20 juli 2025, 10:42:57

De Valkjes van Irene.

Gestart door imv, 25 augustus 2005, 20:36:03

« vorige - volgende »

imv

26 juli 2008, 20:09:31 #2415 Last Edit: 27 juli 2008, 01:26:29 by Gerda
ff alleen foto's

Oei.. sta ik in beeld??

Ik ga al opzij

eerst ff jeuken  :P

euhh.. ja! ik ben zo ver..

Even ander nieuws..
Er is vandaag een poging tot inbraak geweest in ons huis. Gewoon op klaarlichte dag, terwijl wij even naar de stad waren.
Kennelijk wilden ze heel graag binnen, want ze hebben zowel de schuifpui aan de achterkant, de voordeur en het keukenraam geprobeerd te forseren. Naast de lastige schade en de nasleep met politie, technische recherche, verzekering en reparatie is het lastig dat de voordeur (die ze op 3 punten hebben willen forceren) zo ontzet is dat de deur niet meer van slot gaat, en we dus niet gewoon via de voordeur ons huis in of uit kunnen.
Gelukkig zijn ze niet binnen gekomen maar goed... dat hebben wij weer :'(

straks plaats ik nog wel wat meer foto's.
Met het bontje gaat het steeds beter.
groetjes Irene

Kimm

hoi irene,

och meid, wat vreselijk! je maakt wat mee zeg deze week :'(
gelukkig zijn ze niet binnen gekomen, maar je voelt je toch aangetast in je privacy. bah.

verder heb je schitterende foto's gemaakt. en wat fijn dat het met het bontje steeds beter gaat. gelukkig maar, dat was tenminste goed afgelopen! :D
sterkte met de naweeën van de inbraak.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Je bent een beetje erg breed geworden  ::)
Nou ja je pagina dan :P
Je foto's zijn denk ik een beetje te groot. Maar wel mooi.

Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Ik heb de grootte van de foto's even aangepast, want het was echt teveel geschuif op mijn 10 inc laptopje  ;)

Wat bizar van die inbraak, of in ieder geval poging tot...
Je hebt er toch een hoop rompslomp door en kosten.
Hopenlijk worden die lui toch gepakt!

Groetjes, Gerda

Anke

Hoi,
Bah wat vervelend dat ze een poging tot inbraak hebben gedaan >:(

Je hebt mooie foto's geplaatst!
Fijn dat het met bontje steeds beter gaat :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi irene,

hoe gaat het met jullie?
en gaat het goed met het bontje?

groetjes kim

imv

hoi hoi,
Hier alles goed hoor
De technische recherche is net geweest voor onderzoek... vingerafdrukken en zo  :P
Maar ze hebben niets bruikbaars gevonden. Wel kwamen ze net uit een woning in de buurt .. daar is het ze wel gelukt om binnen te komen, en dat waren volgens hem zeker dezelfde gasten.

Met het bontje gaat het goed. Heeft gisteren de hele avond bij me op schoot geslapen..
Vanmorgen woog hij alleen maar weer 70 gram, dus ff wat extra pappen. Hij is nog steeds heel rustig en stil

Straks da andere valken weer eens inspecteren.

groetjes Irene

Kimm

hoi irene,

wat een lieve foto's! schattig zeg. fijn dat het verder goed gaat. heeft het bontje ook een naam? ;D

gelukkig zijn de inbrekers niet bij jullie binnen gekomen maar je zou inderdaad denken dat het bij jullie in de buurt gewoon dezelfde daders zijn geweest.

groetjes kim

imv

Hoi Kim,
Ja.. het bontje gaat waarschijnlijk Lucky heten...

groetjes Irene

carco

Daar gaat je dagboekje weer  :P

Zie je straks  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kimm

hoi irene,

ja dat vind ik een geweldige naam en ook toepasselijk voor hem!
toen ik een tweede valkje erbij wou, wou ik die ook lucky noemen maar dat 2e valkje had al een naam, maar ik vind lucky voor dit bontje heel erg goed!!!

groetjes kim

Mara

Hoi Irene

Een beetje een late reactie, maar gelukkig dat het bontje weer terug bij jullie is. Had het toch wel even benauwd toen ik je verhaal eerder deze week las.

He, wat vervelend nu dat ze hebben geprobeerd om bij jullie in te breken, en ook nog op klaarlichte dag. Hoop dat ze de daders vinden.

Groetjes

mara

Anke

Hoi,
Lucky is het bontje zeker :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

imv

Hoi hoi,
Nou, hier gaat alles prima!
Lucky is zelfstandig, en ook het pareltje en zover ik kan zien is Billy ook klaar voor vertrek.

En dan nu ronde 2
Bij Goofy en Coen liggen 6 eitjes (waarvan 2 pleegeieren). Ik dacht dat alle eigen eitjes onbevrucht waren, maar gisteren zag ik er toch een bevruchte tussen.. dat wordt dus spannend.

Bij Teddy en Toya hetzelfde verhaal... hier 5 eitjes (waarvan 1 pleegei). En ook daar leek alles onbevrucht, maar ook daar ineens gisteren toch nog rode adertjes  :D

Bij Guusje liggen 5 eitjes.. ik hoopte op een verrassing, maar zij heeft echt geen vent en is gewoon B.O.M.... haha

Bij Lilo en Pino gaat het heel goed. er liggen 5 bevruchte eitjes.. in de oudste eidjes zie ik al leven.

Dus ja.. hier gaan we lekker nog even door in de jongen.

Binnenkort weer foto's
groetjes IRene

Kimm

hoi irene,

lekker spannend allemaal bij jou. leuk hoor. en een bom moeder erbij, hihi.
fijn dat het met lucky goed gaat. ga je hem zelf houden of verkoop je hem?

groetjes kim