22 juli 2025, 16:40:35

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

hoi mandy

als ik jouw verhalen lees weet ik niet meer van wie wat en  waar, zo vlug gaat dat allemaal bij je. Ik hoop dat je het zelf wel allemaal op orde kan houden. Het houden van valkjes gaat je erg goed af. Wordt onderhand een fulltime baan  :) :)
In ieder geval succes en erg jammer van fighter ik had gehoopt dat hij het zou halen omdat hij zo z'n best had gedaan om uit dat ei te komen. Erg jammer maar de natuur wint.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mandy

28 mei 2003, 15:37:25 #121 Last Edit: 28 mei 2003, 15:43:50 by Mandy
Inderdaad, zo gaat dat... :-/
En ik hou een hele administratie bij hoor anders zou ik het echt allemaal niet meer weten. Maar van die overgelegde eitjes enzo weet ik natuurlijk niet precies welk jong van wie is, behalve die witmaskers dan, dat is niet zo moeilijk. ;D

Ik heb vandaag weer eens wat foto's gemaakt, dit zijn de 7 van J&J;

En dit is de oudste witmasker, vandaag 8 dagen en dus geringd, dit is jouw kleintje Diana!;

Dit zijn de 7 kleintjes van Z&J;

De twee jongste van Pino;

En de oudste; Plukkie, die blijft echt niet meer in dat schaaltje zitten als ik het blok verschoon hoor :D;

En dit zijn 3 grasparkietjes van H&B, 2 eitjes moeten nog uit komen.

Bij T&W liggen 3 bevruchte eitjes en H&W hebben nog geen zin in een 2e ronde. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Wat een super schatjes zijn het Mandy.
Lief hoor om zr zo lekker tegen elkaar aan te zien liggen.
Zijn dit nu allemaal geparelde witmaskertjes??

Mandy

Ja lief is dat hé. :P

In dat nestje van J&J liggen nu 4 witmasker valkjes waarvan ik, als ze ongeveer 2 weken zijn,  kan zien of ze gepareld zijn.
En aangezien het eerste nestje van 5 uit 5 geparelde witmaskers bestond is die kans wel groot. Maar voor Mariska hoop ik dat er ook een gewone witmasker tussen zit, want die wilde ze graag. En er liggen dus nog 2 eieren waarvan er 1 ook een witmasker moet zijn.
Die andere met geel dons, bij J&J en Z&J, is nog een verrassing wat dat gaat worden, wildkleur/cinnamon of misschien gepareld en heel misschien nog een bonte of lutino, want er zijn ook eitjes van P&M overgelegd. :-/

demi

goeiemorgen allemaal

mandy wat is mijn maskertje toch een poepie :D
echt wat zijn het toch weer stuk voor stuk kanjers!!
en plukkie is ook een hele mooie vogel zeg ;)

kan niet wachten  ::)  heel veel liefs aan de birdies van mij en mijn poepies

diana

Mandy

Weet je trouwens al een naam voor je witmaskertje Diana?

Speedy

Hoi Mandy,

Ik zou dolgraag een geparelde witmaskertje willen, maar moet het toch met Rob overleggen dan.
Ik durf nu dus nog niet vast te gaan leggen...zucht)))

Speedy

Mandy....... het mag.......heb hem net aan de lijn....omdat er goed nieuws was, mocht ik het doen....leg het je nog wel een keer uit ok??
Yessssssssssss......oh ik kan wel janken, omdat het nieuws goed was hoor.....ben zo opgelucht.

Sorrie...ik draaf door..

Mandy

:D Dus toch! Ik wist het wel!  ;D
Je geef me maar een seintje hé, als straks het 5e witmaskertje uit het ei komt kan tie voor jou zijn, de andere 4 zijn al gereserveerd. Ik zal deze wel onder voorbehoud reserveren voor je, dus als iemand anders eerder reageert hou ik die als reserve, oké. ;)
Maar ik weet nu dus alleen nog niet welke mutaties het precies gaan worden, want dan zijn er dus 4 die een geparelde witmasker willen en 1 die een gewone wilt, ik ben benieuwd wat de natuur heeft beslist! ::)

Speedy

Ja ok Mandy,

Hou  me graag op de hoogte van je mutaties, misschien dat ik wel voor een andere witmasker ook val hoor, weet niet zo goed waarom de 1 een parel is en de ander een gewone?? is dat bepalend voor het geslacht??
Weet je dat dan al zeker bij die kleintjes?
Ik ben nu dus helemaal hoteldebotel hoor...........pfffffffff kan er ff niks aan doen.

Mandy

Ooo wat snel Trudie, je was nog eerder dan mij met reageren!   :D
Goed zo meissie, dan is tie nu voor jou gereserveerd! :)
Ik ben heel blij voor je dat je goed nieuws had ook al weet ik niet wat, maar goed nieuws is altijd fijn! ;D
En als je wilt huilen, ga je gang meid, dat lucht lekker op! :'( :)

Mandy

Nou was je weer sneller! :D

Volgens de vorige kweker die een aantal jaren met J&J heeft gekweekt waren alle geparelden jongen bij hem poppen, is ook het mooiste dan want die houden die mooie parels! En de gewone witmaskers waren mannen, dus daar ga ik dan ook van uit. En verder is het een kwestie van welke je het mooiste vindt. ::)

Speedy

Als ze maar lief zijn Mandy, dan maakt het mij niet uit wat het is, misschien een pop beter? omdat ik er anders dan wel een man weer bij moet nemen later? hahahahaha ik heb je ff een prive berichtje gestuurd.

Mandy

Tja, ik weet het ook niet, 1 man of 1 pop meer... die willen dan misschien ook weer een partner of je krijgt een trio zoals ik hier heb; Pino met Truus en Marrie! :D

En dan zal ik 'm ook voor jou handtam maken, eigenlijk was 3 mijn grens, nu kom ik op 6 en stop er dan echt mee, mijn huis wordt dan echt te klein! ;D
Voor Annemiek, Mariska en jou heb ik nu al een uitzondering gemaakt. Maar goed er is ook leeftijdsverschil, dus misschien dat ze elkaar een beetje af kunnen wisselen. Dan zou het hierbinnen wel te doen zijn en is het ook niet te druk voor Chico, want die heeft het niet zo op al dat gefladder. :-/

Speedy

Hoi Mandy,

Geweldig joh, tof van je hoor....wanneer is dan ongeveer de datum dat ze weg mogen?? hahaha die van mij is nog niet eens geboren...lol))) ok, stel ik hem anders...met hoeveel weken mag ie dan al weg bij jou?

Groetjes,
Trudie

Enne, ik heb nog steeds de naam Angel in mijn hoofd hoor..