28 april 2024, 05:26:39

Fotowedstrijd - De regels

Gestart door Peter, 12 augustus 2005, 07:23:32

« vorige - volgende »

Lin

wordt de wedstrijd ook vermeld in de nieuwsbrief en op de pagina bovenin bij tip?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

Hoi Lin (en alle belangstellenden) :)
Op dit moment is het plan dat de winnende foto in Fotowedstrijd - de winnaars wordt gemeld. Later wordt er misschien een nieuwe board gemaakt speciaal voor de fotowedstrijd.
Ik hoop dat mensen niet erg teleurgesteld gaan worden dat het zo bescheiden blijft (iig in het begin) maar het gaat vooral om de lol. Het is ook niet de bedoeling dat Peter extra werk hieraan krijgt.
Het wordt vast leuk, we kunnen met z'n allen iets van maken, we zullen samen lachen, grapjes maken, huilen... begin ik onzin te schrijven? Het is laat...sorry :P
Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin

Oh ja, misschien ook een regel dat iemand niet meer dan twee keer achter elkaar mag winnen en dan een mand niet meer?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

Hoi Lin.
Ik heb gehoopt dat anderen op jouw voorstel ook zouden reageren, ik wou weten of meer mensen dat willen... dan kunnen we er een regel van maken...

Cobie, ik reageer wel hier, de foto's die groter dan 60 kb worden idd verkleind. Dus voor september hoeven we niet eens meedoen? Ik ben benieuwd naar je foto!

Nog een ding - wil je een foto gebruiken die al ergens op de site staat dan kan je ook alleen de link sturen, dan hoeft ie niet tweede keer upgeload worden.

Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

angel310

ik vind het voorstel van lin heel goed
want er zijn natuurlijk altijd mensen die een tovernaar zijn met de foto programma's op de pc
lijkt me wel zo eerlijk als iedereen een kans krijgt
groetjes angelique

trienke

ik vind eieglijk dat je foto's niet moet bewerken ;)

maar het lijkt me leuk om mee te doen ;D

groetjes trienke

Ivy

Hallo!!!

Ik heb vandaag al de eerste inzending binnengekregen. Spanning is te groot he...  ;D
Een puntje: Alsjeblieft, geef je foto een naam volgens het voorbeeld, dus

september2005_jeloginnaam.jpg
Dit is niet alleen om het voor mij makkelijker te maken, maar ook zodat ik weet, van wie de foto is - als je email adres bijv. vogelvriendin@yahoo.com is, heb ik dus echt geen idee van wie de foto komt en kan ik ook niet checken of je wel een lid ben van het forum en als je wint, weet ik ook niet wie je ben.
Dit is dus heeeeel belangrijk.

De verzoek om een regel toe te voegen (2x winnen, volgende maand niet meedoen) heb ik al doorgestuurd naar Peter, dus we horen binnenkort hoe het daarmee afloopt ;)

Groetjes allemaal en veel succes met fotograferen!
Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

angel310


Cobie

Hoi Ivy.

Per 1 september mag je toch pas insturen?.
Ik ben echt niet blond hoor  ;D.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Ivy

Hoi Cobie.
Ja, dat was de plan... ik ga niet moeilijk doen als ik een paar foto's iets eerder krijg (dan kan ik kijken wat zijn mijn concurrenten :P ;D), maar het liefst opsturen vanaf 1 t/m 10.
Ik ga ze iig pas rond 11 september plaatsen (hopelijk red ik het in 1 dag, het gaat ws een grote klus worden...)
Wat voor kleur haar heb je dan? :P
Ivy
PS: En ja, het moet een foto van je valkje zijn :P  8) :-*




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Cobie

Hoi Ivy.

Momenteel rood  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D.
En wat voor concurenten, de grootste concurent komt 1 september binnen hoor.
Spannend hoor.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Ivy

... ben spraakloos!
Je wil ons allemaal bang maken ;D.
Ik ben nu echt benieuwd naar je foto!
Groetjes, Ivy
PS Nicky en Joepie willen je laten weten, dat ze niet bang zijn geworden! :P




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Cobie

Wacht maar af  8).  Puur natuur geen bewerking  ;). Mijn Beetle is een natuurtalent.  ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Roosje

Ik had mijn foto al ingestuurd ::) Had dit allemaal nog niet gelezen natuurlijk. oeps :-X

Kirsten

Ik heb er nu al zin in :), maar ik moet m'n valken nog even inseinen,. haha fotoreportage moet nog beginnen,.

Groetjes
Kirsten

ps Cobie, ik wordt erg nieuwsgierig! ;D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------