Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

bobbie

Citaat van: hippysuus op 16 november 2005, 11:26:39
Citaat van: Rianne op 16 november 2005, 10:27:14
Ik ook Roosje ;)

Maar 90 uur werken, toch niet in 1 week?? :o

jup in 1 week....gelukkig komt dat niet zo heel vaak voor. Normaal is bij mij rond de 60 :-\ en dat is eigenlijk ook nog te veel. ;D

Deze dame werkt 15 uur in de week en dat vind ik zat.  :-\
Ben ik lui of uitgekookt ???

Groetjes, Nel ;)

~Natas~

Hai,

90 uur in de week is wel HEEL ERG VEEL HOOR.
Ik werk 32 uur per week, en dat vind ik meer dan genoeg  ;D
Ik ben al moe als ik thuiskom van mijn werk, stel je voor als ik 90 uur zou werken..............dat wordt mijn dood  :-X
Maar leuk dat je weer terug bent hoor Suus.

Groetjes,

Natas

Petra en Cheeky

Ha Suus,

Fijn dat je "back in town" bent! Zoals gezegd: ik heb je zeker gemist (samen met de rest van je fanclub!  :D ) !!!

Fijn dat je je 90-uren week weer hebt kunnen beperken tot de luttele 60-urige werkweek! Tjonge, waar haal je de energie vandaan! Ik vind 32 uur al veel!  ;) ;D

Dat hete bad klinkt goed in mijn oren... maar ik moet er nog ruim een half jaartje op wachten...!!

Ik las in ons dagboeken dat je aan pianolessen wilt beginnen? Lief kado van je vriend joh!

Dus je moet je valkjes even een weekje alleen laten? Redden ze dat dan? Of heb je iemand die even elke dag komt kijken?

Knuffies,

Peet

Valerie

Heeeeeee,
Welkom terug!!!

Als jij pianoles volgt, mag ik dan op les bij jou? ;D

Ankie

Hoi Suus

Ik wist niet eens dat er zoveel uren in 1 week zaten ;D :D ;).

Pianoles lijkt me errug leuk !
Ben wel benieuwd of het een rustgevende werking op de valkjes heeft !!

Nou Suus ...werk ze !

Groet van Ankie

hippysuus

Citaat van: Valerie op 17 november 2005, 09:44:47
Heeeeeee,
Welkom terug!!!

Als jij pianoles volgt, mag ik dan op les bij jou? ;D

Alleen als jij me fatsoenlijk op mijn gitaar leert spelen ;D
Mijn vriend heeft een heleboel gitaren en is erg muzikaal maar heeft geen leer-geduld...en om de lieve vrede te bewaren wil ik niet dat hij me iets leert ;D

hippysuus

17 november 2005, 18:16:23 #411 Last Edit: 17 november 2005, 18:19:08 by hippysuus
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 17 november 2005, 09:14:31
Ha Suus,

Fijn dat je "back in town" bent! Zoals gezegd: ik heb je zeker gemist (samen met de rest van je fanclub!  :D ) !!!

Fijn dat je je 90-uren week weer hebt kunnen beperken tot de luttele 60-urige werkweek! Tjonge, waar haal je de energie vandaan! Ik vind 32 uur al veel!  ;) ;D

Dat hete bad klinkt goed in mijn oren... maar ik moet er nog ruim een half jaartje op wachten...!!

Ik las in ons dagboeken dat je aan pianolessen wilt beginnen? Lief kado van je vriend joh!

Dus je moet je valkjes even een weekje alleen laten? Redden ze dat dan? Of heb je iemand die even elke dag komt kijken?

Knuffies,

Peet

Hee Peet, die energie is bij mij ook vaak ver te zoeken hoor. Ik kom soms thuis, val op de bank en kom er niet meer van af tot ik naar bed ga ;D Het heeft wel 1 voordeel.....ik ben een gigantische snoepkont en kom voor geen meter aan door al dat rennen en vliegen ;D

Ik vind het ook een heel lief kadootje...het was eigenlijk voor in mijn schoen maar het pastte er niet in ;D

Wacht..ff een vogeltje uit mijn eten duwen ::) ben ik weer...nee toch niet >:( ::) Ja nu wel weer..hehe ;D

Nou ik vraag de zoon van mijn vriend (13 jaar) om op mijn valkjes te passen. Hij is er groot genoeg voor, heeft zelf 3 hamsters en zorgt daar zo toegewijd voor dat dat wel goed zit.

Ik vind het nooit prettig om mijn dieren uit handen te geven maar het kan gewoon niet anders. Verdorie nu zitten er twee valken in mijn eten  >:( Geloof dat ik nu mijn handen nodig heb voor iets anders dan tiepen...heee nu wordt er door Ozzy ook nog eens naar mijn vlug tiepende vingers gepikt :-\

Sugt....

hippysuus

Citaat van: Ankie op 17 november 2005, 16:17:32
Hoi Suus

Ik wist niet eens dat er zoveel uren in 1 week zaten ;D :D ;).

Pianoles lijkt me errug leuk !
Ben wel benieuwd of het een rustgevende werking op de valkjes heeft !!

