Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 31 oktober 2005, 19:58:12
<<kwijl>>
Wat een heerlijke foto's!!! Echt super gelukt!!  ;)

Hoe issie verder? Beetje bijgekomen van je drukke werkweekend?

Groetjes,
Peet

Je wil het niet weten....nee het is gedaan met de rust nu. Vanaf vandaag is de drukte echt begonnen.

Voor de job in Maastricht heb ik een collega ingewerkt dus daar ben ik nu gelukkig van af. Het eerste project is begonnen, ik mag voor het werk een dikke som euri uitgeven (jammer dat het niet van mij is ;D ;D) en moet voor 40 landen servers gaan bestellen. Dit project duurt iets meer dan een jaar en met het opzetten gaat veel tijd gepaard (zoals dat bij projecten het geval is ::)).

Dan mag ik vrijdag nog een presentatie gaan geven bij een klant in Den Bosch en begint binnenkort een tweede project in Engeland....nee ik krijg mijn salaris niet kado ::) ;D

Dus als ik af en toe wat weinig op het forum ben en niet zo heel veel dagboeken bij kan houden.... :-[ :-\

Petra en Cheeky

Ha Suusje!

Klinkt inderdaad als een drukke baan joh! Dus je sjeest binnenkort heel Europa (of verder nog?) af? 40 landen! Da's niet niks!

Vergeet je jezelf niet, bij al die drukte? Even relaxen in een herfstbos, kan helpen! Dat merkte je!  ;) ;D

Liefs,
Peet

hippysuus

Was het maar waar...nee ik blijf op mijn plekje zitten, we hebben techneuten die de wereld overvliegen en de servers installeren...daar hoor ik helaas niet bij   :(

Mijn manager is een engelsman, dus ga ik af en toe naar Londen. Verder ga ik soms naar Kopenhagen toe. Ik werk voor Europa, Midden-Oosten en Zuid-Afrika...gelukkig hoef ik niet zo heel veel op reis, dat vind ik niet fijn voor de verenmonsters hier.

Ach, het is allemaal een hoop gedoe en geregel maar wel erg leuk...ik word gek als ik een voorspelbare baan (of dag) heb :D dan vind ik het na een poosje zo saai worden.

Het is maar goed dat ik jullie heb ;D ;D

hippysuus

OOOOOOOOOOH BILLY ZIT KIPPETJE EN OZZY ZIT ER BOVENOP....IK GELOOF DAT IK NU WEET WAT IK VOOR GESLACHT VOGELTJES HEBBBBB OOH ZE DOEN HET ECHT... :o :o :o

Riny

Hoy Suus
Dan maar snel aan het breiwerk voor je kleinkinderen.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

hippysuus

Ze zijn gestopt omdat ze samen op de grond vielen ::) maar ze deden het echt...dat Ozzy zo maar weet hoe het moet zeg..ik ben nog in shock ;D :o :o

Nou..ik heb dus 2 meisje en 1 jongetje..dus moet er nog een knappe bink voor mijn meisje tommy bij he?

Tommy is volgens mij een cinnamon valkje waar bont in zit...dus samen met dat valkje van jou krijg ik vast leuke mini valkjes.

Van Ozzy en Billy ken ik de ouders niet...geen idee wat daar uit kan komen...hahaha nou ja..ik geloof het nog steeds niet zeg.

Rianne

gonnie

Hoi Suus
leuk hè als je dat wipwappen voor het eerst ziet , had je geen foto gemaakt of was je bang om ze te storen, de eerste keer dat frans en indy dat deden moest ik zo lachen , nu wipwappen ze bijna iedere dag , en Indy is van april nog een kleuter dus, ene mooie foto van Ozzy.

groetjes Gonnie

Gerda

Toen Nezumi en Grisha het hier voor de eerste ker deden was ik ook stomverbaasd dat Nezumi zo maar wist hoe het moest. Hij is al vijf jaar en had nog nooit een popje gehad.
Nou dat wordt staks niet meer Suzy's Quatro, maar dat gaat richting de 10 valkjes  ;D ;D ;D ;D

Ja op de tweede foto zag je duidelijk dat Ozzie zat te genieten van de douche!!

Groetjes G

hippysuus

Ik was te beduusd om foto's te maken...ben ik nog steeds. Ik geloof nog altijd niet wat ik net heb gezien :o

Het fraaie is dat ze altijd ruzie met elkaar maken, die twee doen nooit lief tegen elkaar. Als Ozzy wil kroelen dan vraagt ie dat altijd aan Tommy...en dan biedt Billy zich 1 keer aan en hop gelijk erboven op.

Ik had dat nog nooit in het echt gezien en pff nou ja..ik ben nog altijd zwaar onder de indruk ;D Hoe Ozzy dan gaat zitten swingen en hoe die staarten dan aan de kant worden gegooid. En hoe Billy haar koppie helemaal omhoog hield..tssssk rare vogels hoor....ze zitten net samen in de jeugdrui!

Ben nog steeds met stomheid geslagen..haha duf he?

♪ Marlies

Hoi Suus, ;D

Maken ze ook geluid, ik heb hier een koppel zitten waarvan de pop heel de buurt bij elkaar "kreunt" :-[ :-\

Groetjes Marlies ;D

bobbie

Citaat van: hippysuus op 31 oktober 2005, 21:11:48
OOOOOOOOOOH BILLY ZIT KIPPETJE EN OZZY ZIT ER BOVENOP....IK GELOOF DAT IK NU WEET WAT IK VOOR GESLACHT VOGELTJES HEBBBBB OOH ZE DOEN HET ECHT... :o :o :o

WHAHAHAHAHAHAHA

hippysuus

Citaat van: marlies op 31 oktober 2005, 22:07:01
Hoi Suus, ;D

Maken ze ook geluid, ik heb hier een koppel zitten waarvan de pop heel de buurt bij elkaar "kreunt" :-[ :-\

Groetjes Marlies ;D

Het waren van die lieve zachte piepgeluidjes...heel schattig  :D het was de eerste keer..misschien moet de herrie nog komen. Daarna sjeesden ze met zijn tweetjes als gekken door de huiskamer en ze zitten nu nog steeds druk te fluiten ;D

Caroline

Een hele originele naam voor de verhaal hoor!  :D

En wat een lieve douchefoto's, ze zit inderdaad echt te genieten.  :)

Gefeliciteerd met "je eerste wip"!!  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

uhmmmm ik denk dat woorden overbodig zijn..... :-X :-X

Ze laten mij hier helemaal blozen die twee ::) :-[