7 mei 2025, 04:14:46

kooi verdedigen

Gestart door Barbara, 13 juni 2003, 04:33:09

« vorige - volgende »

Barbara

13 juni 2003, 04:33:09 Last Edit: 13 juni 2003, 04:33:35 by Barbara
Hoi allemaal,

ik vraag mij af welke van jullie valkjes de kooi meer 'verdedigt', mannetjes of popjes? Hiermee bedoel ik dat hij of zij dreigt te happen of een beetje pikt als je met je hand de kooi in gaat. Bij mij doet Croky dat als enige, en Dimi niet. Croky zou een pop zijn en Dimi een man, maar ik verwacht van een man meer dat ie de kooi verdedigt. Of ben ik nu ongeëmancipeerd?  ::)

Kolkkie

Hoi Barbara,

Bij mij doen geen van beide het. Ze zijn hardstikke lief als ik met mijn hand in de kooi kom.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Hoi Barbara,

Bij mij verdedigd ook niemand de kooi hoor.
Ze laten mij gelaten toe en gaan wel even
naar bovenin de kooi.

Gr. Ellen.

Barbara

Dan is mijn Croky gewoon een *b*i*t*c*h*  : :o :D ;) Maar als ik dichterbij kom en met mijn sten corrigeer, doet ze haar kopje naar beneden om gekroeld te worden, dus het is pure bluf, haha! Ik kroel haar dan ook omdat ze dan niet meer lelijk doet, maar misschien houdt dat het juist wel in stand, dat ze denkt: als ik eerst lelijk doe, en dan weer lief als ze boos praat, word ik lekker gekroeld! Zo slim zijn ze wel.... Ach, zo lang het geen pijn doet en ze op tijd stopt, vind ik het wel grappig.