Nou Suus ...werk ze !

Groet van Ankie

Dan moeten ze wel heel goed luisteren want ik speel met de koptelefoon op ;D ;D De buurt zou me anders niet zo dankbaar zijn haha.

Petra en Cheeky

Valken in je eten?! Ik dacht dat je vegetarisch was?!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

hippysuus

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 18 november 2005, 14:24:59
Valken in je eten?! Ik dacht dat je vegetarisch was?!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

Ik eet niet veel vlees (en meestal k i p sttttt) maar de valkjes zijn vrijwillig in mijn bordje gesprongen ;D Ik heb ze ook niet opgegeten maar weer uit het bord geduwd...de lummels ::)

Hmmm ik heb trouwens het voorgevoel dat er bij Tommy in de buik een eitje groeit. Ze loopt ook maar steeds op de bodem te scharrelen (wat helemaal niet wil want er zit een rooster over) en dat doet ze anders nooit.

Ik heb al eens aan haar gevoeld maar kan het niet echt goed voelen...tis meer een gevoel, ik ken mijn meisje tenslotte. Misschien moet ik eens een nestblok gaan halen? Of moeten dat er dan meteen twee worden omdat Billy dan ook wil broeden?

Hmmm oh wijzen der valkparkiet.com geef Suus raad ;D :-*

Petra en Cheeky

Sorry Suus... ik ben niet wijs genoeg!  :-\ Maar er zitten genoeg wijze dames en heren hier op het forum die je vast wel kunnen helpen met deze eierige vraag!  ;) ;D ;D ;

Groetjes,
Peet

Mariska

Hoi Suus,

Je zou de foto's van Nel eens kunnen vergelijken met Tommy.
Daarop zie je heel duidelijk hoe ze erbij zitten als er een ei aan komt ;)

En na al dat gefoepjanknol kon hij weleens bevrucht zijn :o ;D ;)

Ennuh, leuk dat je er weer even bent :D
Je word wel gemist hier hoor.
Zeker door Riny die nu alleen Limboland moet vertegenwoordigen ;D ;) :-X

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Citaat van: Mariska op 18 november 2005, 21:15:01

Je word wel gemist hier hoor.
Zeker door Riny die nu alleen Limboland moet vertegenwoordigen ;D ;) :-X

Hoy Suus
Je moest eens weten hoe een zware taak dat dit is.
Maar ik weet dat je niet anders kunt.
Als jij over een tijdje meer vrije tijd hebt rust ik wel uit.
Groetjes Riny :D :D

hippysuus

Hallo allemaal, ik heb de meeste vervelende zaterdag klussen nu wel gedaan alhoewel....laat ik maar zeggen dat ik het nu wel genoeg vind geweest  ;D

Ik heb jullie nog niet verteld dat ik verleden zaterdag ineens zag dat er in het voer van mijn lieffies allemaal kevers zaten :o :o

Dat was mijn hele drukke week en ik was meteen bang dat ik het al een paar dagen niet had gezien. Ik had dat voer gekocht bij een nieuwe dierenwinkel, nou daar gaan we dus nooit meer heen he?! >:(

Ik heb alles gauw weggegooid en een zak standaardvoer gekocht bij een dierenwinkel in de buurt, ze moeten tenslotte wel kunnen eten.

Ze lijken er niet aan te hebben overgehouden maar ik vond het wel supersmerig dat ik ze dat heb voorgezet. Ik zag dus ineens het zaad bewegen toen ik ze nieuw voer had gegeven en toen ik beter keek zag ik dus de kevertjes...gatver >:( :o

Bij de winkel in vlodrop hebben ze op zich wel goed voer maar daar kan ik niet zo makkelijk komen. Het standaard voer in de dierenwinkel heeft vind ik veel te weinig verschillende zaadjes erin. En dan zijn er nog de voorverpakte doosjes in de winkel, de prijs is 3 keer zo hoog en volgens mij zit er nog steeds niet echt veel diversiteit aan zaadjes in.

Als iemand van jullie mij iets kan aanraden graag, ik moet ook nog op zoek naar zo'n vervoersbox voor de valken zoals ik op het forum ooit ergens heb gezien (en nu  niet meer kan vinden). En dan nog...vervoer je daar dan 1 valkje in? Heb ik voor 3 valkjes ook 3 boxen nodig?

Ik bep weer wat af geloof ik..mijn gedachten gaan met me op de loop. Ik ga me eens nuttig maken en een paar mooie foto's uitzoeken van de valkjes om jullie mee te vervelen ;) Eens kijken of ik een begin foto van Ozzy kan vinden en dan een foto van nu zodat jullie kunnen zien hoe zijn koppie veranderd is  :D

Groetjes,
Suus

Riny

Hoy Suus
Als je graag hebt dat ik je een vervoersboxje mee breng moet je het zeggen.
Heb je nog voorkeur voor een kleur??
En ik had er geld voor over gehad als ik je gezicht had gezien,toen het zaad ging lopen.
Groetjes Riny ;D ;D