Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

bobbie

Hier is Melina pas een week of 10  :-[ :-X :-\

Groetjes, Nel ;)

hippysuus

Nou, ik ben blij dat ik hier altijd mijn ei kwijt kan....hmm nog een beeldspraak? ;)

10 weken, ja ik denk dat mijn schatjes ook zoiets zijn. Maar volgens mij was dat van Ozzy erg onbewust, het leek ook net alsof ie aan het afstoffen was met zijn "plumeautje" :D

En Billy, die reageerde dus op het gedrag van Tommy...Ha, die heeft laatst met mij meegekeken naar de rapportage over toy-boys en dacht dat kan ik ook ::)

Die stoom cursus ga ik warmhouden hoor, want van die foto met Melina komt ook stoom af...

Rianne

Laat die foto maar niet aan je valkjes zien!

Petra op het werk

Citaat van: hippysuus op 23 augustus 2005, 21:55:07
Nou, ik ben blij dat ik hier altijd mijn ei kwijt kan....hmm nog een beeldspraak? ;)

10 weken, ja ik denk dat mijn schatjes ook zoiets zijn. Maar volgens mij was dat van Ozzy erg onbewust, het leek ook net alsof ie aan het afstoffen was met zijn "plumeautje" :D

En Billy, die reageerde dus op het gedrag van Tommy...Ha, die heeft laatst met mij meegekeken naar de rapportage over toy-boys en dacht dat kan ik ook ::)

Die stoom cursus ga ik warmhouden hoor, want van die foto met Melina komt ook stoom af...

Plumeautje.... hoe verzin je het!!  ;D ;D ;D
Ik ben toch wel benieuwd wie er achter Hippysuus zit hoor, want volgens mij heb je ook wel heel veel humor!!!

Riny

Hallo Petra
Achter Hippysuus zit een rasechte Limburgse!!
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Dat merk je dan toch meteen he?!?! :P ;D :P ;D
Zou ik stiekum eigenlijk ook uit Limburg komen? Ik mag jullie humor wel!  ;) ;D

hippysuus

Hallo, ik ben er weer...en heb vast een heleboel gemist dus ik ga zo lekker dagboek/verhalen surfen ;D Als ik het goed heb heeft Lin al haar nieuwe schatteboutje opgehaald...ben benieuwd.

Met die drie donderstenen van mij gaat het best goed, ik mag Billy nog altijd niet knuffelen maar hij is niks bang voor me. En Ozzy is toch zoooo'n schattig valkje, die kan ik wel opvreten!

Tommy was laatst van schrik tegen het plafond gevlogen toen Ozzy het nodig vond om bovenop haar te landen (en natuurlijk net voor ik weg moest..grrr). Ze bloedde een beetje boven haar snavel en de kuif was was geknakt door het schaven, een paar veertjes zijn er daardoor afgevallen.

Ik heb trouwens het idee dat ze Billy en Ozzy toch weer een beetje verkouden beginnen te worden. Ozzy's oogleden zijn weer rood aan het worden....even in de gaten houden maar, ik denk dat ik de antibiotica niet lang genoeg heb doorgetrokken (8 dagen).

Met mijn moeder gaat het best goed, we moeten natuurlijk wel even de einduitslag afwachten. Vervelend dat dat even op zich laat wachten. En ze is natuurlijk niet blij met de deuk die ze nu in 1 borst heeft zitten :-\

Zo nu eerst ff surfen met een kopje thee erbij  :D

Riny

29 augustus 2005, 15:00:19 #82 Last Edit: 29 augustus 2005, 15:02:39 by Riny
Hallo Suus
Weer in je eigen huisje terug?
Ik vind het heel lief dat je een paar daagjes bij je moeder gebleven bent om haar te steunen.
En dat je moeder niet blij is met haar figuur kan ik begrijpen,hopelijk kan ze het over een tijdje wel  accepteren.
Ik heb in het dagboek van Nel gelezen dat jij zo graag in de grond wroet,bij deze ben je uitgenodigt.
Wij hebben 3000 vierkante meter tuin, dus kom maar op!!
Wel hoop ik dat je het mis hebt wat de verkoudheid van je valkjes betreft,maar je bent er zo wel snel bij.
Hoye wah (dat houden we erin)
Groetjes Riny (die andere Limbo) ;D ;D ;D

hippysuus

Nou hehe..pfff tis me gelukt om de kooi naar buiten te sjouwen...ze vonden het heeeerlijk en hebben buiten lekker zitten kirren.

