10 augustus 2025, 11:48:18

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

valkje-jacco

hoi,

ik wens jullie een hele fijne dag!
enne geniet er zeker van :)

groetjes: Mitchell en Jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Hoi,

ik wens jullie een hele fijne dag toe! :-*

Gerda

Lieve Lique en Peter,

Vandaag is jullie grote dag!! Ik hoop dat jullie ondanks het slechte weer toch een mooie dag hebben.
Veel geluk in de toekomst gewenst met jullie drietjes!!!

En we zijn benieuwd naar de foto's!!!!!

Groetjes Gerda

Christine

PROFICIAT MET JULLIE HUWELIJK :-* :-* :-*[/size][/color]

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Peter Lique en jullie kleine in haar buik

Een heerlijke dag gewenst en ik ben superbenieuwd naar de foto's :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

cora

hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk en alvast heel veel geluk met zijn drietjes toegewenst!

groetjes

George en Cora

Ivy

Gefeliciteerd met jullie huwelijk, veel geluk samen!
Hopelijk is jullie speciale dag ondanks het weer een succes geworden!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Cobie

Ook namens ons een fijne dag. Maak er iets onvergetelijks van.

Groetjes Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Bianca

21 oktober 2005, 22:23:02 #188 Last Edit: 21 oktober 2005, 22:25:28 by Bianca

Ik hoop dat jullie een heerlijk dagje hebben gehad en dat het niet te vermoeiend voor Lique was, want zo te zien heb je al aardig wat mee te tillen in dat buikkie, hihihihi.
Alleen maar een goed teken, groeit lekker hard!
Liefs Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Inger m

Hoi Peter en Lique,
Ik hoop dat jullie heel leuke dag hebben gehad!~Ik ben benieuwd hoe het is geweest!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Suzanne

Hoi bruidspaar,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Petra en Cheeky

En?
Is het gebeurd?
Voelt het anders?
Viel het mee?
Was het gezellig?

!!!GEFELICITEERD!!!

Groetjes van Cor & Petra

Kirsten

hallo bruidspaar!,.

Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben gehad.
En peter, je zult wel aardig wat werk hebben om de site aan te passen ;) het is nu niet meer angelique wittenaar, maar Bosboom!,. hahaha althans dat neem ik aan ; :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

22 oktober 2005, 13:26:03 #193 Last Edit: 22 oktober 2005, 16:08:58 by Mariska
Hoi Peter en Lique,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE HUWELIJK

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lique

22 oktober 2005, 18:56:57 #194 Last Edit: 22 oktober 2005, 19:01:25 by Lique
Hallo allemaal,

Eindelijk dan een berichtje van echtpaar Bosboom ;D

Gisteren was een erg bijzondere, mooie, en gezellige dag.
We zijn om kwart over 6 opgestaan, ff wakker geworden, en om kwart voor 7 zaten we in de auto naar mijn ouders.
Zij hadden een geheel verzorgd ontbijt gemaakt voor ons, mijn broertje en vriendin en mijn broer en vriendin.
Heerlijk gegeten!
Daarna ben ik lekker in bad gegaan, lekker relaxen.
Peter is naar huis gegaan om nog van alles voor elkaar te maken.
Peter heeft de fotografe opgehaald, en samen hebben zij ook nog het één en ander gedaan.
Ik ben toen met mijn schoonzusjes naar de kapper geweest.
Toen we weer kwamen lekker met ons 4en ons opgemaakt en heb ik me later in de bruidskleding gehesen.

Om 13.00 uur haalde Peter mij op in een prachtige auto en zijn we samen foto's gaan maken.
Toen wij rond half 3 weer terug kwamen zaten er al mensen bij mijn ouders. Dit werden er steeds meer en meer.

Tegen 15.00 uur zijn we vertrokken naar het stadhuis. Hier vlak bij aangekomen bleek dat de route die wij moesten volgen belemmerd was. Er staken nog palen uit de weg, bedoeld voor de markt. Met enige hulp zijn deze naar beneden geplaatst en konden we weer doorijden.

Rond kwart over 3 stonden we op het stadhuis. Terwijl de gasten doorliepen naar de trouwzaal, stonden wij nog even te praten met de ambtenaar van de burgerlijke stand en de bode.

Om half 4 begon het, toen werd het voor Peter en mij ook flink spannend en voelden we ons toch wel (voor het eerst) wat zenuwachtig.
Er werd een verhaal gehouden, over hoe Peter en ik elkaar hebben leren kennen, wat leuke gebeurtenissen en uiteindelijk mochten we elkaar het JA-woord geven.

Dit werd gevolgd door de vele felicitaties van de gasten en zijn we richting Urbana gereden.

Lekker geborreld en de vele kado's in ontvangst genomen.
Tegen 18.30 konden we aan tafel, en we hebben heerlijk gegeten en als afsluiting een kop koffie.

Na een poosje gingen de gasten weg en zijn ook wij naar huis gereden. Thuis hebben we met een paar vrienden nog een aantal foto's bekeken en rond kwart voor 3 lagen we in bed.

Het was een ontzettend fijne dag, die werkelijk voorbij is gevlogen.

We hebben veel aandenken aan deze prachtige dag in de vorm van kado's en kaarten. Ook de personen van deze website die aan ons gedacht hebben dmv een kaart of een reactie willen we bedanken voor deze moeite.

Nu volgen er nog een aantal foto's gemaakt door de zeer kundige fotografe.

Groeten,

Peter en Angelique Bosboom