21 augustus 2025, 05:59:13

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Hmmm,heb ik weer ;D die bonte is een man,hij heeft 2dagen zijn bekkie niet opengedaan en nu zit ie mij te versieren en deuntjes te zingen >:(
das een beetje jammer maar goed met het oog op de verhuizing geeft het niet ,ga ik gewoon op zoek naar een mooie vrouw voor hem.

ik heb foto's maar geen tijd nog even dus die komen later nog.
groetjes eefje

Mara

Hey Eefje

Bedankt voor je reactie in mijn verhaaltje. Balen dat die bonte een man is.

Hoop dat verder alles goed met je gaat.

Groetjes

Mara

p.s. dat is nu wat ik bedoel met ik weet nooit veel te zeggen  ;)

eefje nieuwenburg

haha ja ik weet het ik heb het ook hoor,ik reageer nergens want ik kom ook net pas kijken in de vogelwereld en verder ja tis gewoon een beetje vreemd haha.

even wat gemengde fotootjes ;D

groetjes eefje

Karin

CitaatHmmm,heb ik weer  die bonte is een man,hij heeft 2dagen zijn bekkie niet opengedaan en nu zit ie mij te versieren en deuntjes te zingen

;D ;D ;D hahaha, toen ik die foto zag dacht ik "dat lijkt wel een man" ;) Had ik nog gelijk ook  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

ja ik was er weer blij mee ;D
ik wilde wel heel graag een gewone bonte maar een popje was handiger geweest daar Vito en Balou allebei bont door kunnen geven aan eventuele jongen en dat is dus nu niet meer aan de orde >:( ;D
nou ja we gaan als het goed is volgend jaar verhuizen naar een huis op de grond en dan wil ik langs de hele lengte van de tuin een voliere maken dus dan kan er nog wel 1tje bij.
1stukje apart voor de grasjes,een tuinhuis in het midden met binnenhok (elk soort een helft van het huisje) en de rest van de ruimte word dan voor de valkjes.
grote plannen dus maar eerst ons huisje kwijtraken.

er gebeurt hier verder dus niet zo veel,ik ben dus wel op zoek naar een popje wat bont of split ervoor is en het maakt niet zo veel uit of ze jong is als het maar zeker een pop is.

van Vito word ik ondertussen gek want het was eerst nog met vlagen dat ie zo zat te schreeuwen maar het word hoe langer hoe erger dus ik hoop dat als we dinsdag het popje bij Sietske op gaan halen dat ie weer een beetje verliefd kan worden.

nou meer valt er niet te zeggen geloof ik ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

haha miepje mijn blauwe grasje heeft toch gewipwapt want haar eitjes zijn bevrucht,ze heeft er 6gelegd,1daarvan opgegeten en 1is er door mij kapot gegaan maar die was ook niet bevrucht en de rest is dus bevrucht ;D
nou we zullen zien.....

ik heb wel een hele leuke valk hoor die nieuwe bonte die er laatst bij is gekomen,wat een schatje,hij geeft kusjes en wil zodra het maar kan lekker even tegen me brabbelen en dan komen daar balou en vito ook lekker mee doen nou 1grote gezellige kletspartij haha.

groetjes eefje

Valerie

Hee Eef,

Hebben wij dus hetzelfde probleem. Ik ben ook op zoek naar een bont popje of bonte witmasker pop. Maar die zijn zo moeilijk te vinden.
Wat jammer dat je bonte dus nu een man blijkt te zijn.
Ik moet hier geduld hebben, omdat ik niet meer valkjes wil, enkel nog een popje voor Peppie. En omdat ik zo graag weer bont wil (en wss niet meer koppels mag houden), zoek ik dus een bonte (of witmasker bonte) pop.  :P

eefje nieuwenburg

ja het is idd moeilijk maar ik ga nu maar voor split bont,dan kan ik ook bonte jongen krijgen,we zien het wel.

ik ga vanavond met Truus naar de dierenarts.ze lag vanmiddag op haar rug in de voliere op de grond,ze loopt nu moeilijk en haar vleugel hangt maar ik denk dat het een gestreden strijd is,ze leek laatst wat beter te gaan maar ze heeft er gewoon geen zin meer in om te eten en ik kan dat niet aanzien dus even kijken of de da er nog wat op weet maar anders zal ik die moeilijke beslissing toch gaan maken vrees ik. :'(

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

de da had er ook weinig tot geen hoop meer op dat ze nog beter zou worden en dus is Truus niet meer :'( :'(
de dierenarts  wist bijna zeker dat ze vanacht was overleden als ik haar weer had meegenomen en omdat ik vind dat ze genoeg gevochten had,met zichzelf maar ook met mij(vanwege dwangvoeren enz.) het is over :'(

groetjes eefje

valkje-willeke

heel veel sterkte eefje , dit is nu al je 2 e verlies in 2 weken, denken aan je

willeke

eefje nieuwenburg

dank je willeke :-*
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ja en nu hebben we dus weer een nieuw popje,deze was al gereserveerd voor mij door Sietske en we hebben haar net opgehaald,een cinnamon bont geparelde witmasker,een schatje.
ze zit nu lekker te poetsen,ze hebben net allemaal een douche gehad om een beetje verkoeling te vinden.

nu wij nog af koelen ;D
foto's volgen nog
groetjes eefje

valkje-willeke

hoi eefje heb je mijn email adres nog thuis heb een popje voor je mail me even
willeke

eefje nieuwenburg

ja die heb ik nog ,weer een popje?

groetjes eefje

valkje-willeke

heb je de mail gestuurd
willeke