3 mei 2025, 13:58:32

ik heb hulp nodig

Gestart door willow, 18 juli 2005, 20:55:24

« vorige - volgende »

willow

Hallo allemaal,
Ik heb een dringende vraag ik heb 2 valkjes, en een van hun die heeft denk ik diarree of zo want hij poept zo van zich af van uit zijn kooi bedoel ik dan.Ik weet niet of dit normaal is want hij heeft dit nog nooit eerder gehad,want hij poepte altijd recht naar beneden en nu spuit hij het zo de kooi uit dus mijn hele wand en vloer zit er altijd onder.Het al medicijnen gekocht tegen diarree .Maar als iemand dit eerder heeft meegemaakt en weet wat ik moet doen hoor ik het graag. Alvast erg bedankt
groetjes willow

Karin

Zitten ze op eitjes op dit moment ? Want dan is het normal. Is dit niet het geval neem dan contact op met een dierenarts met verstand van vogels en ga niet zelf proberen met medicijnen. De medicijnen die je in de dierenwinkel koopt zijn geen antibiotica's of wat zo, ant dat mogen ze niet verkopen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

willow

Hoi Karin,dank je wel voor je reaktie ze zitten inderdaad op eitjes.Ik had al gisteren medicijnen in het water gedaan maar dat  heb ik gauw weg gegooit toen ik het las.Heel erg bedankt nu hoef ik me geen zorgen meer te maken .groetjes willow