6 mei 2025, 05:16:12

Incest

Gestart door Mandy, 7 mei 2003, 10:15:08

« vorige - volgende »

Mandy

7 mei 2003, 10:15:08 Last Edit: 7 mei 2003, 10:16:17 by Mandy
Tja, jullie zullen wel denken wat is dat nou hier...
Maar ik was vanochtend getuige van incest; Jut klom op zijn dochter Parel! :o Ik dacht is dit mijn verkeerde bril? 8)
Nee hoor, het was echt. Waarom doen ze dat nou toch weer. ???
Bij mijn grasparkieten zie ik dat wel. Daar klimmen de mannen standaard de eerste dag nadat ze uitgevlogen zijn op hun jongen. Ze worden dan echt afgepeigerd en na die dag is dat klaar. Kunnen jullie hier iets logisch op verzinnen? :-/
Ik dacht zelf dat het een soort opvoeding was, zodat ze nu zo jong leren dat dat erbij hoort en normaal is.
Twee jaar geleden is het zelfs gebeurd dat een jonge grasparkiet van 2 maanden op een jonge net uitgevlogen valk kroop, kijk maar; ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Ze zijn gewoon seksistisch!!! :D :D :D :D

Chewy

Dieren hebben alles over voor seks...

Onze honden, twee teefjes, en Amber die rijdt altijd op Ayla als ze zin heeft. Heel vies, maar wel grappig. Lesbische honden :D.

Zo zie je maar, dat mensen heel veel weg hebben van dieren :D :D :D.

Paul

Hoi Mandy,
Wel vreemd dat jouw vogels dat zo fanatiek doen.
Hebben ze misschien ergens in een slaapkamer gestaan voordat ze de volliere in gingen  :D
Parkieten en valkjes nemen namelijk wel snel dingen over dus wie weet.
in elk geval wel een hele leuke foto :-)

Groetjes,  Paul

Speedy

:D :D :D :D :D :D :D :D
Ja dat zou ook nog kunnen.

Mandy

:DWat denken jullie wel niet van mij!? ;D

Nee hoor, ff zonder gekheid, ik zag net dat Jut weer op Parel klom en wat ik ook zag en helemaal niet blij mee ben...hij plukte haar!!! >:( Tussen het veren poetsen door trok hij telkens donsveertjes uit! Snappen jullie dat nou? De jongen in het blok zijn helemaal niet door de ouders geplukt en deze die nu al een poosje buiten zit wordt ineens wel geplukt!? Ik snap er verdorie echt niets meer van hoor... :'(

Speedy

Hoi Mandy,

Dit had ik toch ook met Punky, die werd door Speedy geplukt, juist toen ze veertjes begon te krijgen.
En sinds Yellow erbij is gekomen, laat hij haar met rust.
Het enige wat Yellow nu doet, is Koko wegjagen.
Als ze aan het eten is of zo...heel vervelend vind ik dat hoor en krijgt ie ook met de plantenspuit, want ze moet wel gewoon rustig kunnen gaan en staan waar ze wil.

Groetjes,
Trudie

Mandy

Jut klimt al lang niet meer op Parel. Dat deed ie alleen de eerste dagen en dat plukken doet ie ook niet meer, gelukkig! :)
Maar toen vorige week Plukkie uit vloog, die geparelde van Pino zag ik dat ook hij er bovenop klom! :o Wat raar zeg, die heeft dat ook nooit eerder gedaan! :-/ En ook alleen maar de eerste dagen, daarna niet meer, wat een rare vogels zeg! :D

Paul

Hoi Mandy,
Misschien is het een Pedo-valk  :D
Als een valkje wat ouder is vind ie het misschien niet leuk meer daardoor.
Wel  vreemde vogels hoor die jij hebt :-)

Groetjes,  Paul

Jeffry83

in het dierenrijk is er geen echt verschil met familie en het geslacht,wij hebben een jack russel teef die op je rijdt als een mannelijke teef dat doet  :-/  :)
R.I.P:
Khira: 06-2003/07-2007

Karin

14 juni 2003, 01:23:47 #10 Last Edit: 14 juni 2003, 01:26:02 by kazoo
Een mannelijke teef, GothicJeff ? ;D Is dat hetzelfde als een vrouwelijke reu ?    :D :D :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Jeffry83

14 juni 2003, 01:55:30 #11 Last Edit: 14 juni 2003, 01:55:58 by GothicJeff
ik was ff het woord kwijt voor een mannelijke hond ;)

wat ik dus bedoelde,onze teef rijdt op je als een reu dat doet.  :P
R.I.P:
Khira: 06-2003/07-2007

Karin

Dat heeft met dominantie te maken. niet met s*x. Niet toelaten dus !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lique

Maareh we wijken van het onderwerp af :D :D :D

Phoebe moet ik ook regelmatig van zijn moeder af toveren.
Hij ziet nu het verschil niet meer tussen familie en andere popjes. Ookal is hij nog steeds close met Loky, het is en blijft wel zijn moeder. Ik ben ook veel te bang op incest.

Groetjes Lique