Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Mariska

Goed idee Suus, mag Mike terug rijden ;D

Ik rij meestal, ben ik gek op!
Dus dan heeft Mike ook een goeie dag.
Mag die ook eens broem broemen ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Citaat van: hippysuus op 22 mei 2006, 19:06:06

Is wel een meidendrank hoor :D


Smaakt dat ook nog boven de 50??
Groetjes Riny ::)

hippysuus

Nou en of dat ook boven de 50 nog smaakt, mijn aanstaande schoonmoeder is 70 en vind het heerlijk  ;D

Mariska

Suus, voor jou de primeur ;D

Zo ziet het toekomstige paleisje van Billy en Ozzy er nu uit ;)
Let niet op de rommel, er word geklust ::)
Morgen gaat het gaas er tegenaan.





Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Daar passen makkelijk 10 valkjes in, ik zie die twee al rondjes maken hoor  ;D

Mariska

Ik keek net uit mijn  dakraam en het was echt  :o :o :o

In het echt is het nog groter :D

Ik ga het heel leuk voor ze maken met mooie stokken en leuke plekjes om in en op te zitten.
Nu komt mijn taak eindelijk aan bod (bijna dan)  ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hé Suus,

Wat helemaal super geweldig dat je twee valkjes bij ons Marisje en Mike een super goed tehuis gaan krijgen. Wat zul jij gelukkig zijn.  :D

Allebei gefeliciteerd hoor met deze geweldige deal.  ;)

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Aaaah, wat een lieve reactie :-*

Nu krijg ik weer een brok in mijn keel.
Suus en ik zijn watjes ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Citaat van: Mariska op 22 mei 2006, 20:10:18
Aaaah, wat een lieve reactie :-*

Nu krijg ik weer een brok in mijn keel.
Suus en ik zijn watjes ;D


Ja ik kreeg dus ook meteen weer wateroogjes..we zijn inderdaad watjes.  :)

En ik vind het heel leuk dat we elkaar bij Riny zien, en dan kun je ook meteen mijn kleine leren kennen  :D

Rob

Wat een waanzinnig mooie voliere krijg jij Mariska..in een gezellige tuin...wat zullen ze het naar hun zin hebben daar!!!


Citaat van: Mariska op 22 mei 2006, 20:10:18
Aaaah, wat een lieve reactie :-*

Nu krijg ik weer een brok in mijn keel.
Suus en ik zijn watjes ;D


Citaat van: hippysuus op 22 mei 2006, 20:17:32

Ja ik kreeg dus ook meteen weer wateroogjes..we zijn inderdaad watjes. :)

En ik vind het heel leuk dat we elkaar bij Riny zien, en dan kun je ook meteen mijn kleine leren kennen :D


Wat hebben jullie een zelfkennis zeg hee  ;D ;D ;D ;D ;D

Geintje...jullie zijn schatten...ik kom hier alleen maar lieve mensen tegen...zou dat aan onze "tik" liggen??


Met getikte groet ;D

Rob

hippysuus

 ;D :-*

Maar een hele korte van mij vandaag. Ik ben vandaag naar DenBosch geweest, ik zou met iemand meerijden maar die stuurde vannacht een smsje om half 4 dat het niet doorging omdat ie niet lekker was. Ik kon daarna helaas niet meer slapen dus ik heb al met al maar 3 uurtjes slaap gehad.....hoezo lekker slapen Maris :D

Maar goed, gezien ik pas de tweede dag weer fulltime werk was het voor mij een erg zware dag met al dat reizen en ik was pas laat thuis.

Ik ben werkelijk doodop dus ik sla het hier vanavond toch maar even over hoor en ga lekker straks in bad (durf de monsters nu niet alleen te laten, ze zijn uit de kooi en ik hoef echt niet te proberen om ze er nu weer in te zetten ::)) en dan vroeg naar mijn bedje.

En nu maar hopen dat ik vanavond wel slaap want er hangt me morgen nog een tandartsbehandeling boven het hoofd waar ik me niet erg op verheug :-\

Liefs,
Suus

Caroline

Hé  Suus, dan was je heel dicht bij mij in de buurt vandaag, Den Bosch is maar 20 km van Veghel vandaan.  :D

Heel veel sterkte morgen bij de tandarts. Brrrrh!!  :-X

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

24 mei 2006, 13:40:25 #912 Last Edit: 24 mei 2006, 13:42:10 by Mariska
Citaat van: Rob op 23 mei 2006, 11:10:13
Wat een waanzinnig mooie voliere krijg jij Mariska..in een gezellige tuin...wat zullen ze het naar hun zin hebben daar!!!


Citaat van: Mariska op 22 mei 2006, 20:10:18
Aaaah, wat een lieve reactie :-*

Nu krijg ik weer een brok in mijn keel.
Suus en ik zijn watjes ;D


Citaat van: hippysuus op 22 mei 2006, 20:17:32

Ja ik kreeg dus ook meteen weer wateroogjes..we zijn inderdaad watjes. :)

En ik vind het heel leuk dat we elkaar bij Riny zien, en dan kun je ook meteen mijn kleine leren kennen :D


Wat hebben jullie een zelfkennis zeg hee  ;D ;D ;D ;D ;D

Geintje...jullie zijn schatten...ik kom hier alleen maar lieve mensen tegen...zou dat aan onze "tik" liggen??


Met getikte groet ;D

Rob



Wat een zelfkennis hè Rob ;D
We kunnen het maar beter zelf zeggen als dat jullie het doen :P

Wat lief dat je ons schatten vind.
Nu vind ik jou ook een schat ;D

Er viel wel een kwartje net.
Ik snap nu dat ik getikt ben ::)
Dat komt door die 'tik' natuurlijk ;D

Hoi Suus,

Zeker leuk dat wij elkaar bij Riny zien :D
Ik ben heel benieuwd naar je baby.
En naar jou en Riny en naar alle beestjes daar.
En Billy&Ozzy natuurlijk.
Word vast genieten :D

Jammer dat je toch niet lekker geslapen had.
Ik had nog wel zo me best gedaan ;D

Veel sterkte vandaag bij de tandarts!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ineke

Jammer dat wij die dag niet kunnen, anders had ik je ook ontmoet Suus! Hoop dat je n aardige, kundige tandarts hebt gehad vandaag :)
Hallelujah Mariska, wat n mmmmmmega plaats voor 2!!!!!!!

hippysuus

Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen nacht gelukkig heerlijk geslapen, de tandarts was wel te doen...volgende week alweer heen. Ik word er een beetje moe van. Ik heb problemen met een kroon, er komt steeds weer een ontsteking onder en ik loop daardoor al maanden met pijn. Elke week gaat er hier een pakje ibrobufen doorheen en echt helpen doet dat niet  >:( Dus ik ga keer op keer naar de tandarts, die maakt het schoon en ook dat helpt niets.

Volgende week naar een andere tandarts voor een second opinion want ik ben het eigenlijk wel zat. Ik loop regelmatig met een opgezwollen klier in mijn nek  >:(

Dus nu heb ik hoofdpijn van dat geklooi aan die kies weer, ik heb wel eens betere zin gehad. Maar goed, bij de winkel net een enorme bak chocolade-ijs gekocht en daar ga ik vanavond eens heerlijk van genieten ;D

Zeg Riny, volgens mij is zo ongeveer het hele forum al wel eens bij jou op visite geweest  ;D Wel gezellig als je zo iedereen in levende lijve leert kennen :D

Groetjes,
Suus