5 augustus 2025, 11:21:11

valkje geboren

Gestart door carola, 18 april 2003, 11:02:58

« vorige - volgende »

Carola

hallo allemaal,

Met babyvalkjes gaat alles goed, zijn niet echt nog baby's want ze groeien als kool....effe daarom een paar fotootjes

carola

Mandy

Wat een dotjes Carola! Hartstikke leuk zo alledrie op een rijtje en wat groeien ze toch hard hé!
En je krijgt nog drie verschillende ook, ook speciaal; lutino, gepareld en wildkleur. ;D
En je ging de lutino zelf houden hé?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

demi

hoi carola wat zijn ze al weer groot :P
en wat worden ze mooi zeg!!!!!
je zult wel glimmen van trots ;)
groetjes diana

Speedy

Wat een schatjes, ik heb ze nu pas opgemerkt... leuk om ze zo te zien groeien van een paaskuikentje tot een kleuter valkparkietje....veel succes ermee hoor.

Groetjes,
Trudie

Carola

Hallo allemaal,

Inderdaad he, wat worden ze groot. Het gaat allemaal zo hard. Mandy je hebt helemaal gelijk over dat we de lutino zelf houden. Is wel leuk want we hebben zelf al een geparelde en een bonte. De andere twee blijven wel bij elkaar, gaan naar mijn schoonouders. Dus we kunnen ze regelmatig blijven bewonderen straks als ze zelfstandig zijn, maar tot die tijd hou ik jullie op de hoogte over hoe ze groeien en dergelijke doormiddel van een foto en een verhaaltje.

Groetjes carola

Ellen

Ik raak niet uitgekeken. Heerlijk , wat een schitterende
beestjes.

Veel sucses hoor,
Groetjes Ellen.

Paul

Hoi Carola,
Wat een schatjes zeg zo op de foto :-)
Ze zullen best heet erg tam worden omdat ze zo aan mensen gewend zijn :-)
Ze zien er heel erg goed uit en drie is wel heel erg leuk want ik had tot nu toe alleen maar nestjes met 1 erin.
Heel leuk om weer een foto te zien van de kleintjes :-)
Ze zullen binnenkort al wel uit gaan vliegen denk ik :-)
Heel erg leuk trouwens dat je schoonouders ze in huis nemen dan hoef je er niet echt afscheid van te nemen en je weet dat ze goed terecht komen :-)

Groetjes,  Paul

daan

Hoi carola, wat een moppies zeg, echt op slag verliefd hihihi.
Veel succes met die knapperds!!!
Groetjes Danielle.

Peter

Peter

14 mei 2003, 18:26:17 #70 Last Edit: 14 mei 2003, 18:26:45 by admin
Hoi Diana,

Wat een mooie valkjes zeg, veel plezier verder ermee.

Natanella

Hoi Carola, wat een schattig gezicht, die kleintjes! Lief hoor. Heel veel succes met ze, groetjes, Natanella

Carola

Hallo allemaal,

Gaat goed met de valkjes, veren komen al aardig goed door. Tis al een leuk gezicht dat ze nu af en toe hun vleugeltjes wijd uit gooien, moet nu oppassen dat ze niet in een keer willen gaan vliegen, dus goed vasthouden maar :-)
Wanneer gaan jongen eigenlijk voor het eerst vliegen ??
Weet wel dat ze het heerlijk vinden om lekker bij me te liggen, vooral die geparelde. Die kruipt dan helemaal tegen me aan en legt zijn koppie in me nek.....wat een schatje. Zou ze het liefst alledrie zelf houden, maar helaas. Van de week maak ik weer even een paar foto's van mijn moppies, kunnen jullie ze ook weer even bekijken. Wat gaat het eigenlijk snel, morgen is de oudste al weer 4 weken....

Groetjes Carola

Paul

Hoi Carola,
Tussen de 4 en de 5 weken vliegen de jongen uit het broedhok en gaan dan pas echt oefenen maar vliegen vrij snel daarna.
Een valk van 5 weken kan meestal al best aardig vliegen.
Zo te horen gaat het echt super met jouw drietal :-)

Groetjes,  Paul

Ellen

Woehaaaaaaa .............ben jaloers. Kwil ook................:-)

Hartstikke goed hoor. Ben benieuwd hoe dat gaat als de eerste
een vliegpoging gaat wagen.
Groetjes en sucses,
Ellen.