3 augustus 2025, 11:23:06

Puppie op komst

Gestart door Annouschka, 26 augustus 2005, 16:40:18

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Anous,

Hoe gaat het met kleine Ellis?

Ben benieuwd. Ze zal wel niet meer zo klein zijn  :D

Groetjes, Nel :)

Annouschka

8 november 2005, 22:22:06 #31 Last Edit: 8 november 2005, 22:24:09 by Annouschka
Hoi,

nog 2.5 weekjes ;D en dan komt Ellis naar huis.  Wij weten sedert vorig weekend welke pup het geworden is....

Hier is ze dan, onze kleine dondersteen, het wordt een teefje met de grote T hoor ;D  ze wil, als ze in het gezelschap is van d'r broers en zusjes, niet op d'r rug liggen of ze begint hard te janken en te zeuren, als we er alleen mee zijn dan gaat het wel..  het is er eentje met een sterk karaktertje ;)  maar dat zal wel allemaal loslopen, tussen de reutjes staat ze behoorlijk haar mannetje hebben we al gemerkt maarrr... ze is wel heel erg lief! En een spring-in't-veld, als ze speelt maakt ze grote sprongen :D je zou er geld voor geven om haar bezig te zien

en nog een mooie foto van mama Bara:

groetjes

Riny

Hoy annouschka
Wat een scheet.
Ik kan me voorstellen dat je de dagen afteld.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Annouschka en Grisha (hahaha Gregory)

Wat een schatje hebben jullie uitgekozen. Prachtig!!!!!
Het grappige van pups vind ik de rare verhoudingen, de dikke korte poten en het koddige lopen. En dat ze druk spelen en dan 'plof' in slaap vallen

Moeder ziet er ook prachtig uit, die mooie ogen.
Altijd lachen als hun lip zo een beetje naar binnen zit. Dat heeft de hond van mijn vriendin in Frankrijk ook heel vaak. Beetje sullig, maar toch snoezig!!!

Nog maar eventjes en ze is bij jullie!!!!!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Annouschka,

Wat een prachtpuppie, echt een lieverd ook om te zien.

Dit is de onze :)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Een hele mooie hond! Dat moet ik toegeven, alhoewel ik er als de dood van ben.  :( Jammer eigenlijk, want het zijn echt prachtbeesten, maar heb er ooit eentje heel lelijk zien doen...  :-\
Veel plezier ermee! :)

carco

Hoi

Wauw die is mooi zeg:een poepie hoor.
Wat kan wachten toch lang duren niet?
Maar je gaat er geregeld heen om te genieten begrijp ik?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Annouschka

Hoi,

@Kirsten:  :o :P wat een lekker ding zeg!!  Hele mooie hond hoor, hopelijk wordt Ellis ook zo mooi!
@Valerie: ik was er vroeger ook bang voor hoor, voor rottweilers maar heb nu vriendelijke rottweilers leren kennen en het zijn echt knuffelbeesten mits ze een goede opvoeding hebben gekregen.
@ Riny en Carco: dankjewel ;D, ik tel idd de dagen af maar we gaan iedere week kijken en spelen en dat maakt het allemaal wat 'dragelijker' ;D

groetjes

Valerie

Maar hoe kom je van die angst af. Toch niet zomaar bij het zien van een lieve? Mijn moeder zei altijd dat als een hond ruikt dat je bang bent (en dat ruiken ze altijd), dat ie dan bijt.  :-\
Dat doet je dan ook niet echt fijvoelen eh? Heb ook wel een lieve rott gekend, uitzicht van rott, karakter van herder (was kruising ertussen), maar als die los was, was ik weg hoor.  :-\
Vind ik zooooo vervelend.
Toen ik bij Peter en Lique was, hielden zij de hond voor me vast of lieten hem buiten. Dat vind ik zo jammer, terwijl het zo´n lief beest is.
Weet je dat ik zelfs niet in het bos-park durf te gaan wandelen uit angst een loslopende grote hond tegen te komen? En ik heb geen flauw idee wat ik eraan kan doen. Als ik wandel en zie zo'n grote herder of rottweiler of dobberman loslopen, dan panikeer ik.  :-\  :(  :'( Vervelend is dat. Maar ik denk niet dat hier (net zoals bij een fobie) een therapie voor is.

