Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Die ketting is helemaal handgemaakt...er was eerst niets en toen een juweeltje  ;D Kun je dus echt allemaal zo leren online. Ik ga ze je vanavond toesturen na de film!

hippysuus

Citaat van: Riny op 16 oktober 2005, 20:16:28
Hoy Suus
             
Dit is voor het mooie compliment dat je mij maakte in het dagboek van petra.
Ik ben er wel verlegen van geworden hoor.
Liefs Riny :-*


Het is welgemeend Riny!!

Groetjes en dankjewel,
Suus

Carin

Hoi Suus,

Ik kwam je dagboek tegen en wilde wat bij je schrijven! Alleen ben ik niet helemaal bijgelezen, maar ik vind het wel super om je belevenissen te lezen!
Die ketting is echt mooi!

Groetjes Carin

bobbie

Hoi Suus,

Tjonge, wat een diverse onderwerpen. Knutselfreak ben ik niet, maar het is wel leuk om te zien.

Is het een idee om een mooie klaproos te maken en te verwerken in je handtekening? Het greep mij erg aan, die klaproos. En Hippie ook natuurlijk :).

Over man-pop-pop of toch een man. Hou maar op. Cootje begon op een gegeven moment (toen heette ze nog Cobus) te fluiten als een kerel. I kwas er dus van overtuigd dat het een ventje was. Tot ze een paar maanden later kippetje ging zitten.

Je barst af en toe van de verrassingen. :D

groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Citaat van: hippysuus op 16 oktober 2005, 20:21:44
Die ketting is helemaal handgemaakt...er was eerst niets en toen een juweeltje  ;D Kun je dus echt allemaal zo leren online. Ik ga ze je vanavond toesturen na de film!

Hij is prachtig geworden, ik zou 'm zo kopen, maar dan met m'n eigen naam erin natuurlijk!  ;) ;D
Stuur maar na de film... al ben ik dan -denk ik- niet meer online, want mijn wekker gaat al om half 6....

Hartstikke bedankt voor alle tips... ik krijg er helemaal zin in!

Enne... Nel's idee om de klaproos in je handtekening te verwerken, klinkt prachtig!

Liefs,
Peet

Riny

Hallo Suus
Hoe is het in het ''zonnige zuiden''
Daar heb ik nog altijd heimwee naar,naar die streek .
En dan te bedenken dat ik er al 43 jaar weg ben.Maar het blijft me trekken.
Wat kun jij mooie dingen maken op de computer!!
Ik ben al blij dat ik foto's kleiner kan maken en kan plaatsen.
Maar ja verschil moet er zijn .
Heb je niet te hard gewerkt dit weekend?
Zorg maar dat je baas je wat opslag geeft voor dat harde werken.
Knuffels voor je valkjes.
Groetjes Riny :D :D :D

hippysuus

Het zonnetje scheen best lekker vandaag maar de wind was wat frisjes. Ik geloof dat nu de herfst echt gaat beginnen...verandering van spijs doet eten nietwaar?

Weet je Riny..de een is handig in computeren, de ander is handig in het opvoeden van baby vogels ;D Het is maar goed dat we allemaal onze eigen talenten hebben.

De komende 3 dagen werk ik fijn thuis maar tussendoor blijf ik keurig van de site hier weg....dan heb ik in het weekend ook de tijd om eens lekker een mooie handtekening te maken. Eens kijken of ik nog weet hoe het moet.

Ik zag vandaag in de pauze iets lekker limburgs liggen bij de bakker...nonnevotten! Hmmmm ;D

Hoie,
Suus

Riny

Hoy Suus
Wedden dat niemand weet wat dat is wat je gaat eten?
Maar ik vind ze heerlijk ,ik denk dat ik mijn auto maar in de R van racen zet en even aan kom bij jou.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Gerda

Ik ken het,

Je kunt ze zelf maken:
50g roomboter
125ml melk
250g bloem
7g gedroogde gist
(3 anijsblokjes) eventueel
1 ei
50g suiker
zout
frituurolie
poedersuiker

Bereidingswijze
Verwarm op een laag vuur 50g roomboter met 125ml melk tot
de boter is gesmolten • Zeef 250g bloem boven een kom en roer er 7g gedroogde gist door • Stamp 3 anijsblokjes fijn • Schenk de warme melk bij de bloem, voeg 1 ei, 50g suiker, de anijs en een snufje zout toe en kneed tot een samenhangend deeg. Laat het deeg afgedekt op kamertemperatuur ca. 1 uur rijzen • Kneed het deeg door en voeg indien het deeg te plakkerig is nog wat bloem toe. Vorm van het deeg ca. 10 dunne rolletjes en leg in ieder rolletje een knoop. Laat de rolletjes onder een theedoek
ca. 20 minuten narijzen • Verhit frituurolie tot 180°C en frituur de nonnevotten aan beide kanten in ca. 5 minuten gaar en goudbruin. Laat ze uitlekken op keukenpapier en bestrooi ze royaal met poedersuiker.

Ik zal nog een een foto zoeken!!!

Gevonden:


Groetjes Gerda

Rianne

Ik zal maar niet zeggen waar ik het op vind lijken :P

hippysuus

Heeee lekker Gerda, bedankt voor het recept...ga ik zeker ff proberen!!

Het lijkt op nonnevotten Rianne  ;D ;D maar volgens mij heb jij wat anders in gedachten...hihihi

Eigenlijk is het hetzelfde als berliner bollen, maar die zijn dan met jam gevuld.

He lekker...krijg er honger van!

Riny

                                                 
Hallo allemaal
Aan de nonnevotten HEERLIJK!!
En daarna gaan we allemaal samen naar het afslankforum.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

bobbie

Hoi Suus,

Bedankt  voor je berichtje in mijn verhaal. Ik heb begepen wat je bedoelde ;). Ik beschouw het als een groot compliment.

Werk ze.

groetjes, Nel :)

Christine

Dat ziet er heerlijk uit!  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Zoooo, tis goed geweest voor vandaag. Heb zat van het werken.

De drie kippetjes lekker eruit gelaten nu, Ozzy is nu zo erg in de rui dat het net een stekelvarkentje is geworden...de nieuwe pennen steken overal door zijn veertjes heen, aaaah.

Verder denk ik steeds meer dat het een mannetje is want hij vind het maar wat leuk om zijn koppie diep in de metalen voerbakken te duwen en dan te gaan "wauwelen", klinkt namelijk zo lekker hol ;D ::)

Bij Billy zie ik ook steeds meer stekels in de nek komen maar die zit toch nog mooi strak in de veren.