Hier is bewijsmateriaal..zie zonnetje  :)

Inmiddels zijn ze weer binnen en hebben eerst ff gymnastiek gedaan...tommy had niet zo'n zin geloof ik  ;D

Hier zitten ze gezellig allemaal bij het vrouwtje....

Ik zal eens proberen om mezelf er helemaal op te zetten....gaat zo moeilijk in je eentje :D

En ja....ik heb ook maar eens geprobeerd om portretjes te maken. Die twee kleine donders blijven niet zo goed stil zitten, dus mijn vinger moet je maar wegdenken  ::)

Eerst maar eens Billy...

En toen was daar Ozzy...zo moet die kleine oogjes en dat kuifje naar beneden...lief he? Zo kijkt ie heel vaak. Af en toe denk ik dat er wat zwaluw inzit aan vaders kant ;)

En dan de uitsmijter....Tommy heeft het goede voorbeeld gegeven en heeft model gespeeld....aaaah! Die had voor valk van de maand gemoeten, dan had het meisje met gemak gewonnen ;D

Dat waren ze weer...ik probeer nog altijd actie foto's te krijgen maar ze zijn nog nooit gelukt ::)

Riny

Hoy Suus
Tegen zulke gymnastiek daar kan geen sportschool tegen op ;D.En je blijft er heerlijk slank bij.
Maar het zijn prachtige foto's die je hebt gemaakt.
Ze kijken zo heerlijk dromerig weg ,je ziet ze denken ''wat was dat fijn''
Hoye woh!!Riny  :D :D :D

Petra en Cheeky

29 augustus 2005, 17:52:37 #85 Last Edit: 29 augustus 2005, 18:05:33 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha Suus!

Goed om te horen dat alles OK is met je moeder! Natuurlijk is het nooit prettig om je lichaam "gehavend" terug te krijgen! Maar het doel waarom en de uitkomst nu, geven toch weer goede hoop?!

Je hebt dan misschien geen actiefoto's gemaakt, maar persoonlijk vind ik deze close-ups veel mooier! Prachtig gedaan hoor! Ik ben een echte close-up-gek! Met name omdat je de uitdrukking in de ogen van de valkjes zo mooi kunt zien en de lichtjes erin! Heeeeeerlijk!

Enneh... Suus, ik wil ook idd wel iets meer van je zien, dan je hand.... ;D

Groetjes,
Petra

hippysuus

29 augustus 2005, 18:03:54 #86 Last Edit: 29 augustus 2005, 18:15:29 by hippysuus
Vooruit dan maar, 2 suus foto's  ;D zelf in de spiegel gemaakt....inmiddels is mijn haar een stuk blonder geverfd.

tadaaaaaaaa de foto's van de valkjes mama van de drie musketiers ;D

Oja..en ik ben 39 jaar (niet dat je denkt jeee wat ziet ze er oud uit op de foto hahaha :P)

bobbie

Hoi Suus,

gelukkig gaat het wat beter met je moeder. Je krijgt er zo'n dreun van, zulke gebeurtenissen. Je bent ook het vertrouwen in je eigen lichaam kwijt als er ergens kanker wordt geconstateerd. Bij elk dingetje wat je voelt gaan er dan alarmbellen af  :-\

Ik hoop dat ze zich snel lichamelijk en geestelijk beter zal voelen.

En wat sta jij leuk op de foto's, niks mis mee hoor. En je bent nog jong, ik word binnenkort 51.

Ja, en van je birdies hoef ik niets te zeggen natuurlijk, wat een lekkertjes he. Geniet maar van ze.

Ik ga weer verder zwerven hier. Hou je taai enne. ............. hoye woh  ;), Nel  :)

(kan iemand me wel even vertellen wat dat betekent? :-\

misschien wel: krijg de klere  :-X, mar zo schat ik Riny niet in hoor  ;)

hippysuus

Hahaha nee hoor...het is gewoon een limburgse doei  ;D

aad

hoi  suus

Nee hoor je ziet er piep uit op die foto's hoor  ;D
En tegenwoordig kan je veel aan een foto doen HAHAHA (geintje)
Ben zelf al een oude man  ;D

Groetjes Aad