Christine

Wat is ellis mooi geworden! echt een schatje!!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Valerie,

Het klopt dat ze het kunnen merken/ruiken, maar dat wil niet zeggen dat ze gelijk gaan bijten :o. Ik kan het me wel goed voorstellen hoor, dat je je zo voelt en je zult er een weg in moeten vinden dat het je dagelijkse leven niet belemmerd.
Ik kan me nog een stukje in het blad ´groter groeien´herinneren waarin verteld werd dat eigenaren regelmatig zeggen dat ie niet bijt, maar hoe worden dan die duizenden hondenbeten per jaar verklaard, werd er gesteld. ???
Je kan nou éénmaal niet in alle situaties een hond vertrouwen en dat ligt zeker niet altijd aan de hond, maar ook aan de eigenaar. Je moet verantwoord met je hond omgaan.
Mijn advies als je in het park loopt en er één tegenkomt en je bang bent,. negeren en geen oogcontact maken. Ze hebben dan eigenlijk geen enkele reden om je kwaad te willen doen. Ook praten tegen de hond kan de hond als ´commentaar´opvatten en is wellicht geneigd om iets terug te zeggen als het hem niet zint. Ook gillend wegrennen bijvoorbeeld is voor de hond een trigger om juist achter je aan te gaan,. leuk spelen!,.denkt ie dan
Ik heb met onze hond verschillende cursussen gedaan en vond ik echt geweldig, maar het belangrijkste blijft toch dat je erboven blijft staan in rang. We hebben echt een dolgekke lieve maffie hond, maar ben me ook bewust dat niet iedereen erop zit te wachten op zo´n grote 45 kilo wegende schoothond. Dus negen van de tien keer laat ik hem ook even buiten of ergens apart.
Ik ben bang dat je er inderdaad geen therapie voor is, net als ik bang ben voor spinnen,. haha is het een kwestie van accepteren ben ik bang.

Groetjes
Kirsten

ps Ben wel verliefd op jullie lieverd hoor Annouschka!,. Ik hoop dat het aftellen snel gaat :D en we snel hier nog meer kunnen genieten van je foto´s

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Anous,

Wat een scheetje, op de eerste foto's helemaal uitgeteld van het spelen zeker.

En wat een mooie kop heeft moeders zeg, schitterend,.

Heel veel plezier met je nieuwe viervoeter.

Groetjes, Nel :)

Annouschka

12 november 2005, 09:41:33 #42 Last Edit: 12 november 2005, 09:43:21 by Annouschka
Hoi,

@Nel: jaaa, ze was helemaal uitgeteld, als ze speelt, gaat ze er ook voor de volle 100% voor hoor :D
@Valerie: het was zo dat ik vooral voor rottweilers, American Staffords enz.. bang was, eerst heb ik een lieve American Staffordpup leren kennen van vrienden van ons, dan heb ik kennis gemaakt met de rotty's van 't Hof van Hubos (de kennel waar wij Ellis gekocht hebben), in het begin was ik vooral bang van Xando, hun 'huis'-rotty, hij is dan ook zo kollosaal groot, net een pony maar hij is ook enorm lief en het was bij mij ook niet van de eerste keer over (dat beetje bange gevoel) maar we zijn er nu al verscheidene keren op bezoek geweest en in hun rotty's zit echt geen kwaad, alleen, als er niemand thuis is en er komt een inbreker op bezoek dan is het natuurlijk wel mis (voor die inbreker dan ;D).  Ik was vooral bang van waakhonden door de negatieve mediaberichten maar ik heb me objectief opgesteld en ben me erin gaan verdiepen (boeken gekocht, opgezocht op internet..) en het is zo dat het altijd wel aan de baas ligt wat voor gedrag  een hond vertoond, natuurlijk speelt ook het karakter een rol, daarom was het voor mij dan ook zeer belangrijk om een kennel te zoeken die fokt op schoonheid en sociaal karakter.  Ik vond het altijd al prachtige honden maar het was vooral mijn vriend die me heeft kunnen overtuigen om een rotty te nemen omdat hij al jaren stapelverliefd op dit ras is.

groetjes

Riny

Citaat van: Annouschka op 12 november 2005, 09:41:33
en het is zo dat het altijd wel aan de baas ligt wat voor gedrag  een hond vertoond, natuurlijk speelt ook het karakter een rol

Hallo Annouschka
Het ligt voor een heel groot deel aan de baas.
Wij hebben een buurvrouw gehad die wel 4 verschillende rassen heeft gehad,maar alle hondjes waren bijters en keffers.
Groetjes Riny :D :D :D

Annouschka

Hoi,

het begint in te korten, nog 4 keer slapen en Ellis komt bij ons wonen :D :D
We zijn gisteren weer op bezoek geweest (iedere zondag trouwens) en wat is ze lief geworden zeg :P onze kleine meid, ze heeft gisteren zelfs voor het eerst zich gaan ontlasten buiten waar we bijwaren, jullie kunnen natuurlijk wel geloven hoe we haar dan bejubelt hebben ;D
Twee weken geleden was van op de rug liggen nog geen sprake, nu heeft ze niet liever dan gestreeld worden op d'r buikje :)  De fokster zei ook dat het een flinke meid is, wat ben ik fier ;D

Hier nog een paar foto's van onze schat:

groetjes