9 mei 2025, 11:37:21

het dagboek van Elvis

Gestart door Mirjam, 5 augustus 2005, 13:34:22

« vorige - volgende »

Mirjam

Sorry, ik was even in de war ;D

Rianne

Dierentuinen zijn altijd leuk! Jammer dat jullie de camera waren vergeten.

Mirjam

Mijn foto is te groot, hoe maak ik hem kleiner ???

Groetjes Mirjam

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

Hoi Mirjam,

Ik heb je dagboek gevonden!
Ben benieuwd naar je foto's van Elvis.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mirjam

Bedankt voor de site, maar je moet nog even wachten tot ik de foto's van Elvis hier krijg, ik heb namelijk problemen met mijn computer waardoor ik het niet kan. :(

Vandaag heeft Elvis de eierdopjes en de potten waar de waxinelichtjes, koffiemelk, en theezakjes in zitten ontdekt. :D
Ze kon er maar niet afblijven, maar gelukkig zijn er geen eierdopjes gesneuveld. ::)

Groetjes Mirjam en Elvis

Agnes

Hihi, heel herkenbaar!
Pucky zit ook overal aan.
Ik heb nu een bakje in de kast staan speciaal met spulletjes voor haar om mee te spelen: stukjes lego
                                              bierdopjes
                                                snoeppapiertjes
                                                    en noem maar op ;D
Als het maar ritselt of lawaai maakt bij het vallen ;D ;D ;D

Misschien een ideetje?

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mirjam

hmm, lego zou een leuk idee zijn, dan maak ik er wel een muurtje van, dan mag ze het afbreken. :)

Groetjes Mirjam en Elvis

Mirjam

Hey, ik zal weer is iets schrijven. ;D
De school is weer begonnen( ik zit en groep8) :(  en Elvis is broeds geworden, dat is voor het eerst dat ik dat meemaak.
De laatste tijd is er niet zoveel gebeurt en dus heb ik verder niets te schrijven.

Groetjes Mirjam en Elvis

hippysuus

Hoi Miriam, ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig geworden naar een foto van Elvis.

Een goed idee van die legoblokjes..misschien moet ik dat ook maar eens proberen, dan blijft mijn rieten kamerscherm misschien wel een beetje overeind staan ::)

Mirjam

ik ga in het weekend denk ik foto's maken en erop zetten dus jullie moeten nog ff wachten. ::)

Groetjes Mirjam en Elvis

Mirjam

Sorry, ik weet dat jullie wat foto's willen maar dat gaat nu nog niet komen, ik moet eerst te weten komen hoe ik de foto's op de computer moet zetten, dan hoe ik ze moet verkleinen en dan hoe ik ze hier moet zetten. :-\
Dus...dat gaat nog wel eventjes duren, zker omdat mijn vader me dan moet helpen en die snapt het ook niet zo goed.
Hier gaat alles gewoon zijn gangetje, ik naar school, mijn moeder en vader werken, mijn zus gaat bijna weer naar school, mijn broer wordt gedwongen om werk te vinden(hij doet er niks aan en het kan hem niks schelen dat mijn moeder en vader alles voor hem moeten betalen terwijl hij niets zit te doen).

Dat was het weer,
                           Groetjes van Mirjam en Elvis

Mirjam

Hoi iedereen,
Vandaag heeft Elvis eindelijk haar angst voor de kraan overwonnen ;D, toen mijn moeder de kraan had aangezet om iets af te wassen zat ze al helemaal naar het water te staren, daarna zei ik tegen mijn moeder dat ze de kraan maar aan moest houden met lauw water, ze zat helemaal uit gestrekt naar het water.
Mijn moeder heeft Elvis toen maar effe geholpen en haar in de gootsteen gezet.
Dat was het weer, tot de volgende keer ;)
Groetjes Mirjam en Elvis

Lin

Hey.

Jeh wat een overwinning! Ik wou dat ik dat ook kon doen maar met twee valkjes gaat het toch wat minder goed.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mirjam

Hier een foto van ELVIS  ;D