28 april 2024, 01:49:31

Fotowedstrijd - De regels

Gestart door Peter, 12 augustus 2005, 07:23:32

« vorige - volgende »

Peter

12 augustus 2005, 07:23:32 Last Edit: 22 december 2006, 12:10:56 by Ivy
Fotowedstrijd:

De regels:
•   Elke maand wordt er een fotowedstrijd gehouden. Elk lid mag 1 foto per maand opsturen naar het adres fotowedstrijd@valkparkiet.com.
•   Elke maand zal een andere thema hebben. Op de thema's kan je enkele maanden vantevoren stemmen in de topic die hiervoor geopend is. Heb je een idee voor een thema dan kan je het daar ook laten weten. De foto's die niet voldoen aan het thema worden niet geplaatst.
•   De foto's mogen maximaal 60kB zijn (of ze worden verkleind door ons).
•   Voor overzichtelijkheid moet de naam van de foto deze vorm hebben: <maandjaar_loginnaam.jpg>, bijvoorbeeld: september2005_Beppie.jpg 
•   De foto's mogen de hele maand voor de wedstrijd worden ingestuurd. Rond de 1ste dag van de maand worden alle ingezonden foto's geplaatst in eigen topic en mag er gestemd worden tot het eind van de maand.
•   Heb je twee keer achter elkaar gewonnen dan mag je een maand lang niet meedoen, om zo ook een ander een kans te geven om te winnen!
•   De fotobewerking is toegestaan.

Omdat het al enkele keren is voorgekomen dat iemand zijn foto niet tussen zag staan (bijv. omdat de foto nog in zijn/haar outbox stond) ga ik vanaf februari iedereen die een foto instuurt een bevestigend mailtje terug sturen. Heb je geen mailtje gehad binnen drie dagen, neem alsjeblieft contact met me op (kan via mail naar fotowedstrijd@valkparkiet.com of persoonlijk bericht naar ivy)
Ook ga ik op de eerste van de maand alleen de foto's plaatsen en pas de tweede komt er ook de Poll bij, zodat we pas beginnen met stemmen als iedereen die een foto ingestuurd heeft kon kijken of zijn foto er tussen staat.
Voldoet je foto niet aan de thema dan neem ik zeker contact met je op, dus als je geen mailtje krijgt is het mogelijk dat ik geen e-mail van je kreeg.
IN ELK GEVAL KRIJG JE DUS EEN MAILTJE.



Groetjes,
Ivana en Peter

Tara

Hoi Peter,

misschien het thema smullen ofzo?
De beste smulpaap wint ;D

Gerda

Hoi Peter,

Ik vind het een geweldig idee!!!
Kan ik me lekker uitleven!!

Zijn er verder nog regels? Mogen de foto's bewerkt zijn?

Smullen vind ik een leuk thema!!

Andere leuke thema's:
- douche of bad
- slapen
- gapen
- slopen
- spelen
- knuffelen
- portret

Nou dan hebben we het eerste half jaar al gehad!!!

Groetjes Gerda

angel310

-broeden
-jongen
-uitsloven
-kiekeboe
-??
kan zo nog wel ff doorgaan

groetjes angelique

Karin

Ik ben niet nieuwsgierig, maar wil graag wel graag alles weten  ;D : wie is Ivana ? Leuk idee trouwens ! Ik zie al genoeg leuke thema's dus ik hoef niks meer te verzinnen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ivy

Hoi!
Ivana ben ik... Mijn echte identiteit is onthuld  :o ;D
Het leek me zo leuk als er een wedstrijd zou zijn, dat ik mijn hulp heb aangeboden. Ik ga nu helpen met de foto's in de poll te plaatsen.
We zijn maar net begonnen, dus ja, ik denk dat we verder geen regels zetten, we kijken maar hoe het loopt... Dus Gerda, leef je uit met photoshop, maar als jij komende maanden steeds wint, dan gaan we over nadenken ;D ;D ;D.

Tara's thema lijkt me ook leuk, dus als iedereen het goed vindt, kunnen we de thema voor september alvast zetten:
SMULLEN.

Groetjes, Ivy
Nicky en Joepie kunnen niet wachten om mee te mogen doen!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Bianca

vliegen............?!
Erg goede opdracht en grote uitdaging denk ik ;) ;D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

LEUK.....
Wat dachten jullie van de volgende thema's:
- slopen
- rommel maken
- gekke bekken trekken
- lekkerste grijns...

Volgens mij kunnen we met alle voorgaande thema's erbij wel een jaar vooruit!

Groetjes,
Petra

Lin

Hey ik had al een keer een topic hierover geopend.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,10850.0.html

Msischien staan daar nog leuke wedstrijden onder.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkje-jacco

hoi,

wat dacht je van "de nieuwsgierigste"?,
leuk verzonnen verder :D

groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Cobie

Hoi hoi.

Ik ben niet blond hoor  8). Maar het moet een foto van je valkje zijn toch? En dan vind ik dat de foto orgineel moet zijn en niet bewerkt. Sommige mensen zijn zo knap in het bewerken van foto`s dat het net echt is. Ik bedoel dit niet negatief hoor. Ik vind het een ontzettend leuk idee. Dus mijn valkjes moeten weer in de houding.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Petra en Cheeky

Citaat van: Bianca op 12 augustus 2005, 18:07:55
vliegen............?!
Erg goede opdracht en grote uitdaging denk ik ;) ;D

Voor Ankie gesneden koek... ;) ;D ::)
Maar wel een leuke uitdaging!

Karin

Bij het kippenforum hebben ze ook iedere maand een fotowedstrijd en de winnende foto prijkt een maand lang bovenaan de site. Misschien ook een leuk idee voor hier ? Dit is het kippenforum, normaal snijden ze de foto helemaal uit, maar met zo'n kuif was dat beetje te veel werk denk ik  ;D :
http://www.schutters.net/phpBB2/
Verder hebben ze een "gallerie" met alle winnaars van de afgelopen maanden.


Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Citaat van: Karin op 14 augustus 2005, 13:54:34
Bij het kippenforum hebben ze ook iedere maand een fotowedstrijd en de winnende foto prijkt een maand lang bovenaan de site. Misschien ook een leuk idee voor hier ? Dit is het kippenforum, normaal snijden ze de foto helemaal uit, maar met zo'n kuif was dat beetje te veel werk denk ik ;D :
http://www.schutters.net/phpBB2/

Groetjes, Karin.


:o :o :o :o :o

"kippenforum"
http://www.schutters.net/phpBB2/

Karin, ze schieten daar toch niet op de kippen? ??? ?

Groetjes, Nel ;)

Karin

 ;D Nee hoor, is de achternaam van de websitedesigner  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves