23 juli 2025, 20:20:21

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

Mandy

Mooie naam hoor! ;)

Normaal tussen de 5-6 weken, maar ze moeten dan wel goed zelfstandig eten.
Die van Paul toen; Casper, was net 5 weken en ik dacht dat die zelfstandig at en dat bleek niet zo te zijn, die heeft daar toen nog eten gehad van andere oudervalkjes en dat was natuurlijk niet te bedoeling. Daarom hou ik ze liever wat langer hier tot ik zeker weet dat het goed gaat. Dan zal het dus ongeveer half juli worden.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Ok Mandy,

Jij bent de baas hoor  :D
Maar ik heb gelukkig ervaring met voeren, dus ben ik niet bang voor om het te doen, als je toch besluit eerder Angel weg te doen, Speedy was bijna 6 weken en Punky 4 weken, het is goed gegaan hier.
O ik kijk uit naar de foto's van de volgende eitjes die nog uit moeten komen.
Mariska we zitten nu allebei in spanning meid.
 ;D

Kolkkie

28 mei 2003, 16:44:04 #137 Last Edit: 28 mei 2003, 16:44:38 by kolkkie
Hoi Mandy,

Wat leuk om dat allemaal te horen. Heb er echt zin in.
Trudie, gefeliciteerd. Het manneke toch over weten te halen ;D ;D ;D?. Wat is zijn jouw man en mijn pa toch lieve mensen.
Ik lees net dat het halverwege juli wordt. Mss kan ik m dan wel voor mijn verjaardag vragen. Als verlaat verjaardagskado. Ben nl. op 4 juli jarig. ;D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

hallo lieve mariska en trudie wat ontzettend leuk voor jullie  echt ik gun het jullie zo!!!! angel hele mooie naam!
hebben jullie misschien nog meer mooie namen voor mij om te kiezen wil graag een speciale naam!! mandy jij misschien?
 :P spannend he mariska en trudie? echt leuk nieuws jongens!!!!!!!!!! en trudie echt geweldig dat je goed nieuws heb!!!!!!! veel liefs diana

Speedy

Dank je Diana,

Ja erg ben ik he, mijn man belt me voor geweldig nieuws en ik vraag meteen om een witmaskertje.
Maar ik hou het dan bij 5 hoor, op iedere vin 1, alhoewel Koko er nog nooit op geweest is.
Heb je het al gelezen over mijn nachtje? bij verhaal Speedy.
Ben er niet blij mee.
Arme Yellow en Koko, maar vooral Yellow die heeft er het meest last van.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Mandy,

Je hebt gelijk hoor, dat je de valkjes pas meegeeft als ze zelfstandig eten. Ik heb helemaal geen ervaring met handopfok, dus om daar nou mee te gaan experimenteren. Dacht het niet.
Ik heb het namenlijstje eens uitgeprint. Zat te denken aan Pino, Punky en mss nog andere namen. Moet alles nog ff goed doorlezen. Suggesties zijn altijd welkom.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Speedy

Maar Diana,

Je wilt een speciale naam....waarom niet Special.
Dan is hij/ zij heel speciaal.

Vind ik trouwens ook best wel klinken, ff onthouden voor nummer 6 ooit.
hahahahahaha
nu ga ik echt te ver ;D

demi

hihi mooi voor nr 6 hihi je weet maar nooit
ja had het gelezen heb zelfs gereageerd!
nou ben ff boodschapjes doen groetjes diana

Kolkkie

Hoi Mandy,

Een geparelde witmaskerman is ook goed hoor. Ik wil gewoon een lievertje erbij. Het liefste een manneke. Of zou Coco bij aan ander vrouwtje toch een keer op tilt slaan? Ikweet het niet.
Heb je al een foto van mijn toekomstige kleine?

Groetjes,

Mariska

Speedy

Hoi Mariska,

Misschien zijn jouw Coco en mijn Speedy wel homo?
Moeten we ze maar eens kennis laten maken met elkaar en dan evt. net als Paul de Leeuw jonkies adopteren?

:D :D :D

Kolkkie

28 mei 2003, 22:53:53 #145 Last Edit: 28 mei 2003, 22:55:09 by kolkkie
 :D :D :D Zullen we het eens proberen. Neem ik m wel mee naar het verre Flevoland. :D

Ik zit nog een naam te bedenken.
Vind Odie, Pino, Punky en Joshi wel leuk.

Mijn broertje zegt dat ik hem Odie moet noemen, omdat zijn kat Garfield heet.  Als het zo werkt, kan ik mijn valkje ook wel Gargamel noemen omdat de andere kat smurf heet.

Dus suggesties zijn welkom.

demi

hoi mariska odie vindt ik ook een leuke naam!

groetjes diana

Speedy

:D :D ja wel een idee....Odie klinkt ook erg leuk.
Ik hou het voor mijzelf nu nog op Angel, die naam spookt al zolang in mijn hoofd en is volgens mij ook voor man als pop te gebruiken,  toch?
Engelen zijn geloof ik mannelijk als vrouwelijk. ;D
Ooh ik kan nu niet meer wachten hoor, ben helemaal in spannende afwachting, wanneer ongeveer moeten de eitjes uitkomen Mandy?

Groetjes,
Trudie

demi

hoi trudie

ja ik vindt angel kunnen zowel vrouwelijk als mannelijk
spannend he? zijn allemaal zulke schatjes van mandy ;)

ik kijk ook steeds weer uit naar nieuwe foto`s van mijn lieverdje

groetjes diana

Speedy

Ja zodra ik wat zie, dan sla ik hem op hoor die foto's, want dat is leuk om te bewaren.