15 mei 2025, 10:18:45

Binnen 2/3 dagen

Gestart door Kelly, 24 augustus 2005, 18:32:19

« vorige - volgende »

Kelly

Hallo,
Wij zijn Jonas(valkje) & Kelly(baasje).
Kelly: ik heb mijn Jonas al 2 daagjes.
Jonas: Ja, ik was een beetje bang voor Kelly want die moest mij uit de kooi halen, weg van mijn mama en papa en broertje en zusje(moesders kant). Maar nu ben ik ben Kelly thuis (vaders kant ).
Kelly: Ja je was inderdaad erg bang als ik bijv. landgs de kooi liep. Maar na 2/3 dagen was je al wat rustiger.
Jonas: Even bij komen van de schik :o ;D.
Kelly: Ja dat zal best je had erg hard gebeten! Maar gelukkig had ik je een steeltje kattengres gegeven( door de kooi, niet IN de kooi ). Dat wilde die heel graag. Hij kwam steeds dichterbij en dichterbij, EN JAHOOR!! hap deed het vogeltje.
Jonas: Goed van mij he? ik ben erg dapper! Maaar als Kelly met dr hand in de kooi ga schik ik wel eventjes, dan vladder ik door me kooi!.
Jonas & kelly: wij vinden dat het SUPER snel gaat. ( tam maken ).
Kelly: dit gaat me vast lukken he? WE MAAKEN JONAS ZO TAM DAT HIJ ZELFS NAAR BUITEN KAN GAAN ;D ;D ;D.

Gr. Kelly(baasje van jonas) en Jonas(vogeltjes van Kelly)

Karin

Ik hoop niet dat je dat meent Keely, dat je Jonas mee naar buiten gaat nemen, want dan ben je hem zeker kwijt. Hoe tam ook, wegvliegen zal hij !  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Ik zou het risico niet nemen, hoe tam hij ook mag zijn. Een hard geluid van een auto of brommer, of spelende kinderen, hij hoeft maar te schrikken en weg is ie.

Christine

ik snap eigenlijk niet wat ze bedoelt met buiten gaan?? buiten de kooi of echt buiten???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

kelly

Hahaha!!

NEE JOH! zoiets zal ik echt niet doen!. Maar ik bedoel Zo tam mogelijk! Echt!!
Maar wat vinden jullie ervan? vinden jullie niet dat Jonas erg dapper is :D????

Gr. Kelly