Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Nee hoor, dat doet Yellow niet....Mupke is toch ook lief ;D

Riny

Hoy suus
Je vergeet dat Mupke een week lang binnen is geweest bij ons in de huiskamer, daardoor is het een hemelsbreed verschil.
Maar je mag het uitproberen ,ik sta in ieder geval klaar met mijn fototoestel.
Groetjes Riny :D

hippysuus

Och je bent nooit te oud om aan een piercing te beginnen toch? hmm nee ik denk dat ik dan maar gewoon naar Yellow zwaai 8)

ik moet ervandoor...er willen hier valkjes in mijn hete lasagne springen :o >:(

hippysuus

Hallo allemaal,

Mupke is heel erg lief, erg veel heeft ze nog niet gegeten maar het is ook allemaal wel erg nieuw en er zitten steeds van die grote valkjes bij haar kooi :D

Nadat ik een trappetje in de kooi zette zat ze binnen 10 seconden op het poortje:

:-* :-* Vervolgens is ze gezellig met de andere 3 een rondje gaan vliegen in de kamer. Het ging wel niet zo handig natuurlijk maar ze landde toch heel netjes op de lamp boven de tafel naast de anderen ;D

Na dat avontuur is er natuurlijk niets fijner als bij mama in slaap gekroeld worden :-*

Dat vind ze ook eigenlijk wel het fijnst. Als ze bij me zit is ze helemaal rustig en gaat snaveltje knarsen en zachtjes piepen. Ik zou het bijna kirren noemen maar dat heet bij valkjes vast niet zo!

Kortom ik ben een zeer gelukkige en zwaar verliefde valkjes mama.

Riny, jij bent een absolute kanjer!!

Dikke kus,
Suus

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hey Suus
Ik heb vanmorgen iemand horen zeggen, dat jij vanmiddag nog moest werken.
Is daar nog iets van terecht gekomen??

hippysuus

Citaat van: Riny op 16 juni 2006, 17:42:05
Hey Suus
Ik heb vanmorgen iemand horen zeggen, dat jij vanmiddag nog moest werken.
Is daar nog iets van terecht gekomen??

Ja hoor, ik heb een paar mailtjes beantwoord..... ::) ;D

Ineke

Suus, ik kan er niet bij dat Mupke al gelijk zo tam en aanhankelijk is :o
Deze vind ik leuk:

hippysuus

Hoi Ineke, ik kan mijn geluk ook niet op. Het is zelfs zo erg dat Mupke totaal niet rustig in de kooi wil zijn. Zodra Mupke bij mij zit is ze lekker relaxed en als het poortje van de kooi openstaat is het ook goed.

Ze is wel een beetje eigenwijs hoor, ik had al 2 voerbakjes staan en ik zet er net een derde in in een andere hoek en nu eet ze wel wat ::)

Hoie,
Suus

Ineke

Ze voelt zich al gelijk thuis! Je kunt zelfs al gelijk t poortje open zetten! Ze kijkt ook al brutaal op de foto waar ze op t poortje zit. Het gaat super daar bij jou, ik kijk al uit naar je volgende verhaal!

hippysuus

Ik geloof dat ik mijn handen er vol aan krijg :o

Ze zit nu in de grote kooi te eten, zoveel heb ik haar vandaag nog niet zien eten dus ik laat haar maar lekker haar gang gaan...tis hetzelfde voer ::)

Verder maakt ze notabene bij Ozzie het mannetje ineens van die bedel geluiden. (neem ik aan daar ben ik niet zo in thuis) ze gaat maar haar nek bewegen en krijst zachtjes....mja...Ozzie kijkt dus alleen maar een beetje raar naar haar want hij snapt er niets van.

Tommy was daarstraks zaadjes aan het sproeien, dat doet ze wel vaker. De eerste keer schrok ik daar heel erg van. Nu heb ik het idee dat ze het doet als ze wat van slag af is. Ze deed het toen die twee monsters hier kwamen wonen en vandaag toen Mupke net thuis was deed ze het ook.....

Billy vind het interessanter om te zien of dit nieuwe valkje lekkerder eten heeft als in haar eigen kooi ::)

Ze is nog steeds aan het knabbelen, ik zal haar zo even wegen want ik heb de weegschaal zojuist naast me neergezet.

Ik ben benieuwd.
hmmm 90 gram....dat is niet zo heel veel of wel? Maar ik hou het scherp in de gaten, het is ook allemaal zo nieuw vandaag...ik zou ook geen honger hebben :D

Riny

Hoy Suus
Is dat een digitale keukenweegschaal?
Je mag Mupke er niet teveel uit halen hoor, want in die tijd kan ze niet eten.
En ze horen het merendeel van de dag toch te knabbelen.

Mariska

Hè Suus,

Wat een plaatje is het toch jou Mupke :-*
En wat een heerlijke foto's heb je al gemaakt.
Gaat helemaal goed komen zo te zien :D

Ik ben heel blij voor je!

Citaat van: Riny op 16 juni 2006, 14:16:43
Hoy suus
Je vergeet dat Mupke een week lang binnen is geweest bij ons in de huiskamer, daardoor is het een hemelsbreed verschil.
Maar je mag het uitproberen ,ik sta in ieder geval klaar met mijn fototoestel.

Uiteraard sta ik ook klaar met mijn camera ;D :P

Ik ben even kort, maar dat snap je wel hè?!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: Riny op 16 juni 2006, 20:11:40
Hoy Suus
Is dat een digitale keukenweegschaal?
Je mag Mupke er niet teveel uit halen hoor, want in die tijd kan ze niet eten.
En ze horen het merendeel van de dag toch te knabbelen.

Ik ben het wel met Riny eens ;)
Het is soms moeilijk, maar hoe meer ze in haar kooi zit, hoe meer ze zal gaan eten.

90 gram is trouwens helemaal niet slecht hoor ;)

Meet je niet aan Diègah van Caroline, want dat is wel erg veel hoor ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)