9 mei 2025, 22:01:54

valkje geboren

Gestart door carola, 18 april 2003, 11:02:58

« vorige - volgende »

Jenny Janna

Hoi,

Gefeliciteerd met je jonge valkjes

doei! Valkenlover :D

demi

hallo carola alles goed met je kleintjes?
groetjes diana :P

Carola

Hallo allemaal,

Heb vandaag de mogelijkheid gehad om even een paar f oto's te maken van de valkjes

carola

yentl

Wat leuk!!! Nog veel geluk ermee!

groetjes Yent'l

Carola

Hallo allemaal,

paar foto's van de valkjes ....want ik zag dat de foto's die ik had geplaatst verwijderd waren.

Carola

He ik snap er nu echt de ballen van. Ik zag dat mijn foto's verwijderd waren dus wilde hem opnieuw plaatsen en nu staat die foto er in een keer wel weer op, hoe kan dat nou !!!
ik zal dan maar niet de andere foto's plaatsen, misschien dat andere wel de foto's kunnen zien en ik waarschijnlijk niet. Wordt anders een beetje teveel van het goede als ik allemaal de zelfde foto's plaats.

Groetjes Carola

Paul

Hoi Carola,
Er zijn door een fout op de server een aantal foto's verloren gegaan vorige nacht dus ik ben bang dat je ze even opnieuw moet posten :-(
Je kan er ook een stukje over lezen bij fouten of bugs want Peter heeft er iets over gepost.
De kleintjes groeien wel als kool zeg, ze zien er heel gaaf uit :-)

Groetjes, paul

Carola

Hoi Paul,

Ten eerste wilde ik even zeggen dat ik mee leef met je verdriet, kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt, zou er niet aan moeten denken dat dat nu met een van onze valkjes zou gebeuren. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven, want wat was snowie een mooi valkje zeg !
Tis nu een beetje vreemd om vol lof over mijn eigen valkjes te praten omdat jij net de jouwe verloren hebt. Dus laat de foto's maar voor zich spreken. Hou je taai en krop je verdriet niet op en ik hoop dat je in de toekomst weer van net zo'n mooi valkje als snowie mag gaan genieten ( al kan die natuurlijk nooit dat "ene" valkje vervangen.

Groetjes en heel veel sterkte

Carola

Lique

5 mei 2003, 02:19:43 #54 Last Edit: 5 mei 2003, 02:20:09 by Angelique
Carola, wat zien je valkjes er schattig uit ;D Ik zou er zelf ook wel weer zin in hebben, in kleine valkjes, want het geeft je echt een speciaal gevoel.

Chewy

Jonge valkjes zijn geweldig :).

Zoals ik altijd zeg: ze zijn een geschenk uit de hemel.

Net kinderen van jezelf.

Groeten, Chris.

Carola

Hallo allemaal,

Hier nog even een foto van het oudste valkje, die is nu onder tussen 2 weken en 2 dagen oud. Gaat harstikke goed met de valkjes, ze laten goed van zich horen. Ook als je nu het broedhok open doet beginnen ze een beetje te blazen om zichzelf te verdedigen :-) wel grappig....de jongste is vandaag twee weekjes, volgens mij wordt die helemaal blond, krijgt al een klein geel kuifje en de pennen die eruit komen zijn ook helemaal geel. De andere twee weet ik niet, ben niet zo op de hoogte met al die verschillende soorten, maar ik denk dat ze bont of gepareld worden aan de kleur van de pennen te zien.

Nou hier dan nog even mijn trots :-)

groetjes Carola

Carola

en dan alle drie nog even

Chewy

Mooi hoor :)

Wees er maar zuinig op.

Kolkkie

Echt schatjes. Vooral als ze nog klein zijn.
Laat ons weten hoe het verder gaat. Ben er altijd nieuwsgierig naar.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006