Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Heya leeftijdgenote!

Leuk om te zien wie er schuil gaat achter Hippysuus (hoe kom je aan die naam trouwens, Suus snap ik nog wel, maar hippy, is dat het soort kleding dat je draagt offfe???)

39 oud? Welnee, hoe kom je d'r bij!
Zolang je maar gek genoeg blijft doen, zal niemand je 39 geven hoor!

Groetjes,
Petra

XxLindaxX

Hoi Suus,

Ik hoop dat Tommy weer wat bij is gekomen na zijn aanvlieging met het plafond. Leuke foto's van je musketiers! ;D
En natuurlijk ook leuk om eens te kijken wie de persoon achter de naam is. hahaha
Hopelijk is de operatie van je moeder goed verlopen. Ik weet hoe belangrijk een moeder voor iemand is en vooral als blijkt dat je moeder ziek is. Het zal wel moeilijk voor jullie beide en natuurlijk andere familieleden zijn na zo'n diagnose. Maar jullie hebben elkaar en zullen er ook wel uit komen samen. ;D
Ik zal snel kijken hoe het gaat met jou en de musketiers.

groetjes Linda

hippysuus

Hoihoi,

Zeg Peet, misschien kunnen we dan volgend jaar samen onze veertigste verjaardag vieren? Ik ben op 25 juni jarig en jij? :D

Je bent inderdaad zo jong als je je voelt, 'smorgens ben ik altijd wat brak en voel ik me 50 maar zo tegen de avond aan ben ik in ene 20 hoor ;D

We zijn bij ons thuis met zijn vijfjes Linda...allemaal vrouwen ;D Ik heb nog wel een vader maar die zie ik van kleins af aan al nooit. Bij ons thuis is het een moeder en 4 dochters...vroeger waren we allemaal tegelijk ongesteld ::) hahaha dan werd er bij ons thuis wat afgemopperd hoor!

Ondanks dat ik al bijna 40 ben, een leven zonder mijn mama kan ik me nog niet voorstellen hoor, dus die gedachte duw ik nog heel ver weg. Ik kan nu alleen maar hopen dat de uitslag goed zal zijn en als de uitslag niet goed is...dan zijn we er voor haar om haar er doorheen te laten vechten. Samen sta je sterk en met humor en liefde in je leven wordt het allemaal weer iets draaglijker!

hippysuus

Jee alweer een dag voorbij, dat gaat hard zeg!

Vandaag ben ik naar de dierenspeciaalzaak gegaan waar ze vooral veel verstand hebben van vogels.

Ik heb maagkiezeltjes en grit gekocht (ja zonder houtskool en roodsteen..ik had het forum goed gelezen  ;D ).
Sepia en mineraalblok hadden ze al.

Nu heb ik daar ook wat gehaald voor de rode oogleden die Ozzy nu weer heeft, het heet Astricycline en is van Bogena. Het is een geel poeder dat je in het water kunt oplossen of als poeder bij het eivoer kunt gooien (ik heb dat laatste nu maar gedaan omdat valkjes niet zo veel drinken maar des te meer snoeperds zijn!).

Ze hebben dit van mij ook gehad toen ik ze net had gekocht omdat ze toen beiden zo verkouden leken (geen snotterig neusje of uiterlijke kenmerken zoals bol zitten...maar wel van binnenuit snotterige geluiden maken en rode oogleden). Na een week waren ze zichtbaar opgeknapt en waren de vreemde geluiden ook weg dus het lijkt toch te helpen.

Ik denk dat ik het niet lang genoeg heb doorgetrokken en doe het nu nog eens 10 dagen, Tommy krijgt het dan ook binnen maar dat kan geen kwaad.

Billy ging vandaag op het hoofd van de buurjongen zitten kirren...had het vreselijk naar zijn zin op dat stekelige gel hoofdje  ;D

Groetjes,
Suus

Rianne

het gezicht achter de valkjes... :) Je ziet er helemaal niet oud uit hoor, 39 is nog jong! Leuke foto's van je valkjes, vooral die van het fotomodel is leuk!

hippysuus

31 augustus 2005, 14:13:29 #95 Last Edit: 31 augustus 2005, 14:17:41 by hippysuus
Thanks Rianne, en ik heb niet eens gefotoshopt ermee ;D

Ik ben helemaal happy! Ik heb vanmorgen de grote kooi weer naar buiten gesleept, een heel gedoe nog ondanks de wielen. Nu ben ik maar naar binnen gegaan, voor mij is er geen schaduw meer nu en dan brand je weg op het balkon. De vogels hebben gelukkig schaduw van de kooi dus die kunnen nog wel even buiten blijven.

