Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Suus,

alles goed gegaan met Mupke (en jou natuurlijk)??

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Goedemorgen,

Ja hoor, alles is prima. Mupke was vanmorgen 92gram, ik heb haar gewogen toen ik wakker werd. Ze is nu al de hele tijd druk aan het eten.

Ik hoop dat ik vanavond kan schrijven dat ze 96 gram is dan weegt ze net zoveel als toen ik haar van Riny kreeg. En als het 100 gram gaat worden deze week dan maak ik hier een feestje voor de valkjes :D

Ik denk dat ik jouw WC techniek ga nadoen  ;D, ze heeft uiteraard erg de neiging om naar de andere valkjes te willen maar ze moet eerst maar eens een fijne band met mij opbouwen.

Maar zoals gezegd, ik haal haar er nu niet meer zo vaak uit. Straks om 1 uur even en dan om 6 uur. En s'avonds om 9 uur een beetje langer....was het maar al 1 uur ::) :D

hippysuus

Even een kleine update:

Mupke net gewogen en ze was 93 gram. Ik ben een poosje heerlijk met haar wezen knuffelen, ik kan er niet over uit hoe lief ze al is. Wel een beetje kribbig af en toe maar dat is omdat ik nog moet ontdekken hoe en waar ze nu het liefst wordt aangeraakt om te kroelen.

Ieder valkje vind een ander plekje plezierig  :D

Ze zit nu weer in de kooi en is lekker trosgierst aan het knabbelen.

Liefs,
Suus

aad

hoi suus

Nog van harte met je nieuwe aanwinst  ;D ;D
Maar heb even terug zitten lezen... lijkt wel op een weegfobie hier  ;D ;D  (geintjeeeeeeeeeeeeeeee )
Ik doe het ook nog regelmatig met die kleine , ben al blij dat tie iedere dag rond de 80 is  ;) ;)

Groetjes Aad

hippysuus

Hoi Aad, je hebt helemaal gelijk ;D

Maar je ziet het zo slecht aan zo'n uk en ik heb een goede reden om zo paranoide te zijn want het is me eens gebeurd dat ik van iemand een valk heb gekocht, die zou zelfstandig zijn maar was dit dus niet. Mij is dat te laat opgevallen waardoor het valkje is verhongerd, ik voel me daar nog steeds vreselijk onder (en wist ook nog niet zoveel als nu met het forum) en ben dus extra voorzichtig nu.

Groetjes,
Suus

hippysuus

Hoi allemaal,

Vandaag een drukke dag gehad, het is voorbij gevlogen en ik heb zelfs nog geen kopje thee gehad vandaag. Alleen een paar slokken water...uhm eigenlijk heb ik ook niet echt gegeten :-[ maar de magnetron doet zo ping en dan eet ik iets.

Mupke's favoriete kroelplaatsje heb ik inmiddels wel ontdekt. Waar Tommy het liefst in haar nekje wordt gekroeld...Mupke niet hoor. Zij wordt graag vanaf haar neusje over haar voorhoofd gekroeld en over haar "wenkbrauwtjes" vind ze ook heerlijk. Ze gaat dan steeds sneller piepen en zelfs zo snel dat het dan ineens een ander geluid, heel grappig.

Vandaag kwam er opeens een heel klein melodietje uit :D

Mupke is goed aan het eten

En deze vind ik zoooo lief :-* :-*

En nu ga ik snel iets eten voor ik van mijn graat ga...

Daahaaag,
Suus

Riny

Hoy Mupke en Suus
Wat ben ik blij te horen dat alles zo goed gaat.
Stiekem heb ik toch flink in mijn piepzak gezeten, na jou telefoontje Suus.
Gelukkig helemaal voor niets.
Ik heb weer een nieuwe Mupke.

Groetjes Riny :D
[/color][/b]

hippysuus

Ik zat zelf ook in de piepzak en voelde mij een ontaarde moeder ::) maar ik ben nog steeds heel voorzichtig met mijn pareltje!!

Is dat die kleine met die oranje vlekjes op de rug die ik toen bij jou heb gezien Riny? Wat een knapperd wordt het al, er is echter maar 1 Mupke op de hele wereld hoor ;D :-*

Zometeen ga ik lekker knuffelen. Ze is een beetje eigenwijs, in het begin vliegt ze liever weg maar dan heeft ze ineens weer door hoe lekker ze het kroelen vind en dan blijft ze zitten. Vanmorgen viel ze erbij in slaap.

Gisteren was helemaal komisch...ze viel bovenop haar voerbak in slaap tijdens het zaadjes pellen. Dat krijg je er nu van als je alle grote zonnebloemmetjes wilt pellen ;D

Riny

Hoy Suus
Achteraf ben ik zo blij dat je haar niet komende vrijdag of zaterdag komt halen.
Het had anders je hele verjaardag verpest, door de zorgen die je had.
Groetjes Riny :D

Ineke

Citaat van: hippysuus op 19 juni 2006, 17:04:21
Hoi allemaal,
Mupke's favoriete kroelplaatsje heb ik inmiddels wel ontdekt. Zij wordt graag vanaf haar neusje over haar voorhoofd gekroeld en over haar "wenkbrauwtjes" vind ze ook heerlijk.

Teuntje ook! Als ik vraag ''neusje ook?'' gooit ie zijn kopje naar achteren om daar zachtjes gekriebeld te worden. Leuk is dat, he? Mupke is al gewend zo te zien! Je kan van dichtbij al foto's maken ::)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Ja, ik vind het ook een lekker ding :-*

net gewogen...97 gram ;D

En kijk eens wat een mooie vleugeltjes? Nu alleen het staartje nog ::) ;D

es

Hi Suus,
wat een scheetje zeg Mupke van je :-*, ze is echt heel mooi.
veel plezier met haar.
Groetjes van Esther

Ineke

Ach gut, t meiske is helemaal ingeburgerd!

Riny

Hoy Suus & Mupke
Wat fijn dat het zo goed gaat , ik ben trots op jullie.
En hoe reageren de 3 musketiertjes op Mupke?
Heb je al een afspraak gemaakt wanneer Ozzy en Billy nu naar Almere verhuizen?
Groetjes Riny en een knuffel voor jullie beide :-* :-*