24 juli 2025, 02:41:22

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Diane en Trudie,

Dit is wel een heel speciaal kadootje hoor. Ik zal de foto van gisteren ff uitprinten. Ik ga een dagboek bijhouden van mijn kleine. Doe ik toch eens iets nuttigs. Hoorde vandaag trouwens weer een leuke naam. Zucht......

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

hoi mariska en trudie

ja ook ik zit met smart te wachten op nieuws van mandy!
 :D ja erg he steeds ff checken of er niks nieuws is fotootje of zo ik zit ook nog steeds te dubben over naam vindt lara wel mooi ben namelijk tombraider gek! ::)

groetjes diana

Karin

Hahaha, dat herken ik nog van Dazzle !!  :D En ik hoefde maar een week of 2 te wachten. Dat was al een ramp  ;D Iedere dag even kijken of er foto's waren en, o, o, o, wat duurde die 2 weken lang  ::) Ik wens jullie beide veel sterkte met het wachten !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

demi

:D :Dja erg he en als tie dan dadelijk hier is zeg je is tie al zolang bij je  :D :D spannendddddddddd

groetjes diana

Mandy

Hallo alle ongeduldige zenuwachtige valkenliefhebbers! :D

Ik had gisteren al willen reageren, zoals ik elke dag wel doe, maar mijn vriend moest zo nodig alles van de pc af knallen en er terug op zetten en toen had ie ineens een virus en een worm ofzo!? :-/
Dus het kwam er allemaal niet van helaas. Ik had al wel een foto klaar, maar die zet ik er nu dus maar op;

Links zit de jouwe Diana en vlgs mij gaat het een geparelde worden zo te zien, rechts zit de jouwe Annemieke en vooraan de jouwe Mariska!  ;D
En ik denk dat vandaag of morgen er een ei uit gaat komen Trudie, want ik hoorde en voelde beweging, maar dan is het nog afwachten of het een witmasker is en of tie goed eten gaat krijgen, want de ouders hebben al een zware klus aan deze 7 jongen nu. 's Ochtends zijn alle kropjes vrij leeg, maar worden door de dag weer goed gevuld.  :)
Houden jullie je nog maar niet te vast aan de foto's van deze jonkies, want misschien blijkt die van Annemieke straks een gewone witmasker te zijn en is dan voor Mariska. Over een weekje zal ik wel meer kunnen zien. ::)

Met de rest gaat het ook allemaal goed en Plukkie, vandaag 4 weken, is al uitgevlogen! Die vond het vast te warm in het blok!  8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

OOOH wat een schatjes Mandy, jeetje wat groeit dat hard zeg.
Dus mijne zit nog in het verrassingsei?  :D :D jeetje spannend dan zeg....en ja maar hopen dat ze het aan kunnen.
Ik kijk echt elk uur van de dag geloof ik hoor, kan er niks aan doen, ik zit gewoon in spanning...maar ja...
Ik ben al blij dat het leeft in het ei.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Toch zijn het al lievertjes hoor. Ik ben ook uit een naam. Het wordt Pukkie.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

demi

hallo mandy

wat is ze al weer gegroeid!
echt leuk!! mooi zijn ze he?
vindt ik van wel groetjes diana :-*

Speedy

Hoi Diana,

Ja die van jou is al een echt valkparkietje aan het worden he, jeetje wat een moppie.
Leuk hoor zo wijs dat is al rechtop zit.
Je noemt het misschien Lara? leuke naam hoor.

Groetjes,
Trudie (die nog in spanning zit af te wachten, lijkt wel of ikzelf moet bevallen,  :D ;D)

Speedy

CitaatToch zijn het al lievertjes hoor. Ik ben ook uit een naam. Het wordt Pukkie.

Groetjes,

Mariska

Goedemorgen Mariska,

Pukkie, ja ook een heel leuke naam, zeker omdat het nu nog een pukkie is.

Groetjes,
Trudie

demi

goeiemorgen allemaal *zwaai*

ja trudie het is erg spannend voor jou ook!!
en mariska zeker een leuke naam voor zo`n kanjer!
 ::) ::)

prettige dag allemaal!!!!
groetjes diana

Kolkkie

Hey Trudie,

Wachten duurt lang he :D. Ik duim voor je dat hij vandaag uitkomt.

