moet een valkje meer in de kooi ziten dan buiten de kooi

Gestart door dodo, 19 juli 2005, 11:03:16

« vorige - volgende »

dodo

mijn valkje is vaker buiten zijn kooi dan binnen, is dat wel goed.
en hij gaat niet zelfstandig zijn kooi in.
wat kan er aan doen?????

moet ik hem langer in zijn kooi laten. maar als hij in zijn kooi zit en ik kom thuis naar mijn werk. wil hij er gelijk uit, moet ik hem er dan ook uitlaten.  ik heb hem al een 2 maanden, waneer kan je nou zegen dat ie tam is. hij komt vanzelf op mijn schouders vliegen. en zit daar dan ook uuren op mijn schouders.

Bianca

Ik vind dat je een beetje op je gevoel af moet gaan, maar het is natuurlijk altijd goed dat ie veeeeeel los is en lekker kan vliegen.
Die van mij zullen ook echt niet uit zichzelf in de kooi kruipen.
Wat ik wel eens doe als ze er echt lang uit zijn is dan een glas water neerzetten en daar drinken ze dan uit...

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

aletta@wanadoo.nl

HOI
die van mij zit liever de hele dag uit zijn kooi,als ik s'ochtends uit mijn bed komt zit meneer al voor de openning van zijn kooi,en wil hij er gelijk uit,dat mag dan ook van mij en als meneer dan honger of dorst krijgt gaat hij ervanzelf weer in,bij mij zit hij eigenlijk alleen in de kooi als ik weg ga.

groetjes sandra

Marlot

als ik thuis ben staat altijd de kooi open ze klimmen er gewoon zelf uit en als ze honger of dorst krijgen klimmen ze ook gewoon weer in de kooi  :D