4 mei 2025, 21:23:12

apart

Gestart door Roosje, 26 juli 2005, 14:31:19

« vorige - volgende »

Roosje

26 juli 2005, 14:31:19 Last Edit: 26 juli 2005, 14:37:22 by Roosje
dit valkje heb ik uit duitsland, ik vond hem heel apart omdat hij zo bont en zo geel, en op zijn koppie zelfs bijna oranje was! het is een bonte wildkleur toch? en ik denk dat het een mannetje is. op de eerste fotos is het de middelste en op de tweede is het de voorste. wat vinden jullie? het is echt een schatje...:)

Tara

Hoi hoi,

het is idd een prachtige bonte valk zeg, en idd erg apart, zo mooi fel geel dat ie is, prachtig hoor!

Groetjes, Tara

Roosje

26 juli 2005, 15:19:45 #2 Last Edit: 26 juli 2005, 15:32:54 by Roosje
mooi he, hij heeft me wel 70 :o euro gekost. dit omdat in duitsland valkjes niet echt veel verkocht worden. maar ik was zó verliefd, ik kon het niet laten. en bovendien ziet hij er nu veel beter en gelukkiger uit dan daar  :) hier nog ff 2 fotos.

Tara

Hij's er wel zoveel waard he :).
Is een schatje hoor om te zien, veel plezier!

Groetjes, Tara

moonwitch (diana)

hoi roosje

Ik vindt dat je een hel mooie bonte valkparkiet hebt gekocht echt schitterend.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mandy

26 juli 2005, 22:58:36 #5 Last Edit: 26 juli 2005, 23:25:52 by Mandy
Hij is zeker mooi! ;D
Maar 70 euro vind ik wel duur hoor... ::)
En sinds wanneer heb je 'm?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Sanna

Ja dat klopt, dat weet ik, in Duitsland zijn valkjes heel duur. In Frankrijk nog duurder trouwens, daar heb ik eens een wilkleurtje voor € 90 (!) in de dierenwinkel zien zitten. Maar als jij zo gelukkig met hem bent, is hij het alleszins waard... toch?? ;). En bij jou zal hij vast veel gelukkiger zijn dan in die dierenwinkel. Veel plezier nog met hem!

Groetjes, Sanna

Roosje

ik heb hem nu sinds zaterdag en sinds zondag zit hij hier in de voilere. hij is nog erg bang maar dat komt vast wel goed als hij wat meer aan mensen gaat wennen. ook al wordt hij nooit tam, het is zo'n plaatje en zo'n lieverd dat ik hem het geld dubbel en dwars waard vind :) p.s. ik ben een dagboekje begonnen :D

Mandy

Oeps, ik was er al bang voor, daarom vroeg ik het ook. Dan hoop ik dat hij gezond is, want je had 'm beter eerst in quarantaine kunnen houden... :-\
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Roosje

ja ik weet het, schaam schaam... maar het ging nogal rommeling allemaal, en bovendien werd ie helemaal gek in dat kooitje. maar alles ziet er gezond uit hoor en ze zijn ook heel actief. als ie ziek was, hadden ze dat in de winkel wel gemerkt want hij zat daar al zeker 3 maanden met hetzelfde vriendje. Chico was ook zeker gezond want die kom bij wendela vandaan en die had hem ook al een tijdje samen met 3 andere valkjes. dus het zit wel goed :) lief dat je zo bezorgd bent :)

Roosje

als er nog valkjes bij komen, zet ik ze trouwens wel gewoon een maandje in quarantaine hoor! vind ik ook veiliger...

Bianca

Zou ik zeker doen.
ik had hier vorig jaar een vogeltje 4 weken apart staan en de dag nadat ik haar in de voliere had gezet had ze van die grote bolle ontstoken kikkeroogjes.
Ik schrok me kapot! :o

Maar ik mmoet zeggen dat ik het wel een hele mooie vind!

Is dit niet zo'n popey?
Hij heeft wel veel echt gele vlekken...
ik ben laatst bij die wim roskam geweest en die heeft er zo één, dit is dan wel minder vlekkerig maar toch?!
Het zou goed mogelijk zijn.

Dan zou je eens een foto moeten maken als ie in het daglicht/zonnetje zit.
Dan is het denk ik beter te beoordelen.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Roosje

Een watte? Nooit van gehoord :-X Heb je misschien wat foto's daarvan? Dan kan iik wel even kijken. Hij is inderdaad errug geel  :)

Roosje

ik heb ff gezocht op de site en nu snap ik hem. hij lijkt inderdaad veel op dat valkje wan wim roskam, ik ga hem een mailtje sturen.

Bianca

alleen is die van jou bont...
;D
ben benieuwd hoor.

maak eens voor de grap een foto in zonlicht....... ;D

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.