Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Ineke

Het door de rug zakken komt mij bekend voor. Het enige dat je zelf kunt doen en helpt is je rug- en buikspieren verstevigen. Ik heb n kromme rug (scoliose) en ze wilden in de puberteit n half jaar gewichten eraan hangen en dan opereren. Maar de kans op n  onherstelbare beschadiging is altijd aanwezig...n arts zei toen dat ik dagelijks op mijn rug moest zwemmen en dat heb ik gedurende drie jaar lang gedaan. Nu ik ouder ben heb ik (nog) geen last, dus ik denk dat t wel heeft geholpen om de rug en buikspieren te verstevigen. Ook onder t lopen de billen samen knijpen en je bekken kantelen :) is heel goed voor je rug en buikspieren. Je denkt dat anderen t zien als je dat doet, maar dat is niet zo.
Enerzijds ben je blij dat je geen slecht nieuws krijgt, anderzijds heb je geen antwoord op je vraag. Ik hoop, dat de pijn in elk geval niet erger wordt!

hippysuus

Hoi Ineke,

Normaal geef ik je gelijk, ik weet dat het met verzwakte spieren te maken kan hebben maar ik ben wat je noemt een wasbord buik type mens en daarom klopt het dus ook niet dat ik er steeds doorheen zak.

Caroline

 ;D ;D Een wasbordbuiktype mens.  ;D ;D Hoe bedenk je het.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Citaat van: Caroline op 27 juli 2006, 17:51:20
;D ;D Een wasbordbuiktype mens.  ;D ;D Hoe bedenk je het.  ;)


;D tis de warmte...ben bijna gaar  ::) ;D

aad

het is ook etenstijd .... eetse suus  ;D ;D ;D

hippysuus

Hoi Allemaal,

Het gaat prima hier, de meisjes zijn erg knuffelig en Tommy wordt steeds rustiger en komt weer heerlijk bij me zitten.

Gisteren was ze heel heel erg lief, ik deed een klein dutje op de bank (de nachten inhalen) en toen kwam ze tegen mijn voorhoofd aanslapen...zo lief :-* :-*

Mupke is een kleine kattekop die precies aangeeft wat ze wel en niet wil....ze zit Tommy ook op de kop. Ze kan ook niet stilzitten en loopt de hele dag overal aan te friemelen en te knabbelen. Alleen bij het knuffelen wil ze wel even stil zitten.
Eigenwijs kippetje ;D

Gisteren zijn er hier eindelijk een paar spetters regen gevallen, van mij had het mogen storten dan was ik lekker buiten gaan staan. Nu heb ik over het balkon heen gehangen om een paar druppels op te vangen... ::)



es

Hoi Suus,
Nou hier was wel 4mm regen gevallen, was erg lekker hoor, ben er meteen in gesprongen. ;D
Ik hoop binnenkort ook weer eens met een dagboek te kunnen beginnen  ;)
Leuk te lezen al die verhalen enzo, hoe lekker eigenwijs ze kunnen zijn af en toe.
en lekker kroelen en op je hooft in slaap vallen, super toch :D

groetjes van Esther

Gerda

Citaat van: hippysuus op 27 juli 2006, 16:07:48
...ik ben wat je noemt een wasbord buik type mens ...



Ben ik ook, alleen is het niet te zien, want er zit een dikke laag vet over  ;D ;D

Ineke

Citaat van: Gerda op 28 juli 2006, 23:41:01
Citaat van: hippysuus op 27 juli 2006, 16:07:48
...ik ben wat je noemt een wasbord buik type mens ...



Ben ik ook, alleen is het niet te zien, want er zit een dikke laag vet over  ;D ;D

;D ;D

aad

tja ... ik ben ook geen 20 meer... weinig wasbord meer  ;D ;D

En nog steeds geen regen ... hoef ook niet   de komende 3 weken  :P :P

groetjes aad

hippysuus

Citaat van: aad op 29 juli 2006, 20:09:56
tja ... ik ben ook geen 20 meer... weinig wasbord meer  ;D ;D

En nog steeds geen regen ... hoef ook niet   de komende 3 weken  :P :P

groetjes aad


Je hebt zeker net vakantie Aad??  ;D ;D Geniet er maar lekker van!!

Riny

Hoy Suus
Wordt het geen tijd voor een mooie nieuwe foto in je handtekening?
Je twee knappe meiden samen .
Groetjes Riny :D

hippysuus

Ja, eigenlijk wel he? Ik zal morgen een nieuwe maken ;D

Caroline

Is wel weer een keertje nodig.  :D

Hoor mij,  :-[ in de mijne stonden nog 4 valkjes, terwijl ik er al 9 had.  :P

Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo'n creabea met foto's bewerken/verwerken.  :-\

Ben benieuwd naar je nieuwe handtekening.

Hoe is het weer bij jullie?? Hier nog steeds weinig regen en vanmiddag weer  >:( 30 º C, kon niet op dus.  :-X

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Nou...eindelijk een nieuwe gemaakt, maar ik weet nog niet of ik deze nou wel mooi genoeg vind...ik denk dat ik er nog maar 1 ga maken ofzo, dan laat ik jullie wel kiezen.

Caroline, hierbinnen is het nog altijd 32 graden naarmate de dag verder gaat... ::)