Ik dwaal af...dat is niet waarom ik happy ben ;D Maar ik was er wel getuige van dat Ozzy en Tommy aan het kroelen gingen...hoeraaaaa!!

Ik had het helemaal opgegeven, dacht Tommy wil echt alleen met mij kroelen en moet die andere 2 niet in haar buurt (kon ook wel lelijke knauwen geven aan die 2) maar vandaag deed ze ineens haar hoofd naar beneden bij Ozzy om te laten weten dat ze graag gekroeld wilde worden! Yesyesyes!!

Ik heb er zelfs een foto van..weliswaar door de tralies heen en het was maar even..maar toch, het begin is er!

Kzal de foto er zo opgooien..eerst ff bewerken :D

En daar istie al...links Tommy - rechts Ozzy  ;D

Riny

Hoy Suus
Wat leuk voor jou.
Wedden dat je volgend jaar valkjesoma wordt??
Groetjes Riny :D :D :D

Kirsten

Hoi Suus,

Leuke foto's! en leuk om te weten wie er nu achter hippysuus schuilt ;) :D
De kroelfoto is top :D, ik denk dat je inderdaad nog weleens ene valkjesoma wordt!,.  ;D

Ik hoop dat je moeder snel wat opknapt, maar vier dochters om haar heen kan alleen maar positief zijn. Moet ze lang op de uitslag wachten?. Ik duim voor jullie dat ie goed is.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hippysuus

HOERAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

MIJN MAMA HEEFT GEEN UITZAAIINGEN!!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ze moet nog wel 6 weken bestraald worden maar verder is alles ok!!!  ;D ;D ;D

Bedankt voor het meeleven allemaal!!!

Groetjes en knuffels,
Suus

Riny

Hoy Suus
Is dat even goed nieuws!!!
Gefeliciteerd.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Gefeliciteerd met je moeder, Suus! Hartstikke fijn dat er geen uitzaaiingen zijn! Een dikke  :-* voor jou en je moeder!

Samen 40 worden volgend jaar?! Lijkt me geweldig! Ik ben op 17 juli jarig, dus 't zou kunnen.... ware het niet dat ik mijn verjaardag eigenlijk nooit vier en 40 klinkt al zooooo oud! Twijfel.... :P ::)

Lief zeg dat ze samen kroelen nu! Leuke foto van het kroelmoment!

Groetjes,
Petra

Rianne

Gerda

Hoi Suus,

Wat zullen jullie opgelucht zijn met dit goede nieuws!!!
Dan zijn die vervelende nabestralingen toch goed te accepteren, als je weet dat het ook allemaal veel erger had kunnen zijn!!
Ze moet wel lekker haar rust nemen hoor, want ook bestralen kost veeel energie!!

Groetjes Gerda

hippysuus

Hoi Allemaal,

Ik heb inderdaad op internet gelezen dat het mijn moeder aardig wat energie gaat kosten.
Gelukkig kan ze via het ziekenfonds elke dag met de taxi naar het ziekenhuis heen en weer, dat scheelt weer een beetje. Maar ja...42 dagen achter elkaar naar het ziekenhuis heen en weer.

Maar inderdaad, tis bijna peanuts vergeleken bij wat het kan kunnen zijn!

Over de valkjes is vandaag niet zo veel te melden, ze hebben weer een schone kooi, zijn gedouched en hebben daarna met elkaar zitten vlooien...wat dat betreft gaat het dus perfect!  ;D

Tommy's staart heb ik deze keer eens extra goed nat gemaakt (ik had eerder al eens geschreven dat haar staart zo stinkt) maar dat hielp helemaal niets. Raar hoor...staart stinkt zo ook maar is nog wel te doen, als hij echter nat is dan is het niet te harden. Er zit helemaal niets aan de staart...brandschoon om te zien. Rare vogel  ::)

Verder hebben ze vandaag niet eens zoveel gesloopt ;D

Morgen en overmorgen moeten ze alleen op het huis passen omdat ik mijn zusje ga redden van haar vervelende computer.

Riny, als je vanuit Horst gemopper hoort dan ben ik dat omdat de pc niet mee wil werken ;)

Groetjes en slaap lekker,
Suus

bobbie

Hoi,

Wat een geweldig nieuws betreffende je moeder!!!!!!!

Wat zal er veel van jullie schouders zijn afgevallen. Poeh, wat een opluchting.

Wel even tanden op elkaar om door die 42 dagen heen te komen, maar gelukkig heeft ze aardig wat aardige dochters  ;D

Doe haar de groeten van oma Nel  ;D

groetjes, Nel :)