14 mei 2025, 02:07:00

ik ben een leek, en zoek hulp

Gestart door marleenvdd, 22 augustus 2005, 14:13:06

« vorige - volgende »

marleenvdd

22 augustus 2005, 14:13:06 Last Edit: 22 augustus 2005, 15:42:37 by marleenvdd
Hallo iedereen,

Vrienden van ons kweken Valkjes, en ze hadden er eentje zitten in het nest die zijn ellebooggewricht heeft beschadigd :'(, en hierdoor kan hij moeilijk vliegen.

bermits hij niet kan worden doorverkocht bleef hij in hun grote buitenvolière zitten, en ik heb er mij over ontfermt.  Hij moet ongeveer 3 maanden oud zijn, maar hij is niet echt mensen gewoon, omdat hij zich altijd in een hoekje verschool. :-\

Wie kan er mij nu tips geven, zodat hij wat tam wordt, zodat ik als ik in onze volière kom hem kan op mijn arm komen zitten, en hem wat helpen aan zijn eten of op een stokje gaan zitten.  Ik ben zo bang dat hij zich nog meer bezeert doordat hij zo paniekeert.  Ik ga hem morgen vast al een soort laddertje maken waar hij kan op zitten of kruipen, dat vanaf de bodem begint, zodat hij kan klouteren, want nu doet hij dit via de tralies.

Elke tip of raad is welkom, want nog eens ik ben hier echt een leek in  ::).

dank je

Marleen

saskia_w

trosgierst vinden ze erg lekker en fruit en veel geduld heb je ook nodig  ;D veel plezier met je valkje  ;D

groetjes saskia

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

Roosje