Mss een domme vraag, maar welke mutatie wil Annemieke hebben dan, omdat als die van haar een witmasker blijkt, hij naar mij gaat.

Groetjes,

Mariska

Speedy

Goedemorgen Mariska,

:(Wachten duurt zeker erg lang ja.
Misschien was het laatste jong geel en is Mandy het nu aan het wit schilderen. :D :D

Ik heb geen idee wat Mandy bedoelde met het jong van Annemieke, dat zou je haar zelf ff moeten vragen.
Misschien dat Annemieke een andere kleur wil?

Ik wacht af.

Groetjes,
Trudie

demi

:D mandy al nieuwe foto`s? ;D

en mijn andere koppel cheese en chong hebben vandaag een ei gelegd!!!! spannendddddddddddddd

groetjes diana ;D

Mandy

1 juni 2003, 16:22:13 #179 Last Edit: 1 juni 2003, 16:27:08 by Mandy
Nee helaas, het lukt niet, het upload programma pakt ze niet en ik had er nog wel een hoop, jammer hoor. :-/
En ik zit nu met dat warme weer toch al niet veel achter de pc en we gaan dadelijk 2 dagen weg naar een hotelletje. :)

De stand van zaken nu;

Er is 1 van de 2 eieren uit gekomen (die met die barst), geen witmasker maar één met geel dons, maar wel een beetje vreemd, want het lijken wel krullen. Hij heeft nog steeds geen eten gehad en gisteren heb ik 'm 2 keer pap gegeven in de hoop dat met een beetje extra energie de ouders 'm toch nog gaan voeren. Maar helaas tot nu toe nog niet. Ze hebben het al druk genoeg denk of er is iets met deze kleine?
Dat andere ei (5e en laatste witmasker) had 3 dagen geleden al uit moeten komen, ik zie of hoor niets, dus dat wordt ws niets meer, helaas... :(

Met de rest van de 7 jongen in het nest van J&J gaat goed, ze hebben het net als ons erg warm! 8)
Ik heb het 3e witmaskertje geringd, die i.p. van Annemieke is.
Wat ik hiervoor bedoelde is dat ik niet weet welke mutaties het gaan worden; wel allemaal witmaskers maar ik weet nog niet of ze wel of niet gepareld zijn. Die van Diana, de oudste, is hoogst ws wel gepareld dus die is in ieder geval voor haar. Als die andere drie gewone witmaskers zijn (en dus mannen, want de geparelden zijn poppen) dan houdt het voor Bart (die de 2e heeft) en Annemieke (die de 3e heeft) op, want die wilden graag een geparelde. En Mariska heeft dan geluk, want die wilt graag een gewone witmasker omdat ze graag een man wilt. En als het nou allemaal geparelden zijn en ik dus geen man voor Mariska heb dan kan ik Trudie misschien alsnog blij maken met dat valkje, want Trudie reken er maar niet op dat er nog een valkje uit dat ei gaat komen en als dat wel gebeurt is de overlevingskans tussen al die grotere erg klein...  
Snappen jullie het nou een beetje?
Ik vermoed trouwens dat die 2e (voor Bart) een geparelde cinnamon witmasker gaat worden, net zoals die Ayla uit het 1e nestje.

Met de 7 jonkies van Z&J gaat het ook goed, het worden bijna allemaal wildkleur valkjes.

Met die 2 van Pino, een geparelde en een wildkleur gaat het ook goed, maar Pino zit nu ineens met Truus in haar blok mee te broeden die inmiddels 4 eieren heeft waarvan 3 bevrucht! :o Pino broedt dus overdag een beetje mee en gelukkig heb ik 'm vanochtend nog wel Plukkie zien voeren, dat is die geparelde die al uitgevlogen is, maar nog niets zelfstandig eet of drinkt, die is volledig en alleen afhankelijk van Pino! Die 2 in het blok hebben wel wat in de krop, maar ik moet er goed op letten dat Pino ze niet "vergeet"! En dat moet dan net nu ik even weg ga, verdorie...maar morgenavond ben ik weer terug.

Leuk van dat ei Diana en hoe is het met de rest, hoor je al gepiep?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl