7 augustus 2025, 00:36:51

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

bobbie

bobbie

Christine

DAN IS HET DE GROTE TROUWDAG!! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Zijn jullie al zenuwachtig?
;D Nog 3 x slapen. :)

Karin

O, wat leuk ! Ik wist helemaal niet dat jullie gingen trouwen !

Ik hoop dat het een prachtige dag voor jullie drietjes wordt !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Mariska

Hoi Lique,

Wat een mooi buikje en wat zie je er heerlijk stralend uit.
Ik ben echt heel blij voor jullie.
Ik vind in ieder geval dat je heel mooi zwanger bent, krijg dan ook de kriebels, maar wacht toch nog maar even.
Ik heb al 4 kinderen ;D ;)
Nog 2 nachtjes slapen en dan heet je Angelique Bosboom-Wittenaar ;) Klinkt goed he?!
Nou een hele fijne dag vrijdag en geniet er maar lekker van met zijn drietjes ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lique

Hoi allemaal ;D,

Thanx voor de berichtjes ;)
We hebben nu alles wel geregeld. het is dus wel mogelijk om een bruiloft in 3 weken te regelen.
Helaas hebben we wel een paar afzeggingen, peters oma kan niet meekomen, en mijn opa ligt sinds vorige week in het ziekenhuis. Het gaat niet al te best met hem en hij kan niet mee komen. Dat vinden we erg jammer, maar het is helaas niet anders.

Zenuwachtig zijn we gelukkig geen van beide. We staan er (tot nu toe) heel nuchter tegenover. Maar ik denk dat als het eenmaal donderdagavond is, of vrijdag heel vroeg, dat we wel wat nerveuser zullen zijn.

groetjes Lique

Riny

Hoy Lique
Jammer dat 2 dierbare familieleden er niet bij kunnen zijn,maar ze zullen wel aan jullie denken.
En een paar zenuwen op de dag zelf horen er bij.
Ik hoop dat jullie dan beter weer hebben als wij hier hadden vandaag.
Ik zal aan jullie denken.
Groetjes Riny :-*

Valerie

Wat jammer dat je opa en Peter's oma niet meekunnen. :(
Ik hoop dat je opa toch wel snel weer beter wordt! Het is nooit leuk als een dierbaar iemand in het ziekenhuis ligt.
Ik hoop dat jullie toch nog een schitterende dag hebben en dat het niet regent.
Nog 2 nachtjes en het is zover. :)

Mandy

Je ziet er goed uit Lique, mooi buikje! ;)
Geniet van dit alles en van aankomende vrijdag, een hele mooie dag gewenst! ;D
En uiteraard sterkte met je opa.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi Lique en Peter,

Dat is inderdaad een domper op de trouwdag. Zijzelf zullen het ook erg vinden er niet bij te kunnen zijn.

Misschien kan je na de plechtigheid met de fotograaf naar hun toe en met hen op de foto gaan? Worden ze er in ieder geval wel bij betrokken.

Veel sterkte met jullie opa en oma.

We zullen veel wind bestellen de komende dagen dan waaien alle regenwolken mooi weg. Vrijdag windstil en een zonnetje  8)

Fijne dag toegewenst.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi Lique, Peter en de kleine

Heel veel genieten morgen van alles om jullie heen en uiteraard ook erg veel van elkaar.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Sjaak