Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: hippysuus op 16 maart 2006, 19:23:38
ik ga couch patato-en nu...

Hoy Suus
Kun je mij dat ook leren??
Groetjes Riny ;D ;D

hippysuus

hahaha ga je me nu vertellen dat er eindelijk eens iets is dat ik JOU zou kunnen leren? ;D ;D

Ik zal je het recept geven:
Men neme:
niet knellende kleding
1 lekker zachte weg-zak-bank
1 lekkere zachte deken om onder te kruipen
een snufje verlichting (TL helpt niet!)
1 zeer goede film
3 valkjes die over je heen wandelen
water
snoep

En dan vooral....niet bewegen voor het beste resultaat!

Succes!!  ;D ;D

Riny

Hoy Suus
Dat is dat zit in de familie.
Je hoeft me niets te leren ,hier heb ik al ervaring mee.
Heeeeeeerlijk.
Groetjes Riny ;D ;D

hippysuus

Dat zal het bourgondische van os limburgers wal zien dan he? ;)  ;D

Riny

Daarom gaan we ook op Rubensmeisjes lijken,als we veel last van hoofdpijn hebben.
Groetjes Riny ;D ;D

~Natas~

Hai Suus,

Gaat het allemaal goed daar.
Of ben je weer druk bezig met andere dingen, dan met dit forum  ;D
Wij zijn er ook nog hoor, dus kom maar weer op met je leuke verhalen.

Groetjes,

Natas

hippysuus

Hoi Natas,

Nou ik ben er nog wel hoor en het forum ben ik echt nog niet vergeten.

Ik wilde graag even iedereen fijne paasdagen wensen!

Ik heb een nieuwe camera gekocht (canon ixus 750) en daarmee kan ik mijn valkjes mooier dan ooit op de camera zetten.
Maar  ik moet ze eerst een behoorlijk stuk kleiner maken voor ze op de website kunnen, ik zal het binnenkort doen en ze posten zodat jullie nog weten hoe mijn liefjes eruit zien  ;)

Nu moet ik eerst weer plat, ik heb al jaren bekken instabiliteit (zonder zwangerschap!) en sinds een week is het nu even heel erg mis...ik heb nu weer even lang genoeg gezeten dus tot binnenkort maar weer!!

Met de monsters gaat het uitstekend en steeds als ik denk dat ze niet stouter kunnen worden hebben ze weer iets nieuws ontdekt..zucht  ::)

Groetjes,
Suus

Mariska

He Suus,

Wat leuk dat je er weer bent :D

Wat vervelend voor je die bekkeninstabiliteit :-\
Ik hoop dat het gauw beter met je gaat.
Maar nu heb je wel weer even tijd voor ons ;D
Als je maar niet te lang blijft zitten.
Denk wel om jezelf.

Gelukkig is met de birdies alles goed!

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Suus
Bijna was ik jou vergeten,nee hoor!!
Hoe kan dat nu mijn eigen Limbozus vergeten.
Maar je bent er wel lang genoeg voor weg gebleven.
Weet je dat we er weer 4 nieuwe Limbozusjes bij hebben, op het forum.
Als we niet zo krakkemikkig waren konden we onderhand een voetvalelftal beginnen.
Hopelijk ben je vlug van je vervelende klachten af.
En blijf niet zo lang weg ,ik mis jou vrolijke verhalen.
Fijne paasdagen Riny :-*

Caroline

Hoi Suus,

Heel veel sterkte en beterschap met je bekken instabiliteit. Ik weet wat je voelt, heb er zelf inmiddels al weer 5 jaar last van, wel door zwangerschappen.

Ben benieuwd naar je foto's.

Fijne Paasdagen en lief van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Ik ben blij dat jullie blijven volhouden bij me hoor  :D Jullie zijn harstikke lief.

De foto's moeten nog even wachten want langer als een minuut of 10 kan ik niet zitten en dan moet ik weer plat.

2,5 jaar geleden waren de klachten op zijn ergst Caroline, toen heb ik door drukte bijna een half jaar lang doorgelopen met mijn klachten als een oud vrouwtje op mijn werk. Gewoon alles negeren en doorgaan. Ik heb toen 6 weken plat gelegen en maanden therapie gehad, dat was dus superstom van me.

Daar leer je wel van he...dus ben ik nu keurig al 8 dagen op mijn rug en verveel me er nu wel erg bij. maar goed....nooit meer zoals toen. Ik gebruik erg sterke pijnstillers, opiaten (tramal) die me de hele dag "stoned" houden en het zorgt ervoor dat ik nog enigzins kan lopen. Ik ben tenslotte alleen en moet toch voor mezelf en mijn vogels zorgen nietwaar?

Riny, ik weet dat ik veel te lang wegblijf...de tijd vliegt voorbij en ik ben zo slecht in data dat ik eerlijk niet zou weten of ik 1 maand of 2 maanden weg ben geweest..wat een warhoofd he?  ;D

Maris, Natas en wie ik ook vergeten ben...ik vind het echt mega lief dat jullie af en toe in mijn dagboek komen kijken ook al kom ik niet echt vaak in die van jullie langs. Maar desondanks zijn jullie en de valkjes wel vaak in mijn gedachten en dan hoop ik altijd maar dat het allemaal goed gaat met jullie en de beestjes.

Oke...10 minuten ver voorbij dus ik moet echt achter de pc weg.

Dikke knuffel!!
Suus

hippysuus

Hoi, daar ben ik weer even. Ik loop inmiddels gelukkig een stuk beter dan voorheen en ben nu bij een fysiotherapeut onder behandeling.

Deze week blijf ik nog lekker thuis maar volgende week ga ik er weer hard tegen aan. Hmm ik moet nog maar even niet aan de bult werk wachten die ongetwijfeld op me ligt te wachten na bijna een maand ziek te zijn geweest.

Oh wacht even op de volken mopperen, ze zitten bovenop de tv ::) lummels!

Ik moet nog steeds foto's plaatsen bedenk ik me net. Ik ga maar eens even op zoek dan  :)

alles goed met iedereen?
Groetjes,
Suus

Riny

Citaat van: hippysuus op  1 mei 2006, 19:41:56

Deze week blijf ik nog lekker thuis maar volgende week ga ik er weer hard tegen aan. Hmm ik moet nog maar even niet aan de bult werk wachten die ongetwijfeld op me ligt te wachten na bijna een maand ziek te zijn geweest.

Hoy Suus
Zo ik kom me er even mee bemoeien,familie mag dat ,toch??
Als je eens voorzichtig aan zou beginnen,wat denk je daarvan?
Ik heb ook nog nieuws voor je waar je niet zo blij mee zult zijn.
Groetjes Riny :-\ :-\

Citaat van: Riny op 26 april 2006, 17:07:45

En mijn ''Sloerie'' heeft haar naam ook weer eer aan gedaan.
Die zit weer prinsheerlijk te sjansen en te draaien met haar kont, en in de tussentijd laat ze een nestje van 7 eieren in de steek.
Dus voorlopig blijft ze die naam nog houden.
.[/color][/b]

Caroline

Hé Suus,

Fijn dat je weer een stuk mobieler bent. Maar ben het wel met Riny eens, doe jij het wel een beetje rustig aan, straks lig je weet thuis.

Hoe is het met de valkjes?? Alles nog steeds zijn gangetje??

Leuk dat je er weer eens bent.  :D

Geniet nog even lekker van deze laatste week thuis en sterkte met de berg werk volgende week.

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Hoihoi, nou ik begin morgen pas weer en dan nog voor halve dagen. Ik mag van de fysio zowiezo maar maximaal een 50 minuten zitten en moet dan weer minimaal 5 minuten gaan lopen.

Voorlopig doe ik het zeker rustig aan, het bekken is nog lang niet stabiel en sterk genoeg...bovendien staat eea nog steeds letterlijk scheef.

Riny, ik weet niet of het zo'n slecht nieuws is hoor...ik zal je zeggen dat ik nadat ik de foto's van Makker heb gezien zo heb zitten smelten....wellicht toch maar weer een Lutino? Terug naar mijn eerste grote liefde?

Laat ik wel eerlijk zijn, ik ben dol op al mijn valken maar mijn plan is eigenlijk om Tommy (mijn meisje dat ik al 2 jaar heb en behoorlijk tam is) te houden samen met het nieuwe valkje dat jij voor me tam maakt en om Ozzy en Billy (mannetje en vrouwtje) een ander huis te geven.

De reden is eenvoudig: 2 valkjes kan ik voor uit logeren in een kleinere kooi houden voor een paar weekjes als ik weer eens weg moet. Met 4 kan dat niet meer....Ik ben inmiddels aan de andere 2 ook enorm gehecht maar het is het 1 of het ander...so be it.
Ik weet zeker dat er iemand is die dat stelletje een goed tehuis gaat geven, ze zijn lief en grappig. Ozzy kan heerlijk zitten fluiten en tutten en ondanks dat ze niet knuffelen met mij komen ze als ze terug naar de kooi moeten wel gewoon netjes op mijn hand zitten.