Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Suus
Ik heb goed nieuws
Er is nog een derde limbozus op het forum.tralalala.
WACHTEN OP DE DAG ,DAT HEEL HOLLAND LIMBURGS LULT.
Groetjes Riny ;D ;D

hippysuus

Ik ga nu zoeken...dan zijn wij ook de drie musketiers nu  ;D

Petra en Cheeky

Vertel... vertel... wie nog meer?!

Hoestie verder Suus? Leeft je kerstboom nog?  :P

Liefs,
Peet

Mariska

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig ::) ;D ;)
3 limbolollies op het forum, YEEEEEEEEEH ;D ;D ;D

He Suus, hoe is het?!
Lastig he dat opletten :-\, dat heb ik hier ook!
Heel moeilijk om alles te voorkomen helaas.
Hopelijk gaat het ook weer gauw over ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Suus
De derde Limbo zus is Ineke ze woont in Landgraaf.
Ik heb het haar gevraagd en ik mocht het hier vertellen.
Ze kan om de een of andere reden niet de verhalen en dagboeken lezen op het forum.
En daar ik geen verstand heb van computers zal ik het stukje uit haar berichtje hier plaatsen .
Jullie zijn zo p.c kundig!!

Dit schrijft Ineke.
Helaas zie ik die knop met verhalen en de andere onderwerpen niet thuis, wel op het werk. Zal met de scherminstellingen te maken hebben, maar ik weet niet hoe dit te veranderen. Jammer, want nu zie ik dus de verhalen niet.
Hopelijk weten de deskundige raad.
Groetjes Riny :D

hippysuus

Oh dat is jammer want daar is zo wel heeeeeel moeilijk antwoord op te geven.

Leuk, Ineke woont vlak bij mijn moeder  ;D Nog even en we maken hier volledig de dienst uit Riny ;)

Ik was vanochtend al om 6 uur wakker, gatsie veel te vroeg maar kon niet meer slapen ondanks dat ik moe ben.

Met de monsters gaat het goed ook al staan ze nog steeds in verschillende kooien. Het lijkt Tommy niet te interesseren....ze vind het volgens mij wel lekker rustig zo en zit toch liever bij mij. Gisteren is het haar nog 2 keer gelukt om veertjes bij de andere 2 uit de nek te plukken >:(

Misschien is ze toch wel liever alleen met mij, ik weet het niet hoor....ik probeer haar nu extra aandacht te geven, laat haar ook zonder de andere 2 uit de kooi maar die worden daar natuurlijk erg onrustig van omdat ze dan ook zo graag eruit willen...

Riny

Citaat van: hippysuus op 18 december 2005, 09:07:27

;D Nog even en we maken hier volledig de dienst uit Riny ;)

Hoy Suus
Ik ben een grote scheiterd ,en ben bang dat we dan van het forum verwijderd worden.

Lin

Hey,

Zo ik ben ook hier weer eindelijk beland! Maar wat lees ik nou wordt er geplukt? Jeetje ik schrik ook bij mij gebeurt het nu ook dat de man het doet bij de pop. Maar ja die zitten nu in het broedseizoen. Is dit ook niet zo bij jou? succes met het veren plukken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Hey Lin,

Dat is lang geleden ;) ;D Ja, er wordt hier vlijtig geplukt door 1 van mijn meisjes. Kieskeurig is ze niet want ze plukt het mannetje en het vrouwtje.

Momenteel is hier een kooi-dans aan de gang....Billy zit nu in de kleine kooi trosgierst te knabbelen, Tommy zit in de grote kooi zaad te eten dat ook in haar eigen kooi ligt ::) en Ozzy is druk zoekende naar de ingang van de kleine kooi zodat ie ook van de trosgierst kan snoepen. ;D

Ik geloof dat Tommy het wel leuk vind om even op haar favoriete plekje in de grote kooi te kunnen zitten. Wat dat betreft is het nog steeds zwaar  :censuur dat ik ze uit elkaar heb moeten halen :'(

Lin

ja inderdaad erg lang geleden helaas. wat jammer joh van dat plukken. succes daar met de kooiendans!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hermelien1989

hey
een bijna plaats genoot
ik woon bij Ineke in de buurt :)
Ik denk dat landgraaf een 15 minuten rijden is vanuit ons.

groetjes sanne

Riny

Hoy Sanne
Dan zijn we al met 4 Limburgse op het forum.
Het is de moeder van Suus die vlak bij je woont.
Suus in Roermond en ik in America.

hippysuus

Roermond? :o :o Herten Riny!  ;D

Maar geeft niets hoor, ik heb het sterke vermoeden dat er hier misschien nog wel meer limbo-dames zitten..hoeraaa :D

Vandaag doe ik het rustig aan, gisteren een kanjer van een migraine gehad en vandaag heb ik nog veel last maar kan ik wel al meer dan gisteren.

De laptop van het werk zet ik zo maar uit, lekker vroeg stoppen vandaag dus en dan lekker rusten op de bank.

Na een kleine rustperiodes zitten mijn kipjes weer vlijtig te wipwappen de laatste paar dagen  ;D

Groetjes,
Suus

Riny

Hoy Suus
Herten of Herkenbosch ik wist het niet meer zeker.
Dus ik dacht Roermond dat weet iedereen.
Och en over een tijdje woon je toch in America als je het huis van Jack Poels hebt gekocht.
Krijg je denk ik ook nog wel de jubileum cd voor je moeder cadeau.
Kwam je hoofdpijn van te hard werken?
Groetjes je Limbozusje :-*

hippysuus

Citaat van: Riny op 20 december 2005, 16:08:53
Hoy Suus
Herten of Herkenbosch ik wist het niet meer zeker.
Dus ik dacht Roermond dat weet iedereen.
Och en over een tijdje woon je toch in America als je het huis van Jack Poels hebt gekocht.
Krijg je denk ik ook nog wel de jubileum cd voor je moeder cadeau.
Kwam je hoofdpijn van te hard werken?
Groetjes je Limbozusje :-*

Jij kent me te goed...van het werken ja, maar niet zozeer van het harde werken alswel mijn twijfel over het werk. Iedereen denkt dat ik alles kan en de laatste tijd heb ik het gevoel dat het me boven het hoofd groeit en dat ik "dat allemaal" niet kan.

Ik heb de jubileum cd gekocht voor mijn moeder  ;D en een DVD van Robert Long want die vindt ze ook zo leuk en een mooie legpuzzel (want dat doen wij graag samen) met een oprol mat erbij. Ik mag mijn mams graag schandelijk verwennen :D