Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Suus
Kun je niet eens een weekje ergens onderduiken om wat op adem te komen?
En verontschuldig je niet,wij wachten geduldig af tot je weer wat meer tijd hebt.
Nu heb je nog niet eens gemerkt dat mijn computer, 2x er de geest aan gegeven heeft, in 5 weken tijd.
Fijn dat je er weer even was,en zorg goed voor je zelf.
Liefs je grote Limbozus

hippysuus

Bedankt voor de dikke zoen zus ;D

Hebben de ouders van mijn toekomstige mooiste valkenmannetje van 2006 toevallig al lente kriebels??  ;)

Riny

Hoy Suus
Nee hoor daar is het nog te koud voor.
Dat ze nog maar even goed uitrusten voor het echte werk begint.
Leuke foto in je handtekening!!
Groetjes Riny :-*

hippysuus

hahaha heb net een nieuwe erin gezet...is deze ook goed? Ik wil tenslotte alledrie mijn lieffies erop hebben he?

;D ;D

Riny

Caroline

Heel goed!!  (de foto van je handtekening)  :D

Hoi Suus,

Wat een drukte, kijk uit dat je jezelf niet voorbij loopt hoor.  :o

Leuk dat je er in ieder geval weer eventjes was.

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Hoi Suus,

Leuk dat ik je weer rond zie waren over het forum. ;D

Vergeet geen adem te halen. ::) :P

Ik vind je foto ontzettend leuk in je handtekening.

Succes met je deadlines.

Groetjes, nel :)

hippysuus

Bedankt, ik begon me ook onderhand wel erg te generen met nog altijd mijn kerst handtekening  :-[ ;D

Ivy

Hoi Suus!
Ik vind je handtekening ook erg mooi! Mijn twee monstertjes hebben ook zo een speelplek. Nu vroeg ik me af hoe lang je hem al heb dat ie zo schoon is! :P Want die van Nicky en Joepie zit na een week helemaal onder poep. Heb ook geen zin om het steeds te poetsen, is zo onhandig groot... ha ha
Leuk dat je d'r weer even ben! En ja, jij had kersthandtekening maar ik zag dat sommige mensen in Almere nog steeds Rudolph's op hun ramen hebben hangen, wat is erger!!! ;D ;D ;D
De broedperiode komt er aan! Verheug je ook al op je nog niet geboren Americaantje? Inmiddels is hier wel een betaalsysteem op bepaalde woorden ingevoerd, dus let op wat je zegt hihi...
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

Hoi Ivy, hij hangt er al een paar maanden en ik heb hem nog nooit schoongemaakt....ze flatsen alles op de vensterbank en grond eronder ::) En hoe de lamp boven de tafel en de tafel zelf er elke ochtend uitzien wil je ook niet weten :-\ 1 van de lampen is er maar mee opgehouden...

En nou en of ik me verheug op mijn americaantje hoor, er gaat eigenlijk nauwelijks een dag voorbij dat ik daar niet even aan denk!

Ik zal trouwens inderdaad eens even een veertjespoets foto gaan opzoeken voor maart, vond het al zo jammer dat ik februari had gemist.

Oh allemaal, even een kort vraagje. 1 van de drie heeft regelmatig maar niet altijd bruinrode poepjes. Geen van de vogels heeft echter ook maar enige ziekteverschijnselen en het is al een hele tijd zo....iemand enig idee? Altijd als ik ze net uit de kooi doe dan kijk ik naar de poepjes die ze hebben neergegooid en dan zijn ze eigenlijk altijd groen maar als ik dan de kooi schoonmaak zie ik toch weer bruinrode ertussen liggen...hmmm.

Slaap lekker!
Suus

valkje-jacco

Hoi Suus,

Ja die handtekening viel me ook al op  ;D ze zijn er errug blij mee zie ik! haha

Misschien moet je een topic openen over die vraag, jacco heeft nog steeds altijd last van waterige ontlasting en heb het laten testen geen ziekte, het hoort gewoon bij hem !

gr.Mitchell :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Kirsten

Hoi Suus,

Inderdaad een prachtige handtekening,. :D

Ik denk dat je eerst moet achterhalen wie van de drie het is,. en dan kijken naar wat voor eten je ze geeft en wanneer het is,. het is verder niet waterig begrijp ik alleen wat rood/bruin?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

16 februari 2006, 21:09:38 #732 Last Edit: 16 februari 2006, 21:20:40 by Riny
Hoy Suus
Bedankt voor je lieve IM.
Maak je om ons maar geen zorgen ,we zijn al bijna klaar.
Kijk maar eens in mijn dagboek ,daar staan de foto's in.

hippysuus

Citaat van: Kirsten op 15 februari 2006, 20:17:37
Hoi Suus,

Inderdaad een prachtige handtekening,. :D

Ik denk dat je eerst moet achterhalen wie van de drie het is,. en dan kijken naar wat voor eten je ze geeft en wanneer het is,. het is verder niet waterig begrijp ik alleen wat rood/bruin?

Groetjes
Kirsten

nope...tis net als gewone poepjes alleen met afwijkende kleur. Ik ben er nog altijd niet achter wie van de drie het doet..stom he?

Caroline

Hoi Suus,

Maak eens een foto van de afwijkende poepies, misschien dat dan iemand je hier verder kan helpen.

Zomaar een ideetje hoor.

Verder alles goed met jou??

Groetjes  van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.