3 mei 2025, 04:08:02

kleine valkjes

Gestart door Chillie, 14 juli 2005, 14:50:28

« vorige - volgende »

Annouschka

18 juli 2005, 19:21:30 #15 Last Edit: 18 juli 2005, 19:25:29 by Annouschka
Hoi,

dit is niet tegen onze verwachtingen in, denk  maar niet dat wij in ons vuistje zaten te lachen ofzo want dat is helemaal niet zo.
Wij willen je alleen maar helpen, we weten hoe moeilijk het is om valkjes met de hand groot te brengen, sommigen door de verhalen, anderen doordat ze het zelf hebben moeten doen.
Ik ben het volledig eens met Ria, zoiets zou ik nooit voor de fun doen, enkel als het echt moet en dan nog zou ik ervoor zorgen dat ik de tijd ervoor heb want ik weet hoe erg het kan misgaan, dat lezen we hier telkens weer op het forum jammergenoeg :(

Maar goed, ik hoop voor je dat het verder blijft goedgaan.

groetjes en veel succes

Chillie

ik doe dit niet voor de fun ..
Ik wil gewoon een leuk, tam huisdiertje hebben, mijn vorige valk is namelijk gaan vliegen ..

Karin

Vergis je niet, helaas vliegen hele tamme valkjes ook weg  :'( Dus wel goed alle deuren en ramen gesloten houden hoor.  Hoe gaat het nu met ze? En zet je ook eens een fotootje neer, vinden we leuk  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Chillie

Mijn vader gaat ze de komende 10 dagen verzorgen, want ik vertrek op kamp morgen met de scouts.
Ik heb geen tijd meer om nog een foto te trekke en te downloaden, maar ik ga er zeker eentje opzetten als ik terug ben!

Gert