluut geen enkel verwijt bij jou te vinden. Zoals je weet hebben wij ook een rotweiler. Mijn vriend had hem al toen ik hem leerde kennen en heb de afgelopen anderhalf jaar heel erg veel van dit ras geleerd. Dominate, angst,. alles kwam aan bod.
Ik vind het wel erg vreemd, dat een pup dit gedrag overigens al vertoond, normaal komt dit pas eventueel bij de puberteit aan bod.
Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en als je eens iets wilt vragen of het er gewoon even over wil hebben, alsjeblieft Im me,

Groetjes
Kirsten

Ps ik hoop dat het een beetje met jullie gaat, bedenk je ook dat het misschien maar goed is dat jullie er nu achterkomen, later was ook niet leuk geweest. Ik hoop snel iets van je te lezen.

Bianca

Wat rot voor je zeg!
Dat verwacht je helemaal niet natuurlijk en dan wil je zelf zo graag dat alles leuk gaat, dat het een harde klap in het gezicht is!
Ik leef heel erg met je mee hoor, en hoop dat je droom ooit toch door zal gaan.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

bobbie

Citaat van: Annouschka op  4 december 2005, 06:53:39
:'( :'( :'(
hoi,

ik heb hier niet eerder verteld over hoe het is omdat het helemaal niet goed gaat :'( :'(
Ze gromt en valt aan naar mij zodra ik haar straf, ik moet ze van de fokster afstraffen maar het wordt dan alleen maar erger :'(
Vandaag gaat we met haar terug naar de fokster en normaalgezien zal ze daar ook blijven :'(
Ik ben heel erg teleurgesteld in mijzelf en in haar, ze heeft echt een rotkarakter. Ik loop hele dagen te huilen, wat ik ook doe, het lijkt wel of ze me haat :'(

Hoi Annouscka,

Wat rot voor je  :-\. Hier kan jij echt niets aan doen.

Ik ken iemand die dat ook heeft meegemaakt. Die heeft de hond met 5 maanden weg moeten doen. Toen is die herplaatst bij iemand anders, daar gebeurde precies hetzelfde.

Toen die hond een aantal jaren oud was is hij overleden. Het is nooit een lieve hond geworden. Hij kon nooit los want zij viel iedereen aan, honden en mensen.

Dus meis, het ligt niet aan jou. Dit soort dingen gebeuren, helaas nu onder jouw dak.

Horen we van je?

Heel veel sterkte, Nel

Annouschka

Hoi,

ik heb eergisteren en gisteren niks meer kunnen laten horen omdat ik zelf ziek ben(zit met een cyste op een tand en heb daardoor een abses opgelopen).
We zijn zondag teruggeweest en hebben een paar tips van de fokster gekregen, zo moeten we, als nog gromt, afstraffen :-\  nu moeten jullie weten, dat ligt niet in m'n aard en ik vind het bijzonder moeilijk maar ik wil haar toch nog een kans geven.  Ik had dus de boeken van Martin Gaus gekocht en ingestudeerd maar ja, ik zag al na een paar dagen het resultaat ervan :(  Dus het zal een gewone hondenschool worden voor haar.
Het bleek al in de nest dat ze zeer dominant was naar haar broers en zussen, we hadden 2de keus maar er waren maar 2 teefjes geboren dus hadden we eigenlijk geen keus :-\
Die dominantie naar andere honden toe heeft ze nu eigenlijk niet meer, ze is wel heel enthousiast als ze een ander hondje ziet maar meer ook niet.
Ook baknijd heeft ze niet, wat ik toch wel vreemd vind voor een hond die dominant is :-\ 
We hebben er ook voor gezorgd nu dat ze niet meer in de tuin (lees: bij de struiken waar er snippers liggen) kan zodat ze die niet meer kan opeten, ze heeft nu ons terras ter beschikking en kan zich daar uitleven als ze wil.

Volgens de fokster is ze nu bezig met de rangbepaling hier in huis (ja, ik weet het is vroeg maar ze was dan ook voor op d'r broers en zussen kwa springen over dingen enzo en kwa apporteren van speeltjes) maar langs de andere kant heb ik dan liever dat ze het nu doet dan dat ze het doet wanneer ze ouder is, ons testen.
Maar we zijn terug begonnen met een schone lei en willen er toch proberen het beste van te maken.

groetjes