23 juli 2025, 14:01:31

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

Kolkkie

Wachten duurt dan lang he Trudie? Die spanning.
Aan de andere kant heb ik ff de tijd om mijn kamer te verbouwen , het aquarium eruit te gooien enz. Scheeld weer stress voor mijn nieuwe aanwinst.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

hahaha arme wij....zucht...ja ze moeten nog uit het ei hoor.
Jeetje...Half Juli pas.
Zucht))))

Mandy

Als het goed is kan er morgen weer een ei uit komen en dan verwacht ik eigenlijk de 5e en laatste witmasker en dan moet er nog een ei uit komen, een gewone wildkleur of cinnamon denk.
Maar 1 ei is dus beschadigd geraakt toen Truus daar gisteren in het blok sprong en er zelf een ei heeft bijgelegd! Daar zit een klein deukje in met een bloedrandje, dus of dat helemaal goed gaat weet ik niet... Ik heb net nog met een lampje in beide eitjes gekeken, maar ik zag en hoorde niets, maar dat wilt niets zeggen hoor. Het is gewoon even afwachten. :-/

En Mariska die geparelden zijn als het goed is dus allemaal poppen hé. En als er verder dus geen gewone witmaskers komen dan heb ik alleen nog gewone geparelden, cinnamon en wildkleur valkjes, maar daarvan heb ik geen zekerheid van het geslacht. Tja, behalve dan de touwtjes truc, maar daar geef ik geen garantie bij hoor! :D
En leuke naam trouwens; Odie, Special vind ik ook leuk! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Oeps, 1 witmasker nog maar?
Wie is dan evt. de gelukkige Mandy?
Spannend nu hoor...

Mandy

Jij hé! ;D
Want de vierde die er al is, is in principe voor Mariska als het een gewone witmasker blijkt te worden.
Misschien zijn het straks alle 5 wel gewone witmaskers of allemaal geparelden, dat weet ik dus nog niet, dat kan ik straks pas zien, als ze een week of 2 zijn. Bij de oudste van 8 dagen beginnen de veertjes door te komen, maar kan ik het nog niet aan zien. Dus geduld, geduld, geduld allemaal! :D

Kolkkie

Hey Mandy, heb je nog foto's?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Mandy

Alleen die ik vandaag geplaats heb, zal van de week wel weer nieuwe maken hoor.
Je kan de vierde zien op de eerste foto, dat kleine witte pluisje aan de rechtse kant. ;D

demi

erg he wachten..............
maar wel leuk heb je iets om naar uit te kijken  

groetjes diana

Kolkkie

Geduld....................Wat is dat???
Dat ken ik niet. :D :D.
Leer ik het toch een keer.

Speedy

Jij hebt "Odie" al op fot ik moet nog wachten
hahahahaha

Annemieke

Hoi Mandy,

Even een vraagje.  :)

Van de foto's die je vandaag hebt gesplaatst, welk valkje is onze Punky?  ???

Het zijn wel ontzettend leuke foto's hoor. :D

Ik kan bijna niet wachten tot de volgende.  ::)
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

Speedy

Met spanning gauw kijken of er al iets is geboren, helaas nog niets te zien....nog een nachtje slapen.
Spannend hoor.

8)

demi

hoi trudie

je voelt je dan net een klein kind die op een cadeautje wacht he? ik ben ook zo hoor!!! :D :D
groetjes diana

Kolkkie

Wachetn duurt dan lang he Trudie? Nog maar anderhalve maand...... ;)

Maar dan heb ik toch ff de tijd om mijn kamer te verbouwen :D

Gr,

Mariska

Speedy

Hoi Diana en Mariska,

;D ;D ;D dus ik ben niet de enige die hier zit te springen om nieuws?
hahahahaha toppie!