6 mei 2025, 01:01:17

Hoeveel valkparkieten

Gestart door Kuifje, 15 mei 2003, 21:35:21

« vorige - volgende »

Kuifje

Hoeveel valkparkieten heb(ben) jij(jullie)? Ik heb er een(Kuifje)

Speedy

Leuk, ik heb er 4..... mijn ~~Four Seasons~~

Speedy
Punky
Yellow
Koko

Groetjes,
Trudie

Hanna

Ik heb er twee.
Niels (13 weken)
hoogstwaarschijnlijk man
witwang gepareld

Fabio (9 maand)
pop
wildkleur

Maar ik zou er nog veel meer willen.  Alleen is dat wat moeilijk in een appartement.  Eigenlijk mag ik geen huisdieren hebben, maar ik kan het echt niet laten.

Hanna

Tara

Ik heb er 18 ;D

Oké, ik overdrijf, maar momenteel 10 valkparkieten met in totaal 8 jongen en dan nog een nest :P goed hé, helaas houden we maar 3 jongen maar dat is beter dan geen ;)

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Kuifje,
Ik heb 15 volwassen valkjes en 1 jong en nog 2 jongen op komst :-)
10 zitten bij elkaar in een  kamervolliere en dan nog een appart, die heb ik zelf al 12 jaar en die wil geen andere valkjes in zijn buurt omdat ie altijd al alleen gezeten heeft en niet anders gewend.
Dan nog 2 redelijk jonge in een apparte kooi en een broedend koppel in een apparte kooi.
Dan heb ik ook nog twee grasparkieten maar eigemlijk alleen omdat ze er bij de vorige eigenaar heel zielig bijzaten dus die zitten hier als een soort opvang maar hebben het reuze naar hun zin :-)
Elke dag mogen de valkjes een aantal uren er minimaal uit, alleen eentje is er eigenlijk altijd uit behalve als we weg gaan moet ie er wel in.

Groetjes,  paul

Carola

Hoi kuifje,

Ik heb vijf valkjes. Een geparelde pop smokey
en een bonte man blondie

Ook heb ik momenteel drie jongen
1 bonte
1 geparelde
en 1 lutino

We houden de lutino zelf, dus heb ik er straks nog maar drie over.

Groetjes Carola

Lique

16 mei 2003, 03:51:01 #6 Last Edit: 16 mei 2003, 03:53:18 by Angelique
Ik heb er 11 op het moment.

P.D.       pop
K.C.       man  
Loky       pop
Kyra       pop
Phoebe   man
Baloo     man
Sammy  het
Jaco      man
Pino      pop
Sam     pop
Punky   man (maar die gaat morgen weer weg :-/ >:( )

Marianne

Ik heb er op het moment 3

Bassie, geparelde man
Jacco, lutino pop
Dobey,witmasker van 8 weken oud

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

vandaag heb ik afscheid moeten nemen van punky. Erg jammer.
Maar nu heb ik er dus nog maar 10.

yentl

Hoi, ik heb er nu 8 (7 en een kleine ;D, alle ik heb er zeven en mijn zus 1)

Sparkel, Kyra, Boing, Breezer, Plukkie, Flup, Quick en het kleintje (nog geen naam)

groetjes Yent'l

Stijn dc

hello

voor het moment heb ik er al minstens zes, drie ouders en drie jonkjes maar het kan dat e rmeer jonkjes bij zitten :-/

daan

Hoi,

Ik heb er nu 5
Gabber en Kuiffie
Prego en Pino
en Zwabber
Maar Gabber en Kuiffie zitten op 4 eitje te broeden dus misschien worden het er al snel meer.hihihihih

Gr Danielle

Lique

ik zag net mijn berichtje van vorige week.

FF wat rechtzetten, ik heb nog steeds 11 valkparkieten, en dat blijft gelukkig ook zo. Punky blijft lekker in zwollywood.

Prummel

Ik heb er 16  :o, zowat allemaal koppeltjes maar de meeste vooral nog te jong ( naar mijn idee) om mee te kweken.
Daar moet ik me nog eerst in verdiepen.
Heb vorig jaar van 2 koppeltjes 1 keer jonkies gehad, vond dat helemaal te gek. :D

Mirjam-Moniek

Ik heb er nu twee en ben op zoek naar een derde. Nu ik wat vaker weg ben, heeft Jimba volgens mij behoefte aan een vriendje of vriendinnetje. Aan Basje heeft ze niets, want die heeft 13 jaar alleen gezeten en moet weinig van haar hebben. Ze zitten ook beiden in hun eigen kooi. De nieuwkomer moet dan bij Jimba in de kooi. Ik had een kweker gebeld, maar die man zelf was niet thuis. Morgenochtend kan ik hem bellen. Ben benieuwd!  :)