9 mei 2025, 10:19:47

het dagboek van Elvis

Gestart door Mirjam, 5 augustus 2005, 13:34:22

« vorige - volgende »

Mirjam

Ik heb vandaag ook maar een dagboek gemakt, ik weet alleen niet of ik er veel in ga schrijven.
Gister zijn we terug gekomen van de Veluwe en meteen Elvis opgehaald bij de buren.
Vandaag is Elvis lekker nat geworden van de plantenspuit, spuiten en genieten maar.
Alleen was ze toen ze nat was lekker op mijn vaders hoof en shirt gaan zitten en die is dus ook nat geworden.

Meer weet ik nu niet

groetjes Mirjam en Elvis

Ankie

Hoi Mirjam

Kan je wat meer over Elvis vertellen ?

Groet van Ankie

Lin

Hey,

Leuk dat je wat schrijft. Kan je misschien vertellen hoe oud ie is, wanneer opgehaald, wat kan ie allemaal fluiten praten, wanneer komt er een tweede, wat voor kooi heb je enz. Dan weten we wat meer over hem. Want we zijn heel benieuwd!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rian

Welkom hier! We willen ook graag foto's  ;D ;D ;D ;D
Zijn we gek op  ::) ::) ;D

Rian en Joey

Mirjam

Nou ik heb Elvis 1 juni opgehaald bij een vriendin van mijn moeder, ze hadden haar daar al ongeveer 4 jaar,maar moest weg omdat ze niet meer veel tijd hadden voor haar en ze mocht daar niet uit de kooi omdat ze heel drukke honden hebben.
Het is een kroelkippie en zodra het mij lukt zet ik hier wat foto's van Elvis.
Nu even wat over mij, ik ben 11 jaar en heb 1 broer en 1 zus,
we hebben hier 1 hond, 2 cavia's, vissen en 1 valkparkiet.
groetjes Mirjam en Elvis

Lin

Hey,

Kijk zo weten we wat meer. maar wat een geluk dat ullie een valkparkiet erbij konden nemen.Maar zo te lezen is een lieverd zoals elvis altijd welkom. En wat voor vissen hebben jullie?

Groeten, Lin

Mirjam

Ik heb een stuk of 12 guppy's, niets bijzonders.

Vandaag was het wel even schrikken, mijn zus vind Elvis niet zo leuk en lief en pest Elvis wel is, vandaag botste ze tegen de stoel op waar Elvis zat, Elvis vloog toen van schrik 3 keer de kamer rond, en landde toen op de bank.
En Elvis is er niet met de schrik vanaf gekomen, maar mist nu ook 2 staartveren, die er gelukkig zonder bloeden uitgingen.
Ik ben nu wel erg boos op mijn zus omdat ze zo met Elvis omgaat. >:(

groetjes van Mirjam en Elvis

Roosje

He, wat vervelend van je zus! dat doe je toch niet :-\ Hoe elvis maar lekker bij je en uit de buurt van je zus.

Lin

Hey,

Leuk ik heb oo guppen gehad maar heb nu wat duurdere vissen zoals maanvissen en discussen.

Hier is een foto van mijn discussen.

Maar wat naar van je zus om zo te doen. Straks verliest elvis het vetrouwen in de mens.

Groeten, Lin

Rianne

Net een zoekplaatje! ;D Maar de discussen zitten rechtsonder en linksonder zeker?

Lin

Ja inderdaad  ;D die oranje vlakken

Mirjam

Gister landde Elvis midden in het gasfornuis(dat niet aanstond) en vandaag weer. :D
Ik vind het een vreemde landingsplaats ,maar Elvis volgens mij niet.

Gisteren ben ik samen met een vriendin naar blijdorp gegaan , omdat we gratis kaartjes kregen van de rabobank.
Het was erg leuk, maar mijn moeder vergat het fototoestel.
Er was een zeeleeuw die er een show van maakte, ze  sprong steeds  uit het water. :D
De leeuwen mochten we niet zien , omdat die pas in een nieuw verblijf zaten en dus moesten die met rust gelaten worden.
En het oceanium was erg leuk, met al die vissen haaien en schildpadden die over je heen zwemmen.
Natuurlijk zijn we de voliere's wezen bekijken, maar daar zat maar een parkiet en dat was de roodbuikparkiet.
Misschien volgend jaar wel valkparkieten, want ze bouwen nieuwe voliere's.

dat was het voor deze keer,
                                      Groetjes Mirjam en Elvis

Gerda

Hoi Mirjam,

Ik begin erg benieuwd te worden naar Elvis.
Als je een foto van hem op de computer hebt, kan je hier vinden hoe je hem in je dagboek neer kunt zetten:
http://www.valkparkiet.com/nl/files/helpupload.htm

Groetjes Gerda

Mirjam

Bedankt voor de link ik zal een keer op de computer van mijn zus kijken of ik er een foto op kan zetten, want op die van mij staan er geen foto's van Elvis.
Dan moet ik wel wat meer foto's maken, want ik heb er maar 1 die echt goed is, de rest is overbelicht. ::)
Je moet dus nog even wachten.

Linn, je hebt mooie vissen, en een mooi aqarium.

Groetjes Mirjam en Elvis

Lin

Hey,

Het is Lin met een n. Die met twee is een andere en heet jolinda.  ;D