3 mei 2025, 01:27:42

Bijten

Gestart door x.dEMOtape.x, 10 juli 2005, 23:14:06

« vorige - volgende »

Wie bijt naar jullie ervaringen het hardst ?

Man
4 (28.6%)
Pop
2 (14.3%)
Even hard
8 (57.1%)

Totaal aantal stemmen: 5

x.dEMOtape.x

Vroeg me dat gewoon af, daarstraks weer even in mijn vinger gebeten maar veel minder hard dan ik me van mij vorige valkjes kon herinneren...
Wie weet komt het echt door een verschil in geslacht zoals ik al heb horen zeggen maar nog nooit echt ervaren had.

Tara

Mja,
mijn ervaringen zijn eigenlijk de pop,
maarja...
Het hangt ook af van het moment zelve en het karakter en de tamheid..

Het heeft zovele factoren die bepalend kunnen zijn, maar ik vind dat de pop sneller en eerder harder gaat bijten dan de man, maar dat kan natuurlijk ook zijn dat mannelijke valken bij mannen zo doen...

Groetjes, Tara

Paul

Hoi,

Ik denk dat het weinig uitmaakt ze kunnen beide heel hard bijten.
Ik heb zowel mannen als popjes in mijn vingerg hebben hangen  ;D
Vaak zijn hier popjes iets kattiger en happen dan maar niet echt hard.
Dus ik denk zelf dat ze beiden even hard kunnen bijten.

Groetjes, Paul

valkje-jacco

hoi,

ik ben nog nooit gebeten door een valkje ;D
dus eigenlijk weet ik nit welke het hardste beet.

groetjes:Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

tommy

hoi

Ik weet als ik het geslacht wil weten van me grasparkieten dat ik het aan het bijten merk.
Ook aan de neusdop natuurlijk, maar poppen bijten harder dan mannen.
Bij mijn valkjes merk ik dat mijn poppen fanatieker happen dan mijn stoere mannen.

grt Annemieke

M.

Gelukkig ben ik nog nooit door mijn volwassen valkjes gebeten.
Wel door een jonge van een kennis, maar die beet gelukkig nog niet zo gek hard.

Bij mijn parkieten bijten de poppen het hardst. De mannen knabbelen al best hard aan mn hand, maar de poppen knabbelen toch even wat harder ;)

Vorig jaar heeft een van de parkietenpoppen mij tot bloedens toe gebeten, die moest ik in handen hebben, maar zij was mij net te vlug af.
Deed behoorlijk zeer  ;D

Snoop en vinnie

hoi,
Toen we net de valkjes hadden gekocht en ze in hun kooi wouden stoppen wouden ze er niet in en toen probeerde m'n vader ze met de hand te pakken...(NIET SLIM! ::))
Maar hij begon met het mannetje, die viel wel mee, maar toen kwam het popje, die beet zijn vinger open en er kwam bloed uit :o...
dus ik denk het popje.... :)
grtz.
Shirak ;D ;D

Deborah

hey..ja over bijten gesproken..vind dat niet normaal..ik mag ze niet eens aaien..tzijn net 2 piranhas...nee echt..dan kom ik in de buurt van de kooi en meteen hap...tralie tussen de snavel...ze zouden me echt hard bijten...kan ik daar wat aan doen..ik doe ze niks verkeerd hoor...kben ook ten einde raad wat het tam maken betreft...ze zijn echt eigenwijs.,,HELP!! ???

Rianne

Tinco hier bijt ook wel eens maar hij bijt niet door. Ik stoei wel eens met hem door te proberen zijn snavel vast te pakken. Vind ie echt geweldig.

Marlot

Mijn mannetje bijt het hardst hij heeft mee een keertje tot bloedens toe gebeten, maar nu bijt hij neit meer door gelukkig  :D mijn vrouwtje die heeft me nog nooit echt gebeten ofzow..

Groetjes, Marlot