5 juli 2025, 01:00:32

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

Marianne

Gefeliciteerd met je grasje en veel succes met de andere eitjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

eefje nieuwenburg

Thanks ;)

hij doet het nog steeds en is al gevoerd dus we gaan het beleven,hij heeft ook al een baasje als ie het redt alleen weet dat baasje nog niet dat ie geboren is maar als ie het redt tot volgende week dan gaan we die man inlichten en dan zal ie vast wel blij zijn :D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

hij doet het nog steeds ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

en hij heeft een broer of zus erbij en die is kleiner als de eerste dus die is al gegroeid ;D(gaan we vanuit tenminste ;) )

leuk man!ben helemaal in de wolken en dan volgende week de valkeneitjes die uit moeten komen.
na volgend weekend bedoel ik dan.
bij sjaan zijn ze allemaal bevrucht en volgens mij bij Luna ook,ik heb dit keer niet met de schouwlamp gekeken dus weet niks 100% zeker maar goed je moet het toch maar afwachten.

Vito zit weer regelmatig op het wildkleur popje maar mee het blok in dat vertikt ie,dan gaat ie bij teun naar binnen in het broedblok ernaast >:(
ben benieuwd of dat nog wat word,en als ze eitjes gaat leggen of hij dan ook gaat helpen of dat het andere wildkleur popje dat gaat doen(die zit er altijd bij,waar de 1 is is de ander)

nou dit was het weer even,
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Paco heeft een nieuw huisje,
Marga van het forum ook,komt hem straks ophalen.
ik wilde persee dat ie snel naar een nieuw baasje kan want hij zit heel zielig te zijn in zijn kooitje,heeft het helemaal niet naar zijn zin  en dat doet me gewoon pijn om te zien maarik kan hem ook niet terug in de voliere zetten want dan gaat het zeker fout,maar gelukkig is daar Marga ;D die wil hem vanavond al halen :D

gelukkig maar dan kan ie lekker gaan genieten van een nieuwe vrouw en nieuw huisje.

groetjes eefje

Mara

GElukkig maar dat ie een huisje heeft gevonden Eefje, daar ben ik echt heel blij mee. Stuur jij Deb dan nog wel een mailtje dat het gelukt is met plaatsen?

Groetjes en Marga, veel plezier met Paco.

Mara

eefje nieuwenburg

oja dat zal ik even doen.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

het oudste grasje heeft zijn oogjes al een beetje open :D
wat gaat dat snel zeg!
ik dacht dat dat nog wel even zou duren maar vanmorgen zag ik kleine kiertjes en ook al een beginnetje van veertjes,ik denk dat ie blauw word.

de valkjes doen het goed,Balou zit weer in de voliere,Duca sliep lekker weer op 1pootje dus die laat ik nog even apart zodat ik nog een mestmonster kan opvangen en opsturen naar feld om te kijken of ze schoon is en dan mag ze ook de voliere in bij balou.

Het wildkleur popje wat Vito elke keer verleidt is heftig in een blok aan het kijken en zit er af en toe ook in dus wellicht liggen daar binnenkort eitjes,dan hoop ik maar dat Vito mee gaat helpen.
Snowey probeert Vito ook te verleiden maar ja die probeert het bij iedereen want ze wil zo graag een vriendje.

nou dat was het weer,over een week moeten eventuele jongen uit gaan komen dus nog een spannend weekje.
groetjes eefje

Saar

gefeliciteerd met je grasjes :)
groetjes Saar :-*

eefje nieuwenburg

dank je Saar,

ik ging net even kijken hoe het met de andere eitjes van de grasjes zit maar er is er weer 1 aan het uitkomen,ik vind het echt leuk,normaal zit ik de kleintjes uit de eitjes te kijken en nu laat ik het allemaal maar op z'n beloop en de 1 na de ander word geboren en ze doen het nog goed ook,echt super.

wel weer een les voor mij dat je dus idd de natuur z'n gang maar moet laten gaan :D en dat ongeduldigheid afgestraft word.
groetjes eefje

Marianne

Hoi Eefje,

Gefeliciteerd.
Heb je foto's?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

eefje nieuwenburg

ze zit er volcontineu op dus moet net geluk hebben dat ik een minuut de tijd krijg om foto's te maken en dan zal je net zien,zijn de batterijen leeg >:(
ik ben vandaag vrij dus zal het straks even proberen.

groetjes eefje

marga

hoi eefje
het gaat zo te horen allemaal heel goed
gefeliciteerd met je grasjes
groetjes marga

eefje nieuwenburg

het zijn er ondertussen 3 geworden en ook die ziet er perfect uit!
alle kropjes zijn super gevuld en de oudste word al echt een dikzakje ;D kan al lekker op zijn kontje zitten.
ik heb nog geen foto's van de 3samen want die was nog niet geboren toen ik de foto's maakte

groetjes eefje

Marianne

Hoi Eefje,

Wat lief......

Groetjes Marianne