Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Ivy

Oh waw Aad wat een mooie foto... ik had al een vermoeden dat je romantisch ben ;D ;D ;D

Hoi Suus!
Gefeliciteerd met 'een beetje oma zijn'. Ik ben ook benieuwd met wie je Billy jeweetjewellen heeft...
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Mooie foto Aad, was je lekker gaan vissen? Heerlijk hoor!

Je gaat mij toch hopelijk nu niet de schuld geven van alle regen he? >:( ;)

Hoi Ivy, ja ik zou ook graag willen weten met wie Billy zit te jeweetwellen ;D en ik vraag me natuurlijk al helemaal af of Ozzie nu dan ook wel een nieuw vriendinnetje heeft of dat zijn hartje gebroken is nu Billy hem heeft verlaten ;)

Hey Caroline, jaaaa leuk he? Ik ben blij dat ze dat hier niet heeft gedaan hoor...ik zou niet hebben geweten wat te doen ::) Maar blijkbaar dacht ze dat Ozzie geen goede papa voor haar kinderen zou zijn...ze heeft hier wel goed geoefend!

Is voor mij wel een teken dat ze daar echt op hun plek zijn en dat ik absoluut de juiste keuze heb gemaakt om er buitenvogels van te maken.

Wel typisch dat Tommy die neiging tot eitjes leggen helemaal niet heeft...en dat terwijl zij toch een paar keer met Ozzie heeft gestoeid.

aad

hoi suus

Vissen neeeeeeeeeeeeeeeeee hoooooooor   :P

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

3 augustus 2006, 22:30:06 #1280 Last Edit: 3 augustus 2006, 22:34:39 by hippysuus
ah, goed plan met zo'n weer Aad...tenminste toen het zo heet was, toen stond ik ook al vaak om half 5 naast mijn bed....ik was dan met plezier bij je in het water gesprongen. Heerlijk!!

Hahaha Caroline...je ziet toch niets  ;) ;D 

hmmmm ik vraag me nu ineens af wie er op zo'n tijdstip een foto maakt van een zwemmende Aad ??? ;D

aad

hippysuus

Citaat van: aad op  3 augustus 2006, 23:52:59

zelfontspanner   :D  :D  :D

whahahaha  ;D ;D ;D hoef ik daar niet meer wakker van te liggen  ;D

hippysuus

Mupke en Tommy deden net een kroelpoging...het draaide uit op ruzie ::) maar toch, tis de eerste keer dat het gebeurd. Moet natuurlijk nog ff wennen ;D :-*

Vannacht om half 4 moest ik het bed uitrennen, de meisjes waren in paniek. Weet niet waarvan, ik ben zelf altijd bang dat het vanwege een dikke spin was brrrrrr. Heb ze gekalmeerd maar kon daarna natuurlijk niet meer slapen, dus ben bekaf nu met flinke koppijn.

Gelukkig is het zaterdag, ga nu lekker ff op de bank met een kopje thee dan is het wel te doen.

Liefs,
Suus

Caroline

Beterschap!!

Nog wat van je kleinkindereitjes gehoord??

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Citaat van: Caroline op  5 augustus 2006, 17:50:33
Beterschap!!

Nog wat van je kleinkindereitjes gehoord??

Groetjes van Caroline

Nope, helemaal niets. Volgens mij heeft Maris er echt even geen zin meer in. Jammer he? Ik mis haar leuke verhalen en foto's enorm!

Ik ga er weer vandoor, hoofdpijn is niets minder geworden en duurt nu al sinds dinsdag. De fysio heeft mijn nekwervels nog gekraakt en dat heeft even geholpen. Het komt nu eenmaal door het slikken van de hormonen, niets aan te doen.

Groetjes!
Suus

Rob S

Hoi Suus,

Beterschap! En wat leuk dat Tommy en Mupke een kroelpoging hebben gedaan, dat belooft iig wat voor de toekomst. Ik hoop dat ze goede maatjes gaan worden :)!

Ps, foto's staan in mn verhalenboekje ;)

Groetjes

Ineke

Beterschap! Gelukkig zorgt Aad met zijn gebadder in de ochtend voor n beetje afleiding :)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

aad

Citaat van: Ineke op  7 augustus 2006, 11:26:27
Beterschap! Gelukkig zorgt Aad met zijn gebadder in de ochtend voor n beetje afleiding :)

Ja maar het weer wordt minder helaaaaaaaaaaaas ... dus het gebadder ook  ::)