7 augustus 2025, 18:00:10

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

Agnes

Hoi Peter en Lique!

Een hele fijne dag gewenst morgen!!! :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Daisy

Beste Lique en Peter,

Ik wil jullie graag een geweldige dag wensen morgen. Geniet er maar van!

Groetjes, Maaike

Kiko en Daisy

Marianne

Lieve Peter en Angelique,

Bij deze alvast een hele leuke dag toegewenst en dat de dag maar mag verlopen zoals jullie jullie trouwdag in gedachten hebben.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Petra en Cheeky

Nog maar een paar uurtjes slapen.... ;D :P
Wel JA zeggen he, en niet te snel, zoals ik! Dat staat zoooo gretig!

Ik wens jullie een zonnige en mooie dag toe! Geniet ervan! Als het goed is, doe je het maar 1x!

Liefs,
Petra, Cor, Cheeky & Chara (wil zooooooo graag bruidsvalkje zijn!)

Marije

Aaaah....spannend!!!
Welterusten voor zo enneh....geniet van morgen! ;D
Liefs,
Marije, Purrel en Snowy

Peter

Dankjulliewel!!! We gaan nu nog eventjes een avondje genieten, we zijn geen van beide zenuwachtig voor dus dat scheelt al heel veel :)

Groetjes,
Peter en Angelique

Joyce28

Tjee morgen alweer de grote dag!!!Vanaf deze kant ook een hele fijne dag gewenst,lekker van genieten! :)

Mariska

Hoi Peter en Lique,

Wat jammer dat jullie opa en oma er niet bij kunnen zijn.
Maar ik hoop dat jullie evengoed een hele mooie dag mogen hebben morgen.
Heel veel plezier ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Oh nog net op tijd! Ik loop zo achter dat ik dit bijna gemist heb. Wat leuk dat je even jezelf op de foto heb gezet. En de teller onderin is ook erg leuk om te volgen. Maar nog wel een klein buikje hoor! Het is wel iets dikker dan dat wij er waren, maar dat is alleen maar goed. Ik hoop dat het nog allemaal goed gaat met de baby en met jou.

en wat een mooie kaart! Leuk om te zien wat jullie smaak is. Ontzettend spannend hoor morgen de dag. Volgens mij zijn wij op het forum zenuwachtiger dan jullie. Jammer dat niet iedereen er bij kan zijn. Gelukkig kan je na die tijd het allemaal in geuren en kleuren vertellen aan de afwezige familieleden.

Ik wens jullie mooi weer, een onbezorgde dag en dat jullie met zijn drieen een mooie en gezond leven samen hebben.

Veel plezier morgen!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Vandaaaaaaag gaat het gebeuren! Alvast van harte gefeliciteerd... tja... ik ga van twee "ja"'tjes uit, dus dan mag het wel, he?! Veel plezier en geluk vandaag!

Groetjes,
Petra

Valerie

He Angelique en Peter!

Goeiemorgen! Lukt het zo'n beetje? Nog enkele uren en dan is het zover! :)
Zijn er al een beetje zenuwen of valt het allemaal nog mee?
Ik weet nog dat ik kapot ging van de zenuwen en bij Han viel het allemaal goed mee.
Heel veel plezier vandaag!!! Maken jullie nog een reisje?
Knuffels en pootjes van alle vogeltjes hier!

Riny

21 oktober 2005, 08:39:31 #176 Last Edit: 21 oktober 2005, 08:41:09 by Riny

Hallo Peter en Lique       
Allebei hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een heel fijne dag hebben.
Hopelijk wil het weer ook een beetje meewerken
Groetjes Riny :D :D :D

Irene

;D ;D ;D jaah, het is 'd-day'!!!! een hele fijne, mooie, gezellige dag toegewenst!!!!!!!!! en we willen allemaal natuurlijk weten hoe het geweest is!
Maar bovenal geniet ervan, voor met elkaar!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

bobbie

Hoi Peter en Angelique,

Ik ben niet zo creatief hoor maar het komt uit een goed hart en het is welgemeend.

Een hele fijne, en hopelijk droge, dag toegewenst.

Hier in het westen des lands regent het. Ik zal de regen proberen hier te houden zodat jullie beter weer hebben  ;)

Fijne dag, Nel :)

Valerie

Angelique en Peter,
speciaal voor jullie. Ik heb er best lang aan gewerkt, want om alle kleine beetjes hier bij elkaar te zoeken....